Ik hoor jou dit al zingen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef Dastan het volgende:
shoebop shoebiedoebop wohooooo
WEET JE WEL KLINKER
jaha rustig maarquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef Dastan het volgende:
shoebop shoebiedoebop wohooooo
WEET JE WEL KLINKER
pardong??quote:
gewoon, klinkt niet echt oldschoolquote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Dastan het volgende:
hoezo?
ik vind dat nummer trouwens ontzettend lijken op runaround kb
vertel ?quote:
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.quote:
Buurjongen zegt dat ie me wel naar binnen kan pratenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dat ene?ben je aangenomen?
me jelly.
nicequote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.
Ooww lekker baantje hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.
Zeg dat je jezelf er over 5 jaar nog ziet en verdwijn na de zomerquote:Op maandag 14 mei 2012 20:05 schreef Dastan het volgende:
punt is nog wel dat ik er na de zomer niet wil blijven, weet niet of ze me aannemen voor zo'n korte tijd
welke?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb vandaag bij drie andere bedrijven ook gesolliciteerd
tja, ik vind dat zo hufterigquote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg dat je jezelf er over 5 jaar nog ziet en verdwijn na de zomer
godverdomme werk is werkquote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n leuke winkel om te werken.
beetje action-niveau
is wel ene leuke winkelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godverdomme werk is werk
ik heb zelfs bij de dirk vd broek gesolliciteerd man, met die apenpakjes
Dit dus. En na afloop herrie maken met mijn collega's jwz.quote:
daar zou ik bvb al niet solliciterenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Functie-eisen:
Je krijgt er een kick van als je kunt scoren.
lolwat
Na een bepaald tijdstip een lege winkel en extra betaald krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit dus. En na afloop herrie maken met mijn collega's jwz.
Vanaf 9 uur toch? Hoeveel % was dat ook alweer?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na een bepaald tijdstip een lege winkel en extra betaald krijgen.
Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur toch? Hoeveel % was dat ook alweer?
Bij mij.quote:
je hoeft niet mee te spelen, je moet alleen maar drankjes uitdelen aan rijke tatas met sigarenquote:
ditquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
Volgens mij hier ook 50%, vanaf 9 uur. Ik werk sowieso tot 10 en dan nog een kwartier / half uur na sluitingquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
goed kunnen dansenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn de functie-eisen en waar moet ik aan voldoen enzo en wat staat me te wachten?
wat is zijn naam? misschien heb ik wel een praatje gemaakt tijdens een straatfeestquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Ezell het volgende:
Dastan, een collega van mij schijnt bij jou in de buurt te wonen. Bij die containers daar.
Zie DM. Heb hem zelf een keertje kort gesproken of zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat is zijn naam? misschien heb ik wel een praatje gemaakt tijdens een straatfeest
hands-on-mentaliteit!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn de functie-eisen en waar moet ik aan voldoen enzo en wat staat me te wachten?
moet ik je aanraken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef leeell het volgende:
[..]
goed kunnen dansen
goede hand-mond vaardigheden
thats it
wat?quote:
jaquote:
quote:
das armoedigquote:
ja/jaquote:
wut?quote:
okanquote:
oeps vergetennnnquote:
feli, a of bquote:
A 3mndquote:
oh das wel moooiquote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
A 3mnd
B hoor ik later
B geeft meer zekerheid, dus als B per 1 juli kan, ga ik daar weer heen
quote:
kijk rustig verder rond, veel leuks hierquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vroeger toen koekjesT zn UI niet obese was.
ja leuk!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zal ik prins dastan eens tekenen![]()
![]()
kusquote:
het komt met vlagen en beter doe je je obese UI weer die is leukerquote:
momenteel op 1quote:
het ging niet meer over ses of zoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Soberso, waarom is de SES slowchat gestorven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
even een 'klassiek' plaatje voor kletshonkDie zag ik ook op het sociale netwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik deed geen like want maar 12 keer gezien ofzo
serieus? is wel veel zegquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pulp Fiction de 20 al wel voorbij denk ik
wrom niet nuquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet nu
maar op de bruiloft wordt dit lied zeker gedraaid en ik eis dan dat jij gaat dansen![]()
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Australie voelt al weer als lang geleden, en ben nog geen 2 weken thuis. Verder ook nog een week nog een week in Nieuw Zeeland geweest, daar o.a. een vulkaan beklommen en uit een vliegtuig gesprongen, en daarna nog 3 dagen in Taipei geweest, en daarna onaangekondigd aanbellen bij mijn ouders. Konden ze wel waarderen
omdat ik nu al giechelig ben door dit lied, als ik je straks los zie gaan op dit lied gaat het mis.. en mn ouders zijn net thuis weerquote:
livin' the good life deze manquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Australie voelt al weer als lang geleden, en ben nog geen 2 weken thuis. Verder ook nog een week nog een week in Nieuw Zeeland geweest, daar o.a. een vulkaan beklommen en uit een vliegtuig gesprongen, en daarna nog 3 dagen in Taipei geweest, en daarna onaangekondigd aanbellen bij mijn ouders. Konden ze wel waarderen
lijkt me chill werk, waar dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
naja, nu weer een paar maand werken dan he. En volgend jaar weer. Heb er al weer 4 dagen opzitten, en heb ook weer de eer om morgen van 9 tot 6 het pompstation te bedienen.
quote:
wat, volgend jaar weer australie?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
naja, nu weer een paar maand werken dan he. En volgend jaar weer. Heb er al weer 4 dagen opzitten, en heb ook weer de eer om morgen van 9 tot 6 het pompstation te bedienen.
echt gaafquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jezusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze winter Azie klinker, tenminste dat is het plan. En dan in 2013 beginnen met studeren (of gewoon voor een 3rde gap year gaan)
met eef?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Dastan het volgende:
ik had het laatst nog over je met mijn klasgenoot maar ze wist niet of je al terug was
door te werken. EN thank god, azie is 5x zo goedkoop als australie, want australie is echt bizar duur. Denk dat de supermarkten wel 2x zo duur zijn, en de alcohol 3x zo duurquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezuswaar haal je het geld vandaan? echt kei tof wel!
volgens mij word je daar vet zelfstandig en alles van
net op de facebooksgezetquote:
verspreid hetttquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
genot, dit moet niemand onthouden worden
peeeedofielen doen het op hun knieënquote:
das een hoax, 1 arm om de middel, optillen en airfucken die hapquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
peeeedofielen doen het op hun knieën![]()
ervaring mee? D:quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef leeell het volgende:
[..]
das een hoax, 1 arm om de middel, optillen en airfucken die hap
huh watquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Dastan het volgende:
al klinkerbotsings statusupdates monden uit in buitenFOK!se FOK!-bijeenkomsten
met J jaquote:
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze is nog korter dan jij bent?
en post in mn topic jij ook
stiekem wel leukquote:
hoe is het met jouuuuu? :Bquote:
oh vetquote:
oneensquote:
hoe is dat kutquote:
vodkaquote:
je examen ging niet goed?quote:
doe niet zo denigrerend jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben afhankelijk van de norm, ja.
bweh.
ik ga maar hbo doen denk ik.
quote:
doe ik niettttt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe niet zo denigrerend ja
[..]
de balade is om heerlijk op te ontspannen, hoeft ook niet te blijven hangenquote:
Hopelijk komt alles goedquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben afhankelijk van de norm, ja.
bweh.
ik ga maar hbo doen denk ik.
wat zeggen ze? itba3u qalbak, lâ al-mâl.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meneer kon geneeskunde doen
gaat arabisch doen
ik lach jou uit
Heb je niet nog een beetje doorzettingsvermogen dan? Ik was na een jaartje havo het voortgezet onderwijs al zat. Mbo als de pest vermijden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
past t niet, maar ik peins er niet over om weer vwo te doen
blablabalbalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat zeggen ze? itba3u qalbak, lâ al-mâl.
geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat zeggen ze? itba3u qalbak, lâ al-mâl.
slaap lekker xoxoquote:
als het een 1 vak is wat ik in de avonduren kan doen, of staatsexamen ofzo, dan doe ik dat wel denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je niet nog een beetje doorzettingsvermogen dan? Ik was na een jaartje havo het voortgezet onderwijs al zat. Mbo als de pest vermijden.
je mag blij zijn dat renesite hier niet is, die ging vorige keer zeuren dat je geen vertaling bij had staanquote:
volg je hart, niet het geldquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat renesite hier niet is, die ging vorige keer zeuren dat je geen vertaling bij had staan
Natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
vast als je me steunt in deze moeilijke tijden
Oké!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het een 1 vak is wat ik in de avonduren kan doen, of staatsexamen ofzo, dan doe ik dat wel denk ik.
maar ik vertrek alsnog naar groningen en doe dan hbo en 1 vwo-vak.
maar ik ben nog niet verloren, de norm kan gunstig uitvallen, anders heb ik economie nog, en in ergste geval herexamen
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
boh hoe vet, kan je al een doner shop in lopen en die bitches gewoon onder de tafel lullen
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.
maarja, het was ook n moeilijk examen als ik al zo die reacties in exa en klachten zie, dus ik ben niet de enige en dat doet me goedquote:
Geen idee wat dat betekent, maar dat is wel tof.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.
Niets is zeker totdat de norm bekend is!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
maarja, het was ook n moeilijk examen als ik al zo die reacties in exa en klachten zie, dus ik ben niet de enige en dat doet me goed
mja is ook zoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Dastan het volgende:
niet dat dat onder de tafel lullen is, maar ik ben als ware autist al niet zo goed in spreken in het openbaar, laat staan in een andere taal.
iets als, maakt niet uit, geeft niets.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent, maar dat is wel tof.
ik vind dat ook awkward zo praten in het openbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Dastan het volgende:
niet dat dat onder de tafel lullen is, maar ik ben als ware autist al niet zo goed in spreken in het openbaar, laat staan in een andere taal.
Ik haat het als mensen je vragen om iets in een andere taal te zeggen. Is raar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind dat ook awkward zo praten in het openbaarof tegen andere mensen. ofzo.
Niks mis meequote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we maken dit topic n gaytopic van hihihhihi
neequote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij niet raar kijkt als je twee mensen arabisch ziet praten enzo
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
ik klap in het algemeen al volledig dicht als iemand iets in het Engels vraagt.
ARGquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
net zoals Argook zo gay daar
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reagerenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Dastan het volgende:
en dan achteraf he, dan verzin je de mooiste zinconstructies om mee te antwoorden, maar ja, dan is het te laat
Ik ook. Vooral als het uit het niets komt. Achteraf voel ik mij dan altijd zo'n sukkel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
roep je dan heel hard NEE?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
jij bent dan ook zo'n vlotte boy, komt door je tomos denk ik :squote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reageren
ik praat makkelijker Engels dan Nederlandsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARG
maar eens weer posten daar, maar ik durf niet bwuhvreemde mensen en alles
ja, sommigen hebben dat in zich, ik benijd dat wel, ook in mijn klas, sommige studenten ratelen maar door, maar dan kunnen ze weer niets lezen of schrijvenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reageren
mijn schatje moet niks hebben van olie of benzine, ze wordt gevoed door mijn adrenaliiineeequote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent dan ook zo'n vlotte boy, komt door je tomos denk ik :s
Ik zie het al voor me, met zo'n dik accent eroverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hello can i ask you something?
NEE, GODVERDOMME NEE
aso ga terug naar turkije met je stoere taalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, ik probeer meestal wel zo min mogelijk de taal van mijn ouders in het openbaar te spreken. Straks krijg ik weer van die kutopmerkingen naar mijn hoofd toe geslingerd. Daar heb ik echt geen zin in.
nee gewoon ehm ehm ehm ehmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
roep je dan heel hard NEE?
kahba tabon 7emekquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, ik probeer meestal wel zo min mogelijk de taal van mijn ouders in het openbaar te spreken. Straks krijg ik weer van die kutopmerkingen naar mijn hoofd toe geslingerd. Daar heb ik echt geen zin in.
Nah, zijn vooral 'echte' Nederlanders.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aso ga terug naar turkije met je stoere taal
boh ik jou ook welquote:
ouch, vervelende situatie welquote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee gewoon ehm ehm ehm ehm
ik moest laatst immediately zeggen, nou, dat was me een opgave, is überhaupt echt een onmogelijk woord om uit te spreken wanneer je wat op hebt
it's immediattlle immelieatl immelaietly immediatll
toen begon hij een beetje vaag te lachen en zei ik
you know what i mean
immiedie-etliequote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee gewoon ehm ehm ehm ehm
ik moest laatst immediately zeggen, nou, dat was me een opgave, is überhaupt echt een onmogelijk woord om uit te spreken wanneer je wat op hebt
it's immediattlle immelieatl immelaietly immediatll
toen begon hij een beetje vaag te lachen en zei ik
you know what i mean
ik moest lachen, hoe slecht ik jouw grapjes vaak ook vindquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ouch, vervelende situatie wel
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
alex - verhaal
Dastan - he
alex - verhaal
Dastan - he
alex - verhaal
Dastan - he
alex - verhaal
Dastan - he
alex - verhaal
Dastan - he
ik moet het ook maar eens leren, begin telkens meer doof te wordenquote:
helemaal nietquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Maar Dastan is gewoon slechthorend
mja is zo, was wel ff aanpassenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
wees blij dat ik niet gewoon maar zeg
ja ha-ha
terwijl ik niet weet wat je zei
kan ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh... Gewoon met een raar hoofd naar die persoon staren.
Gewoon volume harder zetten.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
helemaal niet
alleen als ik een augurk eet
meisje tochquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet het ook maar eens leren, begin telkens meer doof te worden
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
helemaal niet
alleen als ik een augurk eet
ja ze kunnen je waarschijnlijk ook helemaal niet verstaan bij de belastingdiensthelpdeskquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
mja is zo, was wel ff aanpassen
soms betrap ik me erop dat ik wel erg plat praat, vooral met mn ouders enzo
weet ik niet meerquote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Liet ik toch eens zien op TC man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |