Ik hoor jou dit al zingen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef Dastan het volgende:
shoebop shoebiedoebop wohooooo
WEET JE WEL KLINKER
jaha rustig maarquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef Dastan het volgende:
shoebop shoebiedoebop wohooooo
WEET JE WEL KLINKER
pardong??quote:
gewoon, klinkt niet echt oldschoolquote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Dastan het volgende:
hoezo?
ik vind dat nummer trouwens ontzettend lijken op runaround kb
vertel ?quote:
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.quote:
Buurjongen zegt dat ie me wel naar binnen kan pratenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dat ene?ben je aangenomen?
me jelly.
nicequote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.
Ooww lekker baantje hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik kan daar waarschijnlijk wel aan de slag via een buurjongen, weet nog niet precies wat ik moet gaan doen, variëert van helpdeskwerk tot computers in elkaar zetten.
Zeg dat je jezelf er over 5 jaar nog ziet en verdwijn na de zomerquote:Op maandag 14 mei 2012 20:05 schreef Dastan het volgende:
punt is nog wel dat ik er na de zomer niet wil blijven, weet niet of ze me aannemen voor zo'n korte tijd
welke?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb vandaag bij drie andere bedrijven ook gesolliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |