Ik denk dat vrouwen meer aan eisen van anderen proberen te voldoen dan mannen, maar dat is mss materiaal voor een ander topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meeste mensen zijn bang om 100% zichzelf te zijn. Als jij het doet, durven zij ook. Als je je anders (stoer, geheimzinnig, etc, etc, wat mannen ook verzinnen) voordoet, kom je elkaar toch tegen. Na een paar weken.
Wel voorgesteld maar niet in de OP? Heb je toevallig een linkje naar jouw voorstelpost? Dan plak ik je nog even in de OP (in de wiki)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:13 schreef _VoiD_ het volgende:
een onder voorbehoudje voor de 25e hier!
Allang voorgesteld, dus dat mag iemand anders in de OP prakken
Doordeweeks en midden op de dag, dat gaat hem sowieso niet worden voor mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die meet in Arnhem schiet ook niet echt op. Ik dacht dat er inmiddels wel genoeg mensen hier waren die uit die omgeving komen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik sta op die Arnhem lijst dus dan durven mensen zich niet meer daar voor aan te melden.
Zie OPquote:
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:30 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zie OP. Om 15:00 beginnen en mogelijk aansluitend concert van Spinvis.
right.................................................................................quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja, ik sta op die Arnhem lijst dus dan durven mensen zich niet meer daar voor aan te melden.
Spinvis is nogal smaakgevoelig ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.
Ach liever in het zuiden, maar aangezien de meeste daar te beroerd voor zijn...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Spinvis is nogal smaakgevoelig ja.
Maar goed om te zien dat Arnhem zelf het probleem niet is! In ieder geval aanleiding genoeg om daar vaker wat te organiseren.
Dan organiseer je er zelf eentje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien kom ik ooit nog eens naar een meet, maar zoals het er nu uitziet dat het steeds ergens in de randstad moet zijn voorlopig niet.
Utrecht is toch wel te doen voor je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Misschien kom ik ooit nog eens naar een meet, maar zoals het er nu uitziet dat het steeds ergens in de randstad moet zijn voorlopig niet.
Utrecht is goed te doen ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
Utrecht is toch wel te doen voor je?Organiseren we naast Arnhem en Rotterdam toch ook een meet in Utrecht.
Is daar animo voor?
Ja maar toen was het weer dat we al in Utrecht zijn geweest, maar de stad is groot genoeg dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij was het al het plan om Utrecht te doen nadat de meets in Arnhem en Rotterdam zijn geweest.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat concert hoeft van mij ook niet zo.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:16 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn voorkeur gaat wel uit naar de bioscoop bij de Arnhem meet. Spinvis is niet zo mijn ding
The horrorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar toen was het weer dat we al in Utrecht zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |