tja, ik vind dat zo hufterigquote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg dat je jezelf er over 5 jaar nog ziet en verdwijn na de zomer
godverdomme werk is werkquote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n leuke winkel om te werken.
beetje action-niveau
is wel ene leuke winkelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godverdomme werk is werk
ik heb zelfs bij de dirk vd broek gesolliciteerd man, met die apenpakjes
Dit dus. En na afloop herrie maken met mijn collega's jwz.quote:
daar zou ik bvb al niet solliciterenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Functie-eisen:
Je krijgt er een kick van als je kunt scoren.
lolwat
Na een bepaald tijdstip een lege winkel en extra betaald krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit dus. En na afloop herrie maken met mijn collega's jwz.
Vanaf 9 uur toch? Hoeveel % was dat ook alweer?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na een bepaald tijdstip een lege winkel en extra betaald krijgen.
Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur toch? Hoeveel % was dat ook alweer?
Bij mij.quote:
je hoeft niet mee te spelen, je moet alleen maar drankjes uitdelen aan rijke tatas met sigarenquote:
ditquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
Volgens mij hier ook 50%, vanaf 9 uur. Ik werk sowieso tot 10 en dan nog een kwartier / half uur na sluitingquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |