ARGquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
net zoals Argook zo gay daar
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reagerenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Dastan het volgende:
en dan achteraf he, dan verzin je de mooiste zinconstructies om mee te antwoorden, maar ja, dan is het te laat
Ik ook. Vooral als het uit het niets komt. Achteraf voel ik mij dan altijd zo'n sukkel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
ik klap in het algemeen al volledig dicht als iemand iets in het Engels vraagt.
roep je dan heel hard NEE?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
jij bent dan ook zo'n vlotte boy, komt door je tomos denk ik :squote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reageren
ik praat makkelijker Engels dan Nederlandsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dastan het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARG
maar eens weer posten daar, maar ik durf niet bwuhvreemde mensen en alles
ja, sommigen hebben dat in zich, ik benijd dat wel, ook in mijn klas, sommige studenten ratelen maar door, maar dan kunnen ze weer niets lezen of schrijvenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan dit razendsnel merk ik, echt een split second van ontvangen > bekostoven > reageren
mijn schatje moet niks hebben van olie of benzine, ze wordt gevoed door mijn adrenaliiineeequote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent dan ook zo'n vlotte boy, komt door je tomos denk ik :s
Ik zie het al voor me, met zo'n dik accent eroverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hello can i ask you something?
NEE, GODVERDOMME NEE
aso ga terug naar turkije met je stoere taalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, ik probeer meestal wel zo min mogelijk de taal van mijn ouders in het openbaar te spreken. Straks krijg ik weer van die kutopmerkingen naar mijn hoofd toe geslingerd. Daar heb ik echt geen zin in.
nee gewoon ehm ehm ehm ehmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
roep je dan heel hard NEE?
kahba tabon 7emekquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, ik probeer meestal wel zo min mogelijk de taal van mijn ouders in het openbaar te spreken. Straks krijg ik weer van die kutopmerkingen naar mijn hoofd toe geslingerd. Daar heb ik echt geen zin in.
Nah, zijn vooral 'echte' Nederlanders.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aso ga terug naar turkije met je stoere taal
boh ik jou ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |