kusquote:
het komt met vlagen en beter doe je je obese UI weer die is leukerquote:
momenteel op 1quote:
het ging niet meer over ses of zoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Soberso, waarom is de SES slowchat gestorven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
even een 'klassiek' plaatje voor kletshonkDie zag ik ook op het sociale netwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 21:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik deed geen like want maar 12 keer gezien ofzo
serieus? is wel veel zegquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pulp Fiction de 20 al wel voorbij denk ik
wrom niet nuquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet nu
maar op de bruiloft wordt dit lied zeker gedraaid en ik eis dan dat jij gaat dansen![]()
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Australie voelt al weer als lang geleden, en ben nog geen 2 weken thuis. Verder ook nog een week nog een week in Nieuw Zeeland geweest, daar o.a. een vulkaan beklommen en uit een vliegtuig gesprongen, en daarna nog 3 dagen in Taipei geweest, en daarna onaangekondigd aanbellen bij mijn ouders. Konden ze wel waarderen
omdat ik nu al giechelig ben door dit lied, als ik je straks los zie gaan op dit lied gaat het mis.. en mn ouders zijn net thuis weerquote:
livin' the good life deze manquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Australie voelt al weer als lang geleden, en ben nog geen 2 weken thuis. Verder ook nog een week nog een week in Nieuw Zeeland geweest, daar o.a. een vulkaan beklommen en uit een vliegtuig gesprongen, en daarna nog 3 dagen in Taipei geweest, en daarna onaangekondigd aanbellen bij mijn ouders. Konden ze wel waarderen
lijkt me chill werk, waar dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
naja, nu weer een paar maand werken dan he. En volgend jaar weer. Heb er al weer 4 dagen opzitten, en heb ook weer de eer om morgen van 9 tot 6 het pompstation te bedienen.
quote:
wat, volgend jaar weer australie?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
naja, nu weer een paar maand werken dan he. En volgend jaar weer. Heb er al weer 4 dagen opzitten, en heb ook weer de eer om morgen van 9 tot 6 het pompstation te bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |