Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur toch? Hoeveel % was dat ook alweer?
Bij mij.quote:
je hoeft niet mee te spelen, je moet alleen maar drankjes uitdelen aan rijke tatas met sigarenquote:
ditquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
Volgens mij hier ook 50%, vanaf 9 uur. Ik werk sowieso tot 10 en dan nog een kwartier / half uur na sluitingquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier na sluitingstijd 50 procent extra. Ik werk niet in een supermarkt, trouwens.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Dastan het volgende:
trouwens ik wil jou wel inhuren als gezelschapsdame, zou je dat willen?
goed kunnen dansenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn de functie-eisen en waar moet ik aan voldoen enzo en wat staat me te wachten?
wat is zijn naam? misschien heb ik wel een praatje gemaakt tijdens een straatfeestquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Ezell het volgende:
Dastan, een collega van mij schijnt bij jou in de buurt te wonen. Bij die containers daar.
Zie DM. Heb hem zelf een keertje kort gesproken of zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat is zijn naam? misschien heb ik wel een praatje gemaakt tijdens een straatfeest
hands-on-mentaliteit!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat zijn de functie-eisen en waar moet ik aan voldoen enzo en wat staat me te wachten?
moet ik je aanraken?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef leeell het volgende:
[..]
goed kunnen dansen
goede hand-mond vaardigheden
thats it
wat?quote:
jaquote:
quote:
das armoedigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |