SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En voor de mensen die dat leuk vinden, daarna naar Spinvis in Luxor live
http://www.luxorlive.nl/agenda/977/$ID_190/spinvis-%2b-lola-kite/
Een concert is meestal om 23:00 afgelopen, dus mooi op tijd om laatste treinen enzo te halen. En een kaartje dien je zelf te kopen bij Luxor live, kan via bovenstaande site.
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Comp_Lex
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
We kunnen trouwens ipv naar Spinvis ook naar de bioscoop ofzo.deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.quote:Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
Tangledup
DeHovenier
automatic_
[ Bericht 0% gewijzigd door automatic_ op 12-05-2012 13:47:52 ]"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Het is dat je niet in de buurt woont, anders had je best mogen meerijden. Dat geldt trouwens ook voor anderen: je kan een lift krijgen tot Utrecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik de 25e zin heb om te gaan stappen i.v.m. terugrijden etc.
Tja, dat kon je verwachtenquote:
Zou ik hem morgen kunnen editten...? Of ben ik dan te laat? Zit nu op mobiel...quote:
Kan, geloof dat je 24 uur hebt ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou ik hem morgen kunnen editten...? Of ben ik dan te laat? Zit nu op mobiel...
Hoi automatic_quote:
Geocaching is inderdaad wel grappig, al zullen velen het te oudbollig of saai vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Dat geocoaching is volgens mij best grappig! Doe je dat allang?
Ik zie hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik zat te even te kijken rond mijn woonplaats en daar liggen er ook
Brand maar los, ik begin er niet meer over heb ik me heilig voorgenomen. Als jij het niet doet doen 236 anderen het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel gaan ouwehoeren, just in case ik weer ga SC'en![]()
Hier een beknopte sfeerimpressie mijnerzijdsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:42 schreef Morera het volgende:
Is er ergens terug te lezen hoe jullie vorige meet was ?
Thanks, leuk geschrevenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Brand maar los, ik begin er niet meer over heb ik me heilig voorgenomen. Als jij het niet doet doen 236 anderen het wel.En ik ben natuurlijk geen Don Quichote, dan maar stoppen met die vervelende neiging alles terug te willen lezen.
[..]
Hier een beknopte sfeerimpressie mijnerzijds
Dit topic heeft een totaal andere insteek he, ik dacht ik zeg het even.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:55 schreef system_overload het volgende:
jullie zijn wellicht ook geïnteresseerd in het datingmeet topic
Ik ben niet zo goed met daar uit te komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat maakt het uit. Je kan ook met friendzone beginnen
ik weet het ja,ook niet de goede leeftijd en heb het verhaal van com_plex gelezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit topic heeft een totaal andere insteek he, ik dacht ik zeg het even.
Ik heb goed nieuws, voor ons is er de jongere versie en die zijn ook tof.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet het ja,ook niet de goede leeftijd en heb het verhaal van com_plex gelezen
Wij hadden een mooi stel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Misschien moet je het niet proberen. Ik hou van passieve mannen. Die wil ik dominerenMannen die mij proberen verleiden zet ik gelijk in de friendzone. Het verschilt dus per meid. Doe je niet anders voor anders gaat het uiteindelijk nog mis
Anders was er nog wel een leeftijdsdingetje geweest gok ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben verloofdMet een man die ik veroverd heb hehe
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha, ja. Ben wel ouder dan jou.
Als we geld hebben. Donaties zijn welkom
Het blijft natte vingerwerk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Verschilt per meisje. Ik heb graag touwtjes in handen. En dat heeft niets te maken met hoe ik in de markt stond. Zegt namelijk vrij weinig.
Mensen schijnen het wel altijd heel interessant te vinden als ik zeg wat ik doe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zorg dat je interessant bent als persoon. Iets met diepgang enzo. Onvolwassen vrouwen zullen vallen voor oppervlakkige dingen en uitspraken. Met tijd wordt karakter meer gewaardeerd.
Dat zal andersom ook vaak genoeg het geval zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Verschilt ook per persoon wat interessant is. En alles wat interessant lijkt hoeft een meid niet gelukkig te maken. Vaak komen meiden daar laten achter, waardoor ze zich op andere soort mannen gaan richten.
Dat ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oh, natuurlijk. Mijn verloofde en ik zouden op jouw leeftijd het niet uitgehouden hebben met elkaar. Misschien zouden we elkaar geen eens aangekeken hebben, laat staan leuk vinden
Janken op FOK!, high-five.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
No. Don't.
Voordat ik mijn verloofde ontmoette kwam ik op Fok zielige topics openen dat ik eenzaam ben en blabla. Ik werd hier afgezeken dat ik geen leven had. Ben daarna een lange tijd niet geweest, ging studeren, bijbaan nemen en tadaaa. Oke, het was niet gelijk tadaa
Hij was degene die me ging inwerken en laatste persoon bij wie ik dacht het iets zou worden, waardoor ik vaak mezelf was bij hem. Ik kwam o.a. wel eens op werk met ''Ik voel het, ik ga vandaag de ware ontmoeten, hier op werk
'' waarop zijn hoofd er gewoon zo uitzag:
ooo-kee.
Onderneem van alles en nog wat, wat sociaal is. Wees vooral jezelf en er is vast iemand die het wel boeiend vindt. Mijn verloofde vindt mij dan de meest irritante wezen op aarde. Hij zelf is wat serieuzer in de maatschappij. Maar hij bleek ook van die trekjes te hebben die dan loskomen, omdat ik idioot ben.
Meeste mensen zijn bang om 100% zichzelf te zijn. Als jij het doet, durven zij ook. Als je je anders (stoer, geheimzinnig, etc, etc, wat mannen ook verzinnen) voordoet, kom je elkaar toch tegen. Na een paar weken.
Dit zijn echt van die woorden die iedereen wel (ergens) weet, maar als je het zo ziet staan, dan komen ze pas binnenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
No. Don't.
Voordat ik mijn verloofde ontmoette kwam ik op Fok zielige topics openen dat ik eenzaam ben en blabla. Ik werd hier afgezeken dat ik geen leven had. Ben daarna een lange tijd niet geweest, ging studeren, bijbaan nemen en tadaaa. Oke, het was niet gelijk tadaa
Hij was degene die me ging inwerken en laatste persoon bij wie ik dacht het iets zou worden, waardoor ik vaak mezelf was bij hem. Ik kwam o.a. wel eens op werk met ''Ik voel het, ik ga vandaag de ware ontmoeten, hier op werk
'' waarop zijn hoofd er gewoon zo uitzag:
ooo-kee.
Onderneem van alles en nog wat, wat sociaal is. Wees vooral jezelf en er is vast iemand die het wel boeiend vindt. Mijn verloofde vindt mij dan de meest irritante wezen op aarde. Hij zelf is wat serieuzer in de maatschappij. Maar hij bleek ook van die trekjes te hebben die dan loskomen, omdat ik idioot ben.
Meeste mensen zijn bang om 100% zichzelf te zijn. Als jij het doet, durven zij ook. Als je je anders (stoer, geheimzinnig, etc, etc, wat mannen ook verzinnen) voordoet, kom je elkaar toch tegen. Na een paar weken.
Ik denk dat vrouwen meer aan eisen van anderen proberen te voldoen dan mannen, maar dat is mss materiaal voor een ander topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wel voorgesteld maar niet in de OP? Heb je toevallig een linkje naar jouw voorstelpost? Dan plak ik je nog even in de OP (in de wiki)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:13 schreef _VoiD_ het volgende:
een onder voorbehoudje voor de 25e hier!
Allang voorgesteld, dus dat mag iemand anders in de OP prakken
Doordeweeks en midden op de dag, dat gaat hem sowieso niet worden voor mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die meet in Arnhem schiet ook niet echt op. Ik dacht dat er inmiddels wel genoeg mensen hier waren die uit die omgeving komen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik sta op die Arnhem lijst dus dan durven mensen zich niet meer daar voor aan te melden.
Zie OPquote:
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:30 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zie OP. Om 15:00 beginnen en mogelijk aansluitend concert van Spinvis.
right.................................................................................quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik sta op die Arnhem lijst dus dan durven mensen zich niet meer daar voor aan te melden.
Spinvis is nogal smaakgevoelig ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.
Ach liever in het zuiden, maar aangezien de meeste daar te beroerd voor zijn...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Spinvis is nogal smaakgevoelig ja.
Maar goed om te zien dat Arnhem zelf het probleem niet is! In ieder geval aanleiding genoeg om daar vaker wat te organiseren.
Dan organiseer je er zelf eentje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien kom ik ooit nog eens naar een meet, maar zoals het er nu uitziet dat het steeds ergens in de randstad moet zijn voorlopig niet.
Utrecht is toch wel te doen voor je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien kom ik ooit nog eens naar een meet, maar zoals het er nu uitziet dat het steeds ergens in de randstad moet zijn voorlopig niet.
Utrecht is goed te doen ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
Utrecht is toch wel te doen voor je?Organiseren we naast Arnhem en Rotterdam toch ook een meet in Utrecht.
Is daar animo voor?
Ja maar toen was het weer dat we al in Utrecht zijn geweest, maar de stad is groot genoeg dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij was het al het plan om Utrecht te doen nadat de meets in Arnhem en Rotterdam zijn geweest.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:16 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn voorkeur gaat wel uit naar de bioscoop bij de Arnhem meet. Spinvis is niet zo mijn ding
The horrorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar toen was het weer dat we al in Utrecht zijn geweest...
quote:
Nee daaromquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me niet zo erg lijkt om vaker naar een bepaalde plaats te gaan.
Woon jij nu in Tilburg of Den Bosch?quote:
Den Bosch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Woon jij nu in Tilburg of Den Bosch?
Maar het topic van Tilburg is gewoon veel leuker dan dat kuttopic van DB waar alleen maar kleine kindjes zitten.quote:
Maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij was het al het plan om Utrecht te doen nadat de meets in Arnhem en Rotterdam zijn geweest.
Oke.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik vroeg het mij af omdat Tilburg - Rotterdam niet zo ver is en toen twijfelde ik waar je woonde
Maakt eigenlijk ook niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Dan worden het 2 meets in Utrecht die wat dichter op elkaar zitten.
Ach bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef DeltaFlyer het volgende:
Okay dus jullie zien een meet in Utrecht wel zitten?
Ik zie een slaapplaats.quote:
quote:
Donderdag Arnhem, vrijdag/zaterdag Utrecht en de week erna in Rotterdam? Dat wordt een drukke periode.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef DeltaFlyer het volgende:
En dan voor volgende week vrijdag of zaterdag ofzo?
Oke. Ik dacht even dat je mijn buurmeisje was.quote:
Hèhè, yep dat dan weer wel! Maja Utrecht kan je lopend of rollend doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb het hele appartementje voor mezelf, dus als het moet is er vast wel een slaapplaats te vinden.
[..]
Donderdag Arnhem, vrijdag/zaterdag Utrecht en de week erna in Rotterdam? Dat wordt een drukke periode.
Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiserenquote:
Dat ben ik ook, maar ik wou je niet laten schrikken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht even dat je mijn buurmeisje was.
Die users heb ik hier al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiseren
En de aankondiging aangepast en het Spinvis idee er uit gehaaldquote:Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En als we daarna zin hebben kunnen we een bioscoopje pakken
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Comp_Lex
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
Halfquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef DeltaFlyer het volgende:
Zaterdag 19 mei is een optiekunnen jullie dan?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het topic van Tilburg is gewoon veel leuker dan dat kuttopic van DB waar alleen maar kleine kindjes zitten.
Oja! Ik moet nu slapen... Morgen!!quote:
True!quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oh, ik ken alleen maar deze haha.
Was wel een leuk potje loser
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef whosvegas het volgende:
Zou het een idee zijn, de Arnhem meet, naar Utrecht verplaatsen?
Een meet in mijn eentje schiet niet zo op
In het centrumquote:
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moetenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijn
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoorquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moeten
Maar vrijdag, lijkt me prima
Hoe laat had je in gedachten?
Enne Rotterdam gaat voor mij niks worden, ben ik in Rotterdam, kan ik na 1 biertje de laatste trein alweer gaan halen
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoor
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel zequote:
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel ze
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjesquote:Op zondag 13 mei 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdam
Tja, ik ben nog wel even onderwegquote:
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjes
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)
Is ook niet echt mainstreamquote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]ah ok, ken ik ook wel ja, van naam en ik weet waar het zit maar nog nooit geweest
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook niet echt mainstreamde Baroeg
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hierquote:Op zondag 13 mei 2012 14:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.
Moggelquote:
Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaanquote:Op zondag 13 mei 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hier
Dit klopt wel iddquote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef Bombshell het volgende:
Stadhuis plein heb je redelijk wat kroegen bij elkaar maar wel wat meer 'tokkie' gehalte.
Op de nieuwe binneweg is het wat meer van alles wat, iets relaxter. En de Witte de witstraat is ook vlakbij met nog wat kroegen.
Genoeg keuze dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaan
[..]
Dit klopt wel idd
Ahumquote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh...als jij dat wilt. Okay. Kom eens hier...
Ik pasquote:
Ga naar de kerk toequote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Het is zo stil! Het is een rustdag, maar ik word er zo onrustig van
Wel mensenquote:
Er is ook een middagdienstquote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kerkdienst is allang voorbijEn rond die tijd slaap ik altijd.
Overigens ben ik geen Christene. Ik weet niet wat ik ben. Een universeel gelovige ofzo.
Ik geloof niet dus ik denk van niet. Dat gebouw moet ergens van betaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
God schijnt overal te zijn. Waarom zou ik naar een gebouw gaan die alleen maar geld van me wilt?
Gelegenheidsgelove (gelegenheidsmoslim) ftw!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Overigens ben ik geen Christene. Ik weet niet wat ik ben. Een universeel gelovige ofzo.
Je mist dan wel joodse feestdagenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelegenheidsgelove (gelegenheidsmoslim) ftw!
* sylvesterrr profiteert gewoon van alle religieuze feesten.
Suikerfeest en Offerfeest bij familie, Kerst en Pasen bij vrienden.
Dan moet je wel Joodse vrienden hebben... Ik heb een tijdje een Joodse directeur gehad, maar voor de rest ken ik er geen.quote:
Inderdaad, mmm lastigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel Joodse vrienden hebben... Ik heb een tijdje een Joodse directeur gehad, maar voor de rest ken ik er geen.
Begrijp ik. Maar het klinkt allemaal zo commercieel. Helemaal die telefoontjes. Laatste keer werd ik uitgenodigd en moest ik zeer zeker niet de gelegenheid missen waarin er allemaal positieve energie is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet dus ik denk van niet. Dat gebouw moet ergens van betaald worden
Hey niet afvallen op miljarden mensen die houvast aan onzichtbare vrienden.quote:
That says it all!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey niet afvallen op miljarden mensen die houvast aan onzichtbare vrienden.
Ergens begrip ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar het klinkt allemaal zo commercieel. Helemaal die telefoontjes. Laatste keer werd ik uitgenodigd en moest ik zeer zeker niet de gelegenheid missen waarin er allemaal positieve energie is.
Ik geloof ik cognitieve gedrag therapie:
A: Situatie (feit)
B: Gedachten (persoonlijk)
C: Emoties
Als B constructief is ervaar je positieve emoties en komt er energie vrij. Als deze destructief is voel je je depri en als het chronisch is, kan je depressief worden. Depressie sloopt energie.
Best simpel of niet
Kloptquote:
Zekerquote:
Wederzijds niet direct merk ik vaak genoeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik respecteer gelovigen, zolang het respect wederzijds is.
Als je een gebruiksaanwijzing (incl. spelregels) voor me hebt, dan wil ik best een potje spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie wilt er een potje Catan met me spelen?
Nah.. ik heb gewoon niks met geloof. Is mij te opdringerig, ik snap het niet, en sta er niet voor open om het te kunnen snappen..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk, heeft ie z'n bericht meteen gewijzigd.
[..]
Welk geloof?
Dit topic natuurlijk!quote:
Denk niet dat het eenzaamheid is wat ons op FOK brengt. Meer luiheid.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic natuurlijk!
Of zijn jullie niet eenzaam maar geen mogelijk tot nieuwe contacten in de omgeving?
Ik ben absoluut niet eenzaam en heb een heel grote vriendengroep om me heen. Maak best makkelijk contacten, maar wil niet zeggen dat ik niet open sta voor nieuwe contactenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic natuurlijk!
Of zijn jullie niet eenzaam maar geen mogelijk tot nieuwe contacten in de omgeving?
Bij mij is het niet uit eenzaamheid, heb genoeg vrienden en contacten.quote:
Die fout heb ik idd 9 jaar geleden ook gemaakt, voor 2,5 jaar. En toen het uitging is alles weer zoals vanouds geworden, en daar ben ik nog steeds blij om, dat mijn vrienden -vooralsnog- op de eerste plaats komen!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb twee jaar geleden mijn eigen vriendengroep te weinig aandacht gegeven doordat ik een relatie had met een dame in Maastricht (daar was ik vaak te vinden). Ik begon meer om te gaan met haar vriendengroep. Toen vorig jaar een eind kwam aan de relatie wilde ik m'n ex niet meer zien - aangezien zij nagenoeg altijd optrok met die vrienden spreek ik hen ook zelden...
Twee jaar geleden een grote fout gemaakt dus...Doordat ik in september ben gaan studeren (deeltijd) naast mijn full-time baan heb ik te weinig tijd om vriendschappen te onderhouden. De verhuizing naar een andere regio (Nijmegen->Utrecht) helpt ook niet echt om die vriendschappen te behouden.
Gelukkig heb ik nog wel enkele vrienden die ik nog regelmatig spreek.
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sylvie;
Ik bedoelde, ben je moslim of niet?
De vrienden uit m'n vriendengroep hebben inmiddels allemaal een vriendin/vrouw - zij gaan alleen graag samen uit. Om nou als een single tussen al die stelletjes te zitten... Nee, liever niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die fout heb ik idd 9 jaar geleden ook gemaakt, voor 2,5 jaar. En toen het uitging is alles weer zoals vanouds geworden, en daar ben ik nog steeds blij om, dat mijn vrienden -vooralsnog- op de eerste plaats komen!
Drink je wel alcohol bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).
Een goede (zoete) wijn zeg ik geen nee tegen.quote:
Dat geluk heb ik dan ook nog, wij zijn er met 5 vrijgezellen, in de groep van 21.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).
[..]
De vrienden uit m'n vriendengroep hebben inmiddels allemaal een vriendin/vrouw - zij gaan alleen graag samen uit. Om nou als een single tussen al die stelletjes te zitten... Nee, liever niet.
Kijk eens wat er hiernaast onder mijn naam staat...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik dan ook nog, wij zijn er met 5 vrijgezellen, in de groep van 21.
Juist dát zou ik niet van een verwesterde jongedame verwachten.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben net zo, maar heb het niet zo met alcohol of varkensvlees. Alleen seks vind ik oké van de verbodene
Dat hoor je niet zo vaak. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben net zo, maar heb het niet zo met alcohol of varkensvlees. Alleen seks vind ik oké van de verbodene
Oh wacht ik las verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind ze stinken/zwaar op de maag/duur. Seks integendeel is goed voor me. Krijg ik endorfine boost van
Klopt. In de Islam kan je bij wijze van spreke je zondes laten vergeven, maar de Islamitische maatschappij kan je je leven lang ervoor straffen; Buiten sluiten, het erin wrijven, tegen je gebruiken etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ooit een Turkse collega gehad. Zij was ook behoorlijk verwesterd, maar was nog wel als de dood voor d'r ouders. De ouders mochten best weten dat ze dronk, maar dat ze seks had mochten ze absoluut niet weten.
Het probleem zit 'm niet zozeer in de religie, maar meer in de cultuur (sociale controle). Ouders zijn gewoon als de dood voor roddels en hun eer.
Lolquote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht ik las verkeerdhaha. Ik dacht dat je geen seks wilde
Tijn toch..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Dit is vergelijkbaar met monopoly. Persoonlijk vind ik het leuker. Meer interactie. Dit spel heeft heel veel awards gewonnen
Het is echt leuk!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.
Haha zal wel vet wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.
Ik ook, maar mijn baas denkt daar anders overquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben wel in voor een potje Catannen... alleen hoor ik nu eik in bed te liggen
Oh, dat moet ik vanavond ook nog doen. Daarna ook nog wat doornemen voor een tentamen morgenavond.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gezellig bezig met het schrijven van verslagen
Ruilen?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat zijn jullie goed bezig! Ik ben net wakker. Ik sliep om 02:00
Uhm nee heb ik niet en vind ik niet. Ik doe namelijk alleen maar wat ik zelf wil. En ga alleen ergens heen als ik echt wil gaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vind jij niet dat alle mensen een masker op hebben zodra ze uit huis zijn? Dat als ze zich onzeker voelen, arrogant gaan gedragen? Of extreem op gaan tutten (of tijd gaan spenderen aan socializen met onbekenden) voor ego boost? En shoppen om zich beter te voelen? Onnodig buiten huis eten/drinken? Of gewoon dingen ondernemen zodat ze dat weer kunnen posten op FB/Twitter/Hyves/Voorhoofd/Kont/Etc. en interessanter lijken, voor de maatschappij, waar ze een slachtoffer zijn. Zo'n vicieuze kut cirkel waar wij in leven. Want door dit alles lopen we allemaal een risico voor allerlei psychische kwalen.
Ik heb vaak geen zin in dit. En soms betrap ik mezelf erop dat ik ook mee ga in de kudde. Ik wil me ertegen verzetten.
Thuis voel ik rust
Hoe kom je er van af?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Doe maar niet. Ik heb een burn out. Geloof me, ik had gewild dat ik jou was
Dat maakt je dag weer goedquote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Een 8 en onwijs leuke reacties van collega's
Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
De Arnhem meet, gaat niet door, omdat niemand reageert.
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Dat is jammer voor jequote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Da's jammer. Misschien is je voorstel een beetje ondergesneeuwd hier of ging de aandacht meer uit naar de andere meet?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Goed bezig, ouwe!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat maakt je dag weer goed
Ik had gisteravond m'n fles Baileys opgemaakt die ik nog over had van Kerstmis, lag pas half 1 in bed terwijl ik om 5 uur moest opstaan
's ochtends was ik nog een beetje dizzy
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentjequote:Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaan
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.quote:Maar je kan idd nog altijd naar Rotterdam komen.
Dat gebeurt als er zo weinig zijn Kom naar Rotterdam!
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Die fles moest toch een keer leegquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed bezig, ouwe!
Tis ook de tijd van de korte nachtjes gok ik zo...
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...quote:
Jij hebt dus wel gereageerdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
Het is inderdaad niet echt een meet als er maar 2 mensen komen.
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel gereageerd
Volgens mij heb je afgelopen zaterdag nog aangegeven dat je liever naar de bioscoop gaat, als naar Spinvis.
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
Vult je avond lekker op!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen hongerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...
Ah! Drank! Bijna nooit slechtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen honger
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef whosvegas het volgende:
[..]
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentje
[..]
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.
Op het werk meelezen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat maakt mijn getergde, lijdende bestaan draaglijk, zal ik maar zeggen.quote:
Ik ben altijd braaf aan het werkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?
[/quot]
Bedankt voor het aanbod, maar om voor 3 of 4 uurtjes helemaal naar de andere kant van het land te gaan, vind ik niet de moeite waard. Als het nou om 3 uur 's-middags zou beginne (en dan zaterdag of zondag), dan zou het iets anders zijn.
[quote]
Op het werk meelezen!
Ik heb vaak niets te doen op fok. Dan ga ik thuis maar rondhangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp het.
Overigens ben ik ook altijd braaf aan het werk - op momenten dat ik niets te doen heb (het komt regelmatig voor dat ik een paar servers flink laat rekenen...) hang ik weleens rond op Tweakers en FOK.
Hoiquote:
Hoiquote:
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Groningen is voor mij te ver voor even een dagje of avondje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jaja. Je meldt je nu alvast af voor de meeting
daarom ben ik meer voor Utrecht, lekke rmidden des lands en vanaf Groningen goed te bereizen .quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks!
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.![]()
Ik heb trouwens de bloemen al besteld, wat moet ik daamee als ik niet kom?
Rond 19:30 treedt ik opquote:
Morgen dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje:
Ik citeer het oproepje dat ik in een ander topic deed:
[..]
Rond 19:30 treedt ik op
yupquote:
Wel tof, maar ik kan helaas niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |