Dat maakt je dag weer goedquote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Een 8 en onwijs leuke reacties van collega's
Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
De Arnhem meet, gaat niet door, omdat niemand reageert.
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Dat is jammer voor jequote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Da's jammer. Misschien is je voorstel een beetje ondergesneeuwd hier of ging de aandacht meer uit naar de andere meet?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Goed bezig, ouwe!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat maakt je dag weer goed
Ik had gisteravond m'n fles Baileys opgemaakt die ik nog over had van Kerstmis, lag pas half 1 in bed terwijl ik om 5 uur moest opstaan
's ochtends was ik nog een beetje dizzy
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentjequote:Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaan
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.quote:Maar je kan idd nog altijd naar Rotterdam komen.
Dat gebeurt als er zo weinig zijn Kom naar Rotterdam!
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Die fles moest toch een keer leegquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed bezig, ouwe!
Tis ook de tijd van de korte nachtjes gok ik zo...
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...quote:
Jij hebt dus wel gereageerdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
Het is inderdaad niet echt een meet als er maar 2 mensen komen.
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel gereageerd
Volgens mij heb je afgelopen zaterdag nog aangegeven dat je liever naar de bioscoop gaat, als naar Spinvis.
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
Vult je avond lekker op!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen hongerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...
Ah! Drank! Bijna nooit slechtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen honger
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef whosvegas het volgende:
[..]
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentje
[..]
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.
Op het werk meelezen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat maakt mijn getergde, lijdende bestaan draaglijk, zal ik maar zeggen.quote:
Ik ben altijd braaf aan het werkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?
[/quot]
Bedankt voor het aanbod, maar om voor 3 of 4 uurtjes helemaal naar de andere kant van het land te gaan, vind ik niet de moeite waard. Als het nou om 3 uur 's-middags zou beginne (en dan zaterdag of zondag), dan zou het iets anders zijn.
[quote]
Op het werk meelezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |