Ik heb vaak niets te doen op fok. Dan ga ik thuis maar rondhangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp het.
Overigens ben ik ook altijd braaf aan het werk - op momenten dat ik niets te doen heb (het komt regelmatig voor dat ik een paar servers flink laat rekenen...) hang ik weleens rond op Tweakers en FOK.
Hoiquote:
Hoiquote:
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Groningen is voor mij te ver voor even een dagje of avondje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:59 schreef Norro-tje het volgende:
hoi, ik heb weer flik wat sc in te halen, afgelopen dagen weg geweest.
wat betreft een meet mijn voorkeru gaat uit naar groningen of utrecht.
kan iedereen niet een keer naar groningen komen ?
of zijn er nog te weinig mensen uit het noorden des lands hier ?
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jaja. Je meldt je nu alvast af voor de meeting
daarom ben ik meer voor Utrecht, lekke rmidden des lands en vanaf Groningen goed te bereizen .quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er komt niemand naar het zuiden maar iedereen moet wel naar Groningen komen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks!
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.![]()
Ik heb trouwens de bloemen al besteld, wat moet ik daamee als ik niet kom?
Rond 19:30 treedt ik opquote:
Morgen dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje:
Ik citeer het oproepje dat ik in een ander topic deed:
[..]
Rond 19:30 treedt ik op
yupquote:
Wel tof, maar ik kan helaas niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Godshand het volgende:
Een ieder die spontaan in Leiden wil komen hangen, kan mij zien optreden, als drummer in een gelegenheidsgroepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |