Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiserenquote:
Dat ben ik ook, maar ik wou je niet laten schrikken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht even dat je mijn buurmeisje was.
Die users heb ik hier al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiseren
En de aankondiging aangepast en het Spinvis idee er uit gehaaldquote:Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En als we daarna zin hebben kunnen we een bioscoopje pakken
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Comp_Lex
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
Halfquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef DeltaFlyer het volgende:
Zaterdag 19 mei is een optiekunnen jullie dan?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het topic van Tilburg is gewoon veel leuker dan dat kuttopic van DB waar alleen maar kleine kindjes zitten.
Oja! Ik moet nu slapen... Morgen!!quote:
True!quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oh, ik ken alleen maar deze haha.
Was wel een leuk potje loser
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef whosvegas het volgende:
Zou het een idee zijn, de Arnhem meet, naar Utrecht verplaatsen?
Een meet in mijn eentje schiet niet zo op
In het centrumquote:
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moetenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijn
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoorquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moeten
Maar vrijdag, lijkt me prima
Hoe laat had je in gedachten?
Enne Rotterdam gaat voor mij niks worden, ben ik in Rotterdam, kan ik na 1 biertje de laatste trein alweer gaan halen
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoor
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel zequote:
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel ze
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjesquote:Op zondag 13 mei 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdam
Tja, ik ben nog wel even onderwegquote:
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjes
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)
Is ook niet echt mainstreamquote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]ah ok, ken ik ook wel ja, van naam en ik weet waar het zit maar nog nooit geweest
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook niet echt mainstreamde Baroeg
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hierquote:Op zondag 13 mei 2012 14:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |