quote:
Het feest gaat niet door jongens.quote:Oudste Maya-kalender ontdekt
XALTÚN - Archeologen hebben in Guatemala de oudst bekende Maya-kalender gevonden. Op een muur van een huisje in ruïnestad Xaltún zijn berekeningen gevonden over de zon, Venus en Mars. De kalender zou afrekenen met de hardnekkige mythe dat de wereld in 2012 vergaat.
De kalender moet in de negende eeuw zijn opgesteld, zo staat te lezen in een artikel in National Geographic en Science. De muren van het huis zijn beschreven als een soort schoolbord, met ingewikkelde kalenderberekeningen. De hiërogliefen lijken volgens archeoloog William Saturno van de universiteit van Boston op een poging een groot wiskundig probleem op te lossen.
Mythe
Een student vond de kalender, die de belangrijke cycli voor de Maya's beschrijft, in 2010. Goed nieuws voor doemdenkers: volgens een van de auteurs van het artikel rekent de kalender af met de mythe dat de wereld in december 2012 vergaat. De kalender in Xultún loopt nog 7000 jaar door.
Nieuw begin
De onderzoekers denken dat dit jaar de telling van de Maya's gewoon opnieuw begint. Saturno: „De Maya's zochten naar een garantie dat niets zou veranderen. Ze voorspelden dat de wereld er over 7000 jaar nog steeds zo uitziet als nu.”
Not sure if serious ...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze hadden ook al WW1 en de Tsunami in 2006 goed.
Ik heb 2x omgekeken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het aan staan, heb nog niet veel om hoeven kijken voor de herhalingen
knapquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel goed bezig denk ik. 2 dagen op rij niet in de top 100 met dagcijfers. Ik ben weer weg. mazzels
Wat is daar goed aan? De posts in VBL zijn met 90% gedaald.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel goed bezig denk ik. 2 dagen op rij niet in de top 100 met dagcijfers. Ik ben weer weg. mazzels
Idd, we hebben minimaal 1 nolifer nodig gvd/quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan? De posts in VBL zijn met 90% gedaald.
waar was stevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, we hebben minimaal 1 nolifer nodig gvd/
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
Misschien dat 1 van jullie het weet: ik zoek een nummer van Gigi D'Agostino waarin het lijkt alsof hij de hele tijd z'n keel schraapt ofzo.
deze?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
Misschien dat 1 van jullie het weet: ik zoek een nummer van Gigi D'Agostino waarin het lijkt alsof hij de hele tijd z'n keel schraapt ofzo.
euh..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
Leg het eens beter uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde het op een feestje en de barman zei dat het Gigi was...
die hoor ik nog gewoon weleens voorbij komen tijdens het uitgaan hoorquote:
Had het meer over de beeldenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef Cara het volgende:
[..]
die hoor ik nog gewoon weleens voorbij komen tijdens het uitgaan hoor
Lijkt mij geen Gigi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen... Het klinkt alsof iemand een startende brommer nadoet.
Ik kende het nummer niet in elk geval, en wat hier gepost is van Gigi ken ik wel.quote:
is het deze?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen... Het klinkt alsof iemand een startende brommer nadoet.
http://www.google.nl/sear(...)GsT6XXLILi8AP-59zoBAquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Doe mij maar een Audi R8.
Verder heb ik echt geen verstand van auto's
quote:
Nja doelde meer op de knuffelbare, popvariant zegmaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DIERENBEUL .. waarom moeten die beesten dood?
http://www.facebook.com/p(...)24848&type=1&theaterquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DIERENBEUL .. waarom moeten die beesten dood?
'Oh wat een zielige verhaaltje'..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)24848&type=1&theater
[Play-offs degradatie/promotie] #1: waar Zwolle al zeker is!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef Nober het volgende:
Geen playofftopic? Is nu op RTL7, Helmond-Eindhoven.
Sterker nog. Vanaf 15:00 aan het bier en npg niks gegeten. Best gezond toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg, straks gaan ze nog spelen in de eredivisie.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Wie zal 't zeggen. Las op ad.nl iets over knokpartijtjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg, straks gaan ze nog spelen in de eredivisie.
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zal 't zeggen. Las op ad.nl iets over knokpartijtjes?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Hup Willem II, stoere kerels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg, straks gaan ze nog spelen in de eredivisie.
Trots van het voetballand...
BFF met GGMM
gewoon tilly - feijenoord kunnen bijwonen zonder een pokkeeind te rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zal 't zeggen. Las op ad.nl iets over knokpartijtjes?
Ik geef een neukquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
Gewerkt en een verjaardag.![]()
maar niemand geeft waarschijnlijk een neuk
Buscombi bedoel je ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon tilly - feijenoord kunnen bijwonen zonder een pokkeeind te rijden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...die biertjes klappen er hard in. Weet niet wat 't is maar na 2 bavjes heb ik het hier redelijk naar m'n zin.
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook volquote:
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.
Haha, als de Brandweer dan langskomt ben je zo enorm het haasje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook vol
Dunno, hier in braboland in overvloed. Goeie winkel al zeg ik het zelf. ->http://www.plus.nl/winkelsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.
Nou vooruit dan, een klein neukje. Maar alleen omdat geen afca meer in je naam hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
Je boot verplaatsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet je doen als je een 12 jarig meisje zwanger hebt gemaakt.
Beiden weg laten halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
oh dan gewoon een stomp in die maag doen.quote:
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dunno, hier in braboland in overvloed. Goeie winkel al zeg ik het zelf. ->http://www.plus.nl/winkels
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')
Al moet ik wel zeggen dat elke keer als ik naar de Deka ben geweest het me opvalt dat de boodschappen daar echt veel goedkoper zijn.
Heb ze los gekocht, zit weer niet zo goed in de slappe was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.
Vorig jaar was er volgens mij gewoon een buscombi hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook vol
In Zeeland en Brabant zit 't iig sowieso.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.
ja, die kunnen korten op het personeel omdat er doorgaans niet de slimste werken. Net als bij de Deenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')
Al moet ik wel zeggen dat elke keer als ik naar de Deka ben geweest het me opvalt dat de boodschappen daar echt veel goedkoper zijn.
Van de trap gooien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van de trap gooien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja voor het uitvakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er volgens mij gewoon een buscombi hoor.
Dat is zo ontzettend waar, als je in zo'n winkel vraagt waar iets staat aan zo'n vulmocro dan kijken ze je zo fucking wazig aan. AH lopen ze met je meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, die kunnen korten op het personeel omdat er doorgaans niet de slimste werken. Net als bij de Deen
Ahhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, een klein neukje. Maar alleen omdat geen afca meer in je naam hebt
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon er ook boven 1 die tot 22u open is.
Klopt, maar die stribbelen ook niet tegen en schreeuwen ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.
Dan is de abortus ook goedkoper. Zonder verdoving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar die stribbelen ook niet tegen en schreeuwen ook niet.
voor de kleine zelfstandinge,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hier niet.Snap sowieso niet waarom supermarkten op zondag dicht moeten zijn, maargoed.
Bijna elke AH is op zondag open.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor de kleine zelfstandinge,
AH XL is op zondags open, net als Plus ijselstein.
Ik heb geen cc van Willem II en toch altijd kaarten kunnen kopen. (Muv die geboycotte wedstrijd)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik 't toch over. Als je geen CC hebt van Wullem 2 moet je met die buscombi dan.
Tilburg pas sinds december ofzoquote:
Niet in religieuze kut dorpen en steden.quote:
Vind het wel chill bij de AH werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons is C1000 en AH gewoon open op zondag. Heb nog 6 weken gewerkt als vakkenvuller bij de C1000 maar wat een kutbaan zeg, mensen die je dik gaan lopen afzeiken als je op de knieën zit als je de onderste plank moet bijvullen.
Mijn klasgenoten werken ook bij AH, totaal verschil in de staff zeggen ze. Misschien dat ik in de zomer bij de Spar ga werken in het dorp.quote:
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarquote:
De kleine zelfstandige zal me een worst wezen. Is gewoon marktwerking. Meegaan of afhaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor de kleine zelfstandinge,
AH XL is op zondags open, net als Plus ijselstein.
Alle dorpen met een zaterdag hoofd of topklasse team kan je open winkels op zondag wel vergeten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet in religieuze kut dorpen en steden.
Was laatst in Katwijk (Dirk Geertrude zoeken jeweetz) gewoon geen supermarkt open
Je hoeft maar 1x een Saw film te kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Is Saw ook leuk als je geen van de vorige films gezien heb?
nah, sowieso zijn er nog weinig buurtwinkels. Bij kledingwinkels snap ik het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kleine zelfstandige zal me een worst wezen. Is gewoon marktwerking. Meegaan of afhaken.
Aah ik ken ze wel goed enz, dus wel chill.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarDie gast had echt enorm de pik op me
Op zaterdag voetballen sowiesoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alle dorpen met een zaterdag hoofd of topklasse team kan je open winkels op zondag wel vergeten ja
swaffelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarDie gast had echt enorm de pik op me
Mja, vond alleen dat ik wel tering weinig verdiende. Daarna 2 jaar bij een horeca uitzendbureau gewerkt omdat ik daar echt het dubbele verdiendequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ik ken ze wel goed enz, dus wel chill.
Ik erger me wel dood aan al die 16-jarige die geen reet uitvoeren, vooral in de avond. Omdat ze steeds zo nodig naar elkaar toe moeten gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij de winkel waar ik werk werken ook zo'n beetje de helft van mijn vrienden, super chill dus.
Ik ben geen 16 meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik erger me wel dood aan al die 16-jarige die geen reet uitvoeren, vooral in de avond. Omdat ze steeds zo nodig naar elkaar toe moeten gaan.
quote:
Ik verdien 8.60 nettoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, vond alleen dat ik wel tering weinig verdiende. Daarna 2 jaar bij een horeca uitzendbureau gewerkt omdat ik daar echt het dubbele verdiende
ik verdiende in eh 2004/2005 ofzo iets van 4.50 nettoquote:
Ik heb ooit nog eens 2 gulden 50 verdiend. M'n allereerste baantje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ik verdiende in eh 2004/2005 ofzo iets van 4.50 netto
Rijksdaalder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens 2 gulden 50 verdiend. M'n allereerste baantje.
Ken hem niet.. maar de trailer zag er al kut uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
dat is toch ongelooflijke kut film geo4, die death life van bobby z.
Natuurlijk maak je wel eens een praatje met ze, maar dat doe ik alleen als ik ze tegenkom. Overigens kan je mij en de mensen met wie ik dan om ga wel rekenen tot de groep die het meeste doorwerkt. Maar wij hebben ook van die 16 jarige jochies die drukker bezig zijn met klieren, pingen en het hosselen van hun smatjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel van de mensen waar alle vrienden ook bij de AH werken wel
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij de winkel waar ik werk werken ook zo'n beetje de helft van mijn vrienden, super chill dus.
Ik bij TONEGIDOquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ging in het verleden weleens bij FC Lisse kijken, was wel leuk
That's just fucked up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.
Best voor mekaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is boos en is naar zijn chef gegaan. :/
Ja, ieder weldenkend mensen denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is boos en is naar zijn chef gegaan.
Geloof er geen kut van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n lulletjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu herhaling van DWDD.
Theo Maassen vs Hero Brinkman
Theo
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.quote:
Dat dus, behalve het 'soms wel lachen om z'n shows'-gedeelte, dat is me nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.
Ja maar hier was hij ijzersterk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, behalve het 'soms wel lachen om z'n shows'-gedeelte, dat is me nog nooit overkomen.
Jawel, Teeuwen vind(vond) ik juist weer heel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?
Nog zo'n droplul eerste klasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
THEEEEEEO THEO!
THEEEEEEO THEO!
WE ZIJN DE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!
Partij van de dieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
op wie moet ik stemmen komende verkiezingen?
Heerlijk, helder, Henk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Hij heeft een vast contract en ik 0 uren contract. Ik krijg daarom die 1 euro extra vanwege de onzekerheid van het werk. Hij werkt overdag en ik alleen avonden en die zijn dubbel betaald..quote:
Ach ja hij mocht de schaal even vasthouden dat is dan wel weer leuk voor een psverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
THEEEEEEO THEO!
THEEEEEEO THEO!
WE ZIJN DE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!
Geen SP en geen PVV en ook geen Gristenpartij. Voor de rest zoek je het maar uit :pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja dat is wel topperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die zou ik wel ff douwen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partij van de dieren.
Thieme is wel een MILFje
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar niet gaan zeiken als het allemaal kut is daarna.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar niet gaan zeiken als het allemaal kut is daarna.
Als je niet stemt, moet je later ook niet gaan zeuren over de politiek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je niet stemt, moet je later ook niet gaan zeuren over de politiek.
Gristelijk stem in niet dus CDA valt af, wordt voor mij ook één van die andere tweequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
VVD, D66 of CDA.
Ik vind die bruma wel tof van CDA.
Maar ik ben liberaal .
Dan haken VVD en CDA af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
VVD, D66 of CDA.
Ik vind die bruma wel tof van CDA.
Maar ik ben liberaal .
Mensen bij mij op de hogeschool doen dat constant tijdens de les als iets grappigs is...quote:
SGP en PVV?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Stemwijzer gedaan:
Met stip op 1:
PVV
Dan als een mooie nummer 2:
SGP
En als klap op de vuurpijl nummer 3:
PVDA
Fuck my life![]()
![]()
Heeft weinig nut want is nog de oudequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Stemwijzer gedaan:
Met stip op 1:
PVV
Dan als een mooie nummer 2:
SGP
En als klap op de vuurpijl nummer 3:
PVDA
Fuck my life![]()
![]()
Lijkt serieus op elkaar hoor. Alleen heeft die ene alles uit de bijbel, en de anderen geloven in Geertje.quote:
geen, studenten zijn makkelijk te korten want ze zullen hier nooit gaan staken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, wat het meest gunstige is voor studenten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Je moet niet aan jezelf denken, maar voor NL>
1 moet het beste ervoor zijn lijkt me?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen, studenten zijn makkelijk te korten want ze zullen hier nooit gaan staken.
SP redelijk, maar die zijn vrij wispelturig Gewoon wachten tot elke partij haar verkiezingsprogramma uitgeeft en aan de hand daarvan kijken. Al beloven ze zoveelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
1 moet het beste ervoor zijn lijkt me?
Dat is een wereld van verschilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik PVDA of D66 stemmen denk ik.
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik PVDA of D66 stemmen denk ik.
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Al die marrokkanen stemmen daar toch op?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben dat machtsblok van de PVDA hier in Amsterdam al jaren zat en zal dat zeker niet stemmen
Boeiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem al gezien manen dan zit ik hier weer tot half 3
RTL7, Saw4quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke film? Want ben nodig opzoek naar iets leuks op tv.
Saw zoveel op rtl 7quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niets leuks op Comedy Central?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
the fuck.. bij mijn aansteker zweefde het vuur net een paar centimeter boven het ding,.
wat betekend dat ?
Stop smoking pot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
what the fack is dit manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Lol wat een film is het ook hé![]()
Ondertussen ff lekker 2 zakjes cup a soup in 1 mok gestopt (bij maar 1 proef je nooit wat).
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat betekend dat ?
Shit, en ik heb jojo nog niet gemeetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld betekenen dat het einde der tijden er aankomt.
Hier manquote:
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku!
Beste rapper van Nederlandse bodem. Groot artiest en geweldige kunstenaar.
Je vind Eindhovenaren wel goed he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku!
Beste rapper van Nederlandse bodem. Groot artiest en geweldige kunstenaar.
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben meer van Winne, met kort daarachter Fresku. Maar dat komt denk ik omdat dat ook een Rotterdammer is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Adonis pauper noemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.
Behalve een paar, maar dat haalt niet het niveau van Fresku.
Almere City jeweetzellufquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Hij is weg daar nuquote:
Def Pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Winne en Fresku allebei helden, ook al komen ze uit Rotterdam en Eindhoven maakt mij niks uit. In Amsterdam heb je van die pauper rappers.
Behalve een paar, maar dat haalt niet het niveau van Fresku.
Ga je daar heenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
15 juni bij de weg in Arnhem jonguh. WATCH THE THRONE, HAM alles.
Achja dat groepje was best grappig, maar andere vriend van mij Nino die is ook beetje de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Leuke punchlines, meer niet. Totáál geen verhalende raps, iets waar ik sinds ik ouder ben dan 15 meer van houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |