volg je hart, niet het geldquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat renesite hier niet is, die ging vorige keer zeuren dat je geen vertaling bij had staan
Natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
vast als je me steunt in deze moeilijke tijden
Oké!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het een 1 vak is wat ik in de avonduren kan doen, of staatsexamen ofzo, dan doe ik dat wel denk ik.
maar ik vertrek alsnog naar groningen en doe dan hbo en 1 vwo-vak.
maar ik ben nog niet verloren, de norm kan gunstig uitvallen, anders heb ik economie nog, en in ergste geval herexamen
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
boh hoe vet, kan je al een doner shop in lopen en die bitches gewoon onder de tafel lullen
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.
maarja, het was ook n moeilijk examen als ik al zo die reacties in exa en klachten zie, dus ik ben niet de enige en dat doet me goedquote:
Geen idee wat dat betekent, maar dat is wel tof.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb ik één keer gedaan, waren ze aan het praten in het Egyptisch (in zo'n tent) en ik ving het een en ander op, toen verontschuldigde hij zich ervoor dat het langer duurde, omdat er iets was mislukt of zo, zei ik - als een baas - ma3leshsh, waarop hij stomverbaasd naar de ander keek.
Niets is zeker totdat de norm bekend is!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
maarja, het was ook n moeilijk examen als ik al zo die reacties in exa en klachten zie, dus ik ben niet de enige en dat doet me goed
mja is ook zoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Dastan het volgende:
niet dat dat onder de tafel lullen is, maar ik ben als ware autist al niet zo goed in spreken in het openbaar, laat staan in een andere taal.
iets als, maakt niet uit, geeft niets.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent, maar dat is wel tof.
ik vind dat ook awkward zo praten in het openbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Dastan het volgende:
niet dat dat onder de tafel lullen is, maar ik ben als ware autist al niet zo goed in spreken in het openbaar, laat staan in een andere taal.
Ik haat het als mensen je vragen om iets in een andere taal te zeggen. Is raar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind dat ook awkward zo praten in het openbaarof tegen andere mensen. ofzo.
Niks mis meequote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we maken dit topic n gaytopic van hihihhihi
neequote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij niet raar kijkt als je twee mensen arabisch ziet praten enzo
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
ik klap in het algemeen al volledig dicht als iemand iets in het Engels vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |