Ik geef een neukquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
Gewerkt en een verjaardag.![]()
maar niemand geeft waarschijnlijk een neuk
Buscombi bedoel je ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon tilly - feijenoord kunnen bijwonen zonder een pokkeeind te rijden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...die biertjes klappen er hard in. Weet niet wat 't is maar na 2 bavjes heb ik het hier redelijk naar m'n zin.
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook volquote:
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.
Haha, als de Brandweer dan langskomt ben je zo enorm het haasje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook vol
Dunno, hier in braboland in overvloed. Goeie winkel al zeg ik het zelf. ->http://www.plus.nl/winkelsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.
Nou vooruit dan, een klein neukje. Maar alleen omdat geen afca meer in je naam hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben back.
Je boot verplaatsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet je doen als je een 12 jarig meisje zwanger hebt gemaakt.
Beiden weg laten halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
oh dan gewoon een stomp in die maag doen.quote:
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dunno, hier in braboland in overvloed. Goeie winkel al zeg ik het zelf. ->http://www.plus.nl/winkels
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')
Al moet ik wel zeggen dat elke keer als ik naar de Deka ben geweest het me opvalt dat de boodschappen daar echt veel goedkoper zijn.
Heb ze los gekocht, zit weer niet zo goed in de slappe was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij de Plus in de aanbieding, net als Brand en Duvel geloof ik.
Vorig jaar was er volgens mij gewoon een buscombi hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh WII gooit altijd alle sc-plaatsen ook in de vrije verkoop. Die honden verkopen de plaatsen dubbel. 3x geweest, alle 3 keer zaten de trappen ook vol
In Zeeland en Brabant zit 't iig sowieso.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat Plus hé, waar zit dat? zelden hier in Noord of Zuid-Holland gezien maar wordt wel doodgegooid met al die reclames.
ja, die kunnen korten op het personeel omdat er doorgaans niet de slimste werken. Net als bij de Deenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik woon boven een AH dus erg veel variatie zit er niet in bij mij ;')
Al moet ik wel zeggen dat elke keer als ik naar de Deka ben geweest het me opvalt dat de boodschappen daar echt veel goedkoper zijn.
Van de trap gooien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van de trap gooien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja voor het uitvakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er volgens mij gewoon een buscombi hoor.
Dat is zo ontzettend waar, als je in zo'n winkel vraagt waar iets staat aan zo'n vulmocro dan kijken ze je zo fucking wazig aan. AH lopen ze met je meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, die kunnen korten op het personeel omdat er doorgaans niet de slimste werken. Net als bij de Deen
Ahhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, een klein neukje. Maar alleen omdat geen afca meer in je naam hebt
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon er ook boven 1 die tot 22u open is.
Klopt, maar die stribbelen ook niet tegen en schreeuwen ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opblaaspoppen worden niet zwanger Smoof.
Dan is de abortus ook goedkoper. Zonder verdoving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar die stribbelen ook niet tegen en schreeuwen ook niet.
voor de kleine zelfstandinge,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hier niet.Snap sowieso niet waarom supermarkten op zondag dicht moeten zijn, maargoed.
Bijna elke AH is op zondag open.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor de kleine zelfstandinge,
AH XL is op zondags open, net als Plus ijselstein.
Ik heb geen cc van Willem II en toch altijd kaarten kunnen kopen. (Muv die geboycotte wedstrijd)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik 't toch over. Als je geen CC hebt van Wullem 2 moet je met die buscombi dan.
Tilburg pas sinds december ofzoquote:
Niet in religieuze kut dorpen en steden.quote:
Vind het wel chill bij de AH werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons is C1000 en AH gewoon open op zondag. Heb nog 6 weken gewerkt als vakkenvuller bij de C1000 maar wat een kutbaan zeg, mensen die je dik gaan lopen afzeiken als je op de knieën zit als je de onderste plank moet bijvullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |