Jawel, Teeuwen vind(vond) ik juist weer heel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?
Nog zo'n droplul eerste klasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van (de vroegere, niet de hans van nu) Hans Teeuwen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
THEEEEEEO THEO!
THEEEEEEO THEO!
WE ZIJN DE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!
Partij van de dieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
op wie moet ik stemmen komende verkiezingen?
Heerlijk, helder, Henk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Hij heeft een vast contract en ik 0 uren contract. Ik krijg daarom die 1 euro extra vanwege de onzekerheid van het werk. Hij werkt overdag en ik alleen avonden en die zijn dubbel betaald..quote:
Ach ja hij mocht de schaal even vasthouden dat is dan wel weer leuk voor een psverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
THEEEEEEO THEO!
THEEEEEEO THEO!
WE ZIJN DE KAMPIOEN!!!!!!!!!!!
Geen SP en geen PVV en ook geen Gristenpartij. Voor de rest zoek je het maar uit :pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja dat is wel topperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die zou ik wel ff douwen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partij van de dieren.
Thieme is wel een MILFje
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar niet gaan zeiken als het allemaal kut is daarna.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar niet gaan zeiken als het allemaal kut is daarna.
Als je niet stemt, moet je later ook niet gaan zeuren over de politiek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet stemmen. Je mag stemmen. Gewoon niet doen joh.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je niet stemt, moet je later ook niet gaan zeuren over de politiek.
Gristelijk stem in niet dus CDA valt af, wordt voor mij ook één van die andere tweequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
VVD, D66 of CDA.
Ik vind die bruma wel tof van CDA.
Maar ik ben liberaal .
Dan haken VVD en CDA af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
VVD, D66 of CDA.
Ik vind die bruma wel tof van CDA.
Maar ik ben liberaal .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |