Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiserenquote:
Dat ben ik ook, maar ik wou je niet laten schrikken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht even dat je mijn buurmeisje was.
Die users heb ik hier al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken naar de OP en volgens mij kan je wel een Den Bosch mini-meet organiseren
En de aankondiging aangepast en het Spinvis idee er uit gehaaldquote:Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En als we daarna zin hebben kunnen we een bioscoopje pakken
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Comp_Lex
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
Halfquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef DeltaFlyer het volgende:
Zaterdag 19 mei is een optiekunnen jullie dan?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het topic van Tilburg is gewoon veel leuker dan dat kuttopic van DB waar alleen maar kleine kindjes zitten.
Oja! Ik moet nu slapen... Morgen!!quote:
True!quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oh, ik ken alleen maar deze haha.
Was wel een leuk potje loser
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef whosvegas het volgende:
Zou het een idee zijn, de Arnhem meet, naar Utrecht verplaatsen?
Een meet in mijn eentje schiet niet zo op
In het centrumquote:
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moetenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En het verplaatsen naar vrijdag-zaterdag en de tijd iets later maken zou ook mooi zijn
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoorquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zaterdag, zou ik al vroeg weg moeten
Maar vrijdag, lijkt me prima
Hoe laat had je in gedachten?
Enne Rotterdam gaat voor mij niks worden, ben ik in Rotterdam, kan ik na 1 biertje de laatste trein alweer gaan halen
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Doe maar 7-8 uur. Ik kom dan even 1 drankje halen en dan ga ik daarna er weer vandoor
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel zequote:
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik niet, maar mocht jezelf nog suggesties hebben, deel ze
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjesquote:Op zondag 13 mei 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Stadhuisplein? Lastig ik kom nooit in Rotterdam
Tja, ik ben nog wel even onderwegquote:
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Stadhuisplein zal bomvol zijn op vrijdag, maar wel ook leuk.. sommige tentjes
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige tent die ik Rotterdam ken staat in Lombardije (de Baroeg)
Is ook niet echt mainstreamquote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]ah ok, ken ik ook wel ja, van naam en ik weet waar het zit maar nog nooit geweest
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook niet echt mainstreamde Baroeg
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hierquote:Op zondag 13 mei 2012 14:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee ik weet het, een vriendin komt kwam er wel regelmatig.
Moggelquote:
Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaanquote:Op zondag 13 mei 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hier
Dit klopt wel iddquote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef Bombshell het volgende:
Stadhuis plein heb je redelijk wat kroegen bij elkaar maar wel wat meer 'tokkie' gehalte.
Op de nieuwe binneweg is het wat meer van alles wat, iets relaxter. En de Witte de witstraat is ook vlakbij met nog wat kroegen.
Genoeg keuze dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaan
[..]
Dit klopt wel idd
Ahumquote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh...als jij dat wilt. Okay. Kom eens hier...
Ik pasquote:
Ga naar de kerk toequote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Het is zo stil! Het is een rustdag, maar ik word er zo onrustig van
Wel mensenquote:
Er is ook een middagdienstquote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kerkdienst is allang voorbijEn rond die tijd slaap ik altijd.
Overigens ben ik geen Christene. Ik weet niet wat ik ben. Een universeel gelovige ofzo.
Ik geloof niet dus ik denk van niet. Dat gebouw moet ergens van betaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
God schijnt overal te zijn. Waarom zou ik naar een gebouw gaan die alleen maar geld van me wilt?
Gelegenheidsgelove (gelegenheidsmoslim) ftw!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Overigens ben ik geen Christene. Ik weet niet wat ik ben. Een universeel gelovige ofzo.
Je mist dan wel joodse feestdagenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelegenheidsgelove (gelegenheidsmoslim) ftw!
* sylvesterrr profiteert gewoon van alle religieuze feesten.
Suikerfeest en Offerfeest bij familie, Kerst en Pasen bij vrienden.
Dan moet je wel Joodse vrienden hebben... Ik heb een tijdje een Joodse directeur gehad, maar voor de rest ken ik er geen.quote:
Inderdaad, mmm lastigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je wel Joodse vrienden hebben... Ik heb een tijdje een Joodse directeur gehad, maar voor de rest ken ik er geen.
Begrijp ik. Maar het klinkt allemaal zo commercieel. Helemaal die telefoontjes. Laatste keer werd ik uitgenodigd en moest ik zeer zeker niet de gelegenheid missen waarin er allemaal positieve energie is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet dus ik denk van niet. Dat gebouw moet ergens van betaald worden
Hey niet afvallen op miljarden mensen die houvast aan onzichtbare vrienden.quote:
That says it all!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey niet afvallen op miljarden mensen die houvast aan onzichtbare vrienden.
Ergens begrip ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar het klinkt allemaal zo commercieel. Helemaal die telefoontjes. Laatste keer werd ik uitgenodigd en moest ik zeer zeker niet de gelegenheid missen waarin er allemaal positieve energie is.
Ik geloof ik cognitieve gedrag therapie:
A: Situatie (feit)
B: Gedachten (persoonlijk)
C: Emoties
Als B constructief is ervaar je positieve emoties en komt er energie vrij. Als deze destructief is voel je je depri en als het chronisch is, kan je depressief worden. Depressie sloopt energie.
Best simpel of niet
Kloptquote:
Zekerquote:
Wederzijds niet direct merk ik vaak genoeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik respecteer gelovigen, zolang het respect wederzijds is.
Als je een gebruiksaanwijzing (incl. spelregels) voor me hebt, dan wil ik best een potje spelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wie wilt er een potje Catan met me spelen?
Nah.. ik heb gewoon niks met geloof. Is mij te opdringerig, ik snap het niet, en sta er niet voor open om het te kunnen snappen..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk, heeft ie z'n bericht meteen gewijzigd.
[..]
Welk geloof?
Dit topic natuurlijk!quote:
Denk niet dat het eenzaamheid is wat ons op FOK brengt. Meer luiheid.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit topic natuurlijk!
Of zijn jullie niet eenzaam maar geen mogelijk tot nieuwe contacten in de omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |