Mijn klasgenoten werken ook bij AH, totaal verschil in de staff zeggen ze. Misschien dat ik in de zomer bij de Spar ga werken in het dorp.quote:
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarquote:
De kleine zelfstandige zal me een worst wezen. Is gewoon marktwerking. Meegaan of afhaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor de kleine zelfstandinge,
AH XL is op zondags open, net als Plus ijselstein.
Alle dorpen met een zaterdag hoofd of topklasse team kan je open winkels op zondag wel vergeten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet in religieuze kut dorpen en steden.
Was laatst in Katwijk (Dirk Geertrude zoeken jeweetz) gewoon geen supermarkt open
Je hoeft maar 1x een Saw film te kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Is Saw ook leuk als je geen van de vorige films gezien heb?
nah, sowieso zijn er nog weinig buurtwinkels. Bij kledingwinkels snap ik het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kleine zelfstandige zal me een worst wezen. Is gewoon marktwerking. Meegaan of afhaken.
Aah ik ken ze wel goed enz, dus wel chill.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarDie gast had echt enorm de pik op me
Op zaterdag voetballen sowiesoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alle dorpen met een zaterdag hoofd of topklasse team kan je open winkels op zondag wel vergeten ja
swaffelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb het anderhalf jaar gedaan, op het eind was de situatie met de houdbaar manager en mijzelf niet echt houdbaarDie gast had echt enorm de pik op me
Mja, vond alleen dat ik wel tering weinig verdiende. Daarna 2 jaar bij een horeca uitzendbureau gewerkt omdat ik daar echt het dubbele verdiendequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ik ken ze wel goed enz, dus wel chill.
Ik erger me wel dood aan al die 16-jarige die geen reet uitvoeren, vooral in de avond. Omdat ze steeds zo nodig naar elkaar toe moeten gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij de winkel waar ik werk werken ook zo'n beetje de helft van mijn vrienden, super chill dus.
Ik ben geen 16 meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik erger me wel dood aan al die 16-jarige die geen reet uitvoeren, vooral in de avond. Omdat ze steeds zo nodig naar elkaar toe moeten gaan.
quote:
Ik verdien 8.60 nettoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, vond alleen dat ik wel tering weinig verdiende. Daarna 2 jaar bij een horeca uitzendbureau gewerkt omdat ik daar echt het dubbele verdiende
ik verdiende in eh 2004/2005 ofzo iets van 4.50 nettoquote:
Ik heb ooit nog eens 2 gulden 50 verdiend. M'n allereerste baantje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ik verdiende in eh 2004/2005 ofzo iets van 4.50 netto
Rijksdaalder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens 2 gulden 50 verdiend. M'n allereerste baantje.
Ken hem niet.. maar de trailer zag er al kut uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
dat is toch ongelooflijke kut film geo4, die death life van bobby z.
Natuurlijk maak je wel eens een praatje met ze, maar dat doe ik alleen als ik ze tegenkom. Overigens kan je mij en de mensen met wie ik dan om ga wel rekenen tot de groep die het meeste doorwerkt. Maar wij hebben ook van die 16 jarige jochies die drukker bezig zijn met klieren, pingen en het hosselen van hun smatjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel van de mensen waar alle vrienden ook bij de AH werken wel
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij de winkel waar ik werk werken ook zo'n beetje de helft van mijn vrienden, super chill dus.
Ik bij TONEGIDOquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ging in het verleden weleens bij FC Lisse kijken, was wel leuk
That's just fucked up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.
Best voor mekaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik werk nou bij een kaasverpakking bedrijf. Ben er gekomen door één vriend van me. Maar hij werkt er fulltime en ik 3 avonden maar ik krijg 1 euro per uur meer dan hem. En dubbel betaald in de avonden. Krijg dus 10 euro meer per week terwijl ik minder dán de helft van zijn uren draai.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is boos en is naar zijn chef gegaan. :/
Ja, ieder weldenkend mensen denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is boos en is naar zijn chef gegaan.
Geloof er geen kut van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n lulletjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu herhaling van DWDD.
Theo Maassen vs Hero Brinkman
Theo
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.quote:
Dat dus, behalve het 'soms wel lachen om z'n shows'-gedeelte, dat is me nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.
Ja maar hier was hij ijzersterk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om z'n shows maar als persoon vind ik hem echt het toppunt van onsympathiek.
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus, behalve het 'soms wel lachen om z'n shows'-gedeelte, dat is me nog nooit overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |