quote:
Nee daaromquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me niet zo erg lijkt om vaker naar een bepaalde plaats te gaan.
Woon jij nu in Tilburg of Den Bosch?quote:
Den Bosch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Woon jij nu in Tilburg of Den Bosch?
Maar het topic van Tilburg is gewoon veel leuker dan dat kuttopic van DB waar alleen maar kleine kindjes zitten.quote:
Maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij was het al het plan om Utrecht te doen nadat de meets in Arnhem en Rotterdam zijn geweest.
Oke.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik vroeg het mij af omdat Tilburg - Rotterdam niet zo ver is en toen twijfelde ik waar je woonde
Maakt eigenlijk ook niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Dan worden het 2 meets in Utrecht die wat dichter op elkaar zitten.
Ach bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef DeltaFlyer het volgende:
Okay dus jullie zien een meet in Utrecht wel zitten?
Ik zie een slaapplaats.quote:
quote:
Donderdag Arnhem, vrijdag/zaterdag Utrecht en de week erna in Rotterdam? Dat wordt een drukke periode.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef DeltaFlyer het volgende:
En dan voor volgende week vrijdag of zaterdag ofzo?
Oke. Ik dacht even dat je mijn buurmeisje was.quote:
Hèhè, yep dat dan weer wel! Maja Utrecht kan je lopend of rollend doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb het hele appartementje voor mezelf, dus als het moet is er vast wel een slaapplaats te vinden.
[..]
Donderdag Arnhem, vrijdag/zaterdag Utrecht en de week erna in Rotterdam? Dat wordt een drukke periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |