Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaanquote:Op zondag 13 mei 2012 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kom jij dan regelmatig? Af gezien van hier
Dit klopt wel iddquote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef Bombshell het volgende:
Stadhuis plein heb je redelijk wat kroegen bij elkaar maar wel wat meer 'tokkie' gehalte.
Op de nieuwe binneweg is het wat meer van alles wat, iets relaxter. En de Witte de witstraat is ook vlakbij met nog wat kroegen.
Genoeg keuze dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sowieso nog maar weinig in Rotterdam zelf, dat is al ff wat jaartjes geleden qua uitgaan
[..]
Dit klopt wel idd
Ahumquote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh...als jij dat wilt. Okay. Kom eens hier...
Ik pasquote:
Ga naar de kerk toequote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Het is zo stil! Het is een rustdag, maar ik word er zo onrustig van
Wel mensenquote:
Er is ook een middagdienstquote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kerkdienst is allang voorbijEn rond die tijd slaap ik altijd.
Overigens ben ik geen Christene. Ik weet niet wat ik ben. Een universeel gelovige ofzo.
Ik geloof niet dus ik denk van niet. Dat gebouw moet ergens van betaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
God schijnt overal te zijn. Waarom zou ik naar een gebouw gaan die alleen maar geld van me wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |