Ik ben absoluut niet eenzaam en heb een heel grote vriendengroep om me heen. Maak best makkelijk contacten, maar wil niet zeggen dat ik niet open sta voor nieuwe contactenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic natuurlijk!
Of zijn jullie niet eenzaam maar geen mogelijk tot nieuwe contacten in de omgeving?
Bij mij is het niet uit eenzaamheid, heb genoeg vrienden en contacten.quote:
Die fout heb ik idd 9 jaar geleden ook gemaakt, voor 2,5 jaar. En toen het uitging is alles weer zoals vanouds geworden, en daar ben ik nog steeds blij om, dat mijn vrienden -vooralsnog- op de eerste plaats komen!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb twee jaar geleden mijn eigen vriendengroep te weinig aandacht gegeven doordat ik een relatie had met een dame in Maastricht (daar was ik vaak te vinden). Ik begon meer om te gaan met haar vriendengroep. Toen vorig jaar een eind kwam aan de relatie wilde ik m'n ex niet meer zien - aangezien zij nagenoeg altijd optrok met die vrienden spreek ik hen ook zelden...
Twee jaar geleden een grote fout gemaakt dus...Doordat ik in september ben gaan studeren (deeltijd) naast mijn full-time baan heb ik te weinig tijd om vriendschappen te onderhouden. De verhuizing naar een andere regio (Nijmegen->Utrecht) helpt ook niet echt om die vriendschappen te behouden.
Gelukkig heb ik nog wel enkele vrienden die ik nog regelmatig spreek.
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sylvie;
Ik bedoelde, ben je moslim of niet?
De vrienden uit m'n vriendengroep hebben inmiddels allemaal een vriendin/vrouw - zij gaan alleen graag samen uit. Om nou als een single tussen al die stelletjes te zitten... Nee, liever niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die fout heb ik idd 9 jaar geleden ook gemaakt, voor 2,5 jaar. En toen het uitging is alles weer zoals vanouds geworden, en daar ben ik nog steeds blij om, dat mijn vrienden -vooralsnog- op de eerste plaats komen!
Drink je wel alcohol bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).
Een goede (zoete) wijn zeg ik geen nee tegen.quote:
Dat geluk heb ik dan ook nog, wij zijn er met 5 vrijgezellen, in de groep van 21.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gelegenheidsmoslim (niet-praktiserend).
[..]
De vrienden uit m'n vriendengroep hebben inmiddels allemaal een vriendin/vrouw - zij gaan alleen graag samen uit. Om nou als een single tussen al die stelletjes te zitten... Nee, liever niet.
Kijk eens wat er hiernaast onder mijn naam staat...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik dan ook nog, wij zijn er met 5 vrijgezellen, in de groep van 21.
Juist dát zou ik niet van een verwesterde jongedame verwachten.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben net zo, maar heb het niet zo met alcohol of varkensvlees. Alleen seks vind ik oké van de verbodene
Dat hoor je niet zo vaak. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben net zo, maar heb het niet zo met alcohol of varkensvlees. Alleen seks vind ik oké van de verbodene
Oh wacht ik las verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind ze stinken/zwaar op de maag/duur. Seks integendeel is goed voor me. Krijg ik endorfine boost van
Klopt. In de Islam kan je bij wijze van spreke je zondes laten vergeven, maar de Islamitische maatschappij kan je je leven lang ervoor straffen; Buiten sluiten, het erin wrijven, tegen je gebruiken etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ooit een Turkse collega gehad. Zij was ook behoorlijk verwesterd, maar was nog wel als de dood voor d'r ouders. De ouders mochten best weten dat ze dronk, maar dat ze seks had mochten ze absoluut niet weten.
Het probleem zit 'm niet zozeer in de religie, maar meer in de cultuur (sociale controle). Ouders zijn gewoon als de dood voor roddels en hun eer.
Lolquote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht ik las verkeerdhaha. Ik dacht dat je geen seks wilde
Tijn toch..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Dit is vergelijkbaar met monopoly. Persoonlijk vind ik het leuker. Meer interactie. Dit spel heeft heel veel awards gewonnen
Het is echt leuk!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.
Haha zal wel vet wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens kijken. Neem het spel anders een keer mee naar een meet.
Ik ook, maar mijn baas denkt daar anders overquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben wel in voor een potje Catannen... alleen hoor ik nu eik in bed te liggen
Oh, dat moet ik vanavond ook nog doen. Daarna ook nog wat doornemen voor een tentamen morgenavond.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gezellig bezig met het schrijven van verslagen
Ruilen?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat zijn jullie goed bezig! Ik ben net wakker. Ik sliep om 02:00
Uhm nee heb ik niet en vind ik niet. Ik doe namelijk alleen maar wat ik zelf wil. En ga alleen ergens heen als ik echt wil gaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vind jij niet dat alle mensen een masker op hebben zodra ze uit huis zijn? Dat als ze zich onzeker voelen, arrogant gaan gedragen? Of extreem op gaan tutten (of tijd gaan spenderen aan socializen met onbekenden) voor ego boost? En shoppen om zich beter te voelen? Onnodig buiten huis eten/drinken? Of gewoon dingen ondernemen zodat ze dat weer kunnen posten op FB/Twitter/Hyves/Voorhoofd/Kont/Etc. en interessanter lijken, voor de maatschappij, waar ze een slachtoffer zijn. Zo'n vicieuze kut cirkel waar wij in leven. Want door dit alles lopen we allemaal een risico voor allerlei psychische kwalen.
Ik heb vaak geen zin in dit. En soms betrap ik mezelf erop dat ik ook mee ga in de kudde. Ik wil me ertegen verzetten.
Thuis voel ik rust
Hoe kom je er van af?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Doe maar niet. Ik heb een burn out. Geloof me, ik had gewild dat ik jou was
Dat maakt je dag weer goedquote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Een 8 en onwijs leuke reacties van collega's
Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
De Arnhem meet, gaat niet door, omdat niemand reageert.
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Dat is jammer voor jequote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
En op het voorstel, de meet te verplaatsen naar Utrecht en eventueel naar vrijdag werd ook niet gereageerd, beetje jammer
Da's jammer. Misschien is je voorstel een beetje ondergesneeuwd hier of ging de aandacht meer uit naar de andere meet?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Goed bezig, ouwe!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat maakt je dag weer goed
Ik had gisteravond m'n fles Baileys opgemaakt die ik nog over had van Kerstmis, lag pas half 1 in bed terwijl ik om 5 uur moest opstaan
's ochtends was ik nog een beetje dizzy
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentjequote:Er waren toch mensen die donderdag mee naar de bioscoop wilden gaan
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.quote:Maar je kan idd nog altijd naar Rotterdam komen.
Dat gebeurt als er zo weinig zijn Kom naar Rotterdam!
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef whosvegas het volgende:
Die fles moest toch een keer leegquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed bezig, ouwe!
Tis ook de tijd van de korte nachtjes gok ik zo...
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...quote:
Jij hebt dus wel gereageerdquote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
Het is inderdaad niet echt een meet als er maar 2 mensen komen.
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook vind ik het nu lastig met alle sc om alles bij te houden, sorry als ik iets heb gemist en daarom niet reageerde.
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel gereageerd
Volgens mij heb je afgelopen zaterdag nog aangegeven dat je liever naar de bioscoop gaat, als naar Spinvis.
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog weleens lastig ja.![]()
Maar ik zou mijn mond erover houden.
Vult je avond lekker op!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen hongerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bailys is toch niet zo erg als bier? Tenminste, ikzelf heb meer last van veel bier, als van een fles bailys...
Ah! Drank! Bijna nooit slechtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het eindresultaat is hetzelfde: de dag erna brak, duizelig en geen honger
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef whosvegas het volgende:
[..]
2 die het nog niet zeker weten, stel dat er een niet komt, zit je met z'n tweeen, als er dan nog iemand niet komt, zit je in je eentje
[..]
Zit ik 2 uur in de trein, kan ik 2 biertjes drinken en dan moet ik me haasten om de laatste trein te pakken.
Op het werk meelezen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Vooral, als je de hele dag op het werk heb gezen en je een paar pagina'sc door moet worstelen
Dat maakt mijn getergde, lijdende bestaan draaglijk, zal ik maar zeggen.quote:
Ik ben altijd braaf aan het werkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helpt het als ik je van Utrecht naar Rotterdam en van Rotterdam naar Utrecht breng? Of maakt dat niks uit?
[/quot]
Bedankt voor het aanbod, maar om voor 3 of 4 uurtjes helemaal naar de andere kant van het land te gaan, vind ik niet de moeite waard. Als het nou om 3 uur 's-middags zou beginne (en dan zaterdag of zondag), dan zou het iets anders zijn.
[quote]
Op het werk meelezen!
Ik heb vaak niets te doen op fok. Dan ga ik thuis maar rondhangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp het.
Overigens ben ik ook altijd braaf aan het werk - op momenten dat ik niets te doen heb (het komt regelmatig voor dat ik een paar servers flink laat rekenen...) hang ik weleens rond op Tweakers en FOK.
Hoiquote:
Hoiquote:
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Groningen is voor mij te ver voor even een dagje of avondje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jaja. Je meldt je nu alvast af voor de meeting
daarom ben ik meer voor Utrecht, lekke rmidden des lands en vanaf Groningen goed te bereizen .quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks!
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.![]()
Ik heb trouwens de bloemen al besteld, wat moet ik daamee als ik niet kom?
Rond 19:30 treedt ik opquote:
Morgen dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje:
Ik citeer het oproepje dat ik in een ander topic deed:
[..]
Rond 19:30 treedt ik op
yupquote:
Wel tof, maar ik kan helaas niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |