Wil jij in de OP?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even linkje opzoeken van je foto voor bok, kan ie 'm erin zetten.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wil jij in de OP?De OP met namen niet met foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even linkje opzoeken van je foto voor bok, kan ie 'm erin zetten.
We fear that which we cannot see
Donequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef omelette het volgende:
Oké oké bij deze dan: http://i48.tinypic.com/20iv475.jpg
Niet zeuren, dit is veel leuker. Alleen de eerste 25 posts heb je er last van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dan is het beter als we al die pics in een spoilertag doen
Vooral voor als je mobiel fokt
donequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef don-diablo het volgende:
Geen last van regen soaks. (Auto + pak aan doordeweeks).
Mag m'n NF WG Japan Heritage in de OP en de Nudie eruit? De Nudie zal 'voorlopig' geen wear meer krijgen.
50...Maar dat leest beterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niet zeuren, dit is veel leuker. Alleen de eerste 25 posts heb je er last van.
Zijn er meer van dit soort effecten, maar dan met andere kleur ofzo, want m'n P.S. heeft gewoon die standaard blauwe kleur na veel wear?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef M1stral het volgende:
@ Greencast vraag:
Greencast is een eigenschap, die bereikt word door zekere toevoegingen aan de indigo dye, welke er voor zorgt dat naarmate de indigo af draagt er een groene "gloed" waarneembaar zal zijn.
Nee dat is een andere...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef omelette het volgende:
Naked & Famous heeft er ook één met rode weft waardoor je rode fades krijgt.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik durf mijzelf ook wel hardcore denim freak te noemen, maar jij gaat nog een stapje verder
Misschien lijkt het je wat ?
Die Weird Guy is vet omdat het zo bizar is. Zoals wel meer NF materialen. Ik noem mezelf niet hardcore, meer een enthusiast/liefhebber.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:19 schreef omelette het volgende:
Ja mee eens. Net zoals die glow-in-the-dark broek.
Dit inderdaad. Vond die glow in the dark echt dope, evenals de reverse fading. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Weird Guy is vet omdat het zo bizar is. Zoals wel meer NF materialen. Ik noem mezelf niet hardcore, meer een enthusiast/liefhebber.
Hier ben ik me weldegelijk van bewust. Echter is dat niet mijn sterkste punt, haha.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef don-diablo het volgende:
Je hoeft niet eens super geweldig spul te maken. Marketing & sales is the key.
Ik heb een achtergrond in sales en marketingquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hier ben ik me weldegelijk van bewust. Echter is dat niet mijn sterkste punt, haha.
Ik hou het wel gewoon bij dragen en het wandelende jeanswiki zijn
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef M1stral het volgende:
Tja... Al zijn ze bij TdN ook niet allemaal op de hoogte van wat ze verkopen.
Ik heb die Menno wel eens gemaild over Momotaro jeans, dat het gewicht in oz niet klopte. Daarna aangepast.
Ik zou eigenlijk willen beginnen als inkoper of iets dergelijk. Waardoor je mensen leert kennen en misschien vanuit daar een eigen winkel of label opzetten. Jammer genoeg is er wel ontzettend veel concurrentie. Je zal dus echt met iets "nieuws" moeten komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij verdiend werken in zo'n winkel voor geen meter toch? Als je zo'n studie zou doen zou ik een eigen label opzetten ofzo. Zou me leuker lijken.
Misschien kan m1stral op die school denim colleges geven
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef M1stral het volgende:
Nee joh... Blijven je handen zo aan plakken.
Hij noemt het zelf Thin Finn Ultra Indigo maar dat zal dan wel hetzelfde zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is de Thin Finn Black Coated Indigo. Niet de Dry Black Coated
Auto ftw.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:14 schreef Ditty het volgende:
[..]
Hij noemt het zelf Thin Finn Ultra Indigo maar dat zal dan wel hetzelfde zijn![]()
Die regensoaks zijn echt verrot woensdag 2x gister 3x vandaag wil ik gewoon een keertje op de fiets kunnen stappen zonder nat te regenen
Hier ook wel, maar kan me er niet aan storen. Hoort nu eenmaal een beetje bij dry denim.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Analoog het volgende:
Zeker, alles beter dan kneebags.. Die van m'n Momo zijn al in vergevorderd stadium helaas..
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je een fale (lichtblauw) 501 jeans kan kopen?
ik zie ze alleen maar of heel donker of met een donker/licht washing.
Die van Frankie B was het toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
Whiii mn jeans is bezorgd
(was 35 euro aan de deur, dus totaal 125 betaald voor de jeans, valt me echt mee!!)
Pics pics pics.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
Whiii mn jeans is bezorgd
(was 35 euro aan de deur, dus totaal 125 betaald voor de jeans, valt me echt mee!!)
Jij hebt toch al genoeg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Don't forget to bring me something nice from abroad.
Zeker weten. Ben goed voorzien en heb helemaal geen behoefte aan nieuw denim. De twee 0201's voelen erg verschillend aan. De gesoakte voelt duidelijk zachter.quote:
18de of in het weekend een update van mij 6mnd progressquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Ditty het volgende:
Rustig hier, iemand die al een mooie update heeft of deze week met een mooie update komt?
Even moederdagkado getestquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Ditty het volgende:
Rustig hier, iemand die al een mooie update heeft of deze week met een mooie update komt?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
18de of in het weekend een update van mij 6mnd progress
Dus over 2 weken update?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik zit op een week of twee of zo met m'n NF. Even geduld.
Progress gaat lekker, ziet er goed uit!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Even moederdagkado getest
Samurai Water element en ik ben officieel de tel kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Even moederdagkado getest
Samurai Water element en ik ben officieel de tel kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks, en ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met die Diesel. Hij fade wel iets maar ik moet er echt veel tijd in stoppen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]Nice. Ik ga spoedig weer een nieuwe denim jacket halen iig. Heb een leuke (raw) van levi's op het oog.
Ach joh, denim jassen mogen imo best donker blijven. Het zal nooit zo rap gaan als een broek. Belasting is voornamelijk rond ellebogen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, en ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met die Diesel. Hij fade wel iets maar ik moet er echt veel tijd in stoppen.
quote:
Dankuquote:
Ach hij komt ook wel, maar het duurt gewoon even. Mijn Nudie shirt gaat wat dat betreft harder daar zitten de eerste lijnen al inquote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, denim jassen mogen imo best donker blijven. Het zal nooit zo rap gaan als een broek. Belasting is voornamelijk rond ellebogen.
Zien! :pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Danku
[..]
Ach hij komt ook wel, maar het duurt gewoon even. Mijn Nudie shirt gaat wat dat betreft harder daar zitten de eerste lijnen al in
Dat is zeker waar. Al beginnen de whiskers wel aardig te komen.quote:
Ja klopt maar nog lang geen Ryan staatquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al beginnen de whiskers wel aardig te komen.
Ook nog lang geen Ryan draagtijdquote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja klopt maar nog lang geen Ryan staat
Curve id is toch ook erg zacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stof is superrrrzacht.. Hoort dat? Ik verwachtte juist een beetje harde/stugge stof..
Is het wel een dry?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stof is superrrrzacht.. Hoort dat? Ik verwachtte juist een beetje harde/stugge stof..
De broek heet 'frankie b. Jeans pearl skinny in raw' dus ga ervan uit dat het een raw is.. In t label in de broek staat:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is het wel een dry?
Misschien one wash. Zijn idd zacht, anders zouden ze vol met starch moeten zitten en dus keihard moeten zijn.
Nice! Vooral de whiskersquote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit Pics!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen raw.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De broek heet 'frankie b. Jeans pearl skinny in raw' dus ga ervan uit dat het een raw is.. In t label in de broek staat:
[ afbeelding ]
Nice 'n steady, mooie gelijkmatige fades! Ben je van plan 'm meer te gaan dragen, of wissel je nog steeds veel af?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha het is blijkbaar dus toch geen rawquote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Ditty het volgende:
[..]
Nice! Vooral de whiskers
[..]
Fit Pics!stof van mijn tlj is ook zacht maar wel dikker dan van mijn andere jeans.
Ik draag exclusief de 0701 dit jaar. Echter, de wear beperkt zich tot na werktijd en de weekenden.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nice 'n steady, mooie gelijkmatige fades! Ben je van plan 'm meer te gaan dragen, of wissel je nog steeds veel af?
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zittenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik draag exclusief de 0701 dit jaar. Echter, de wear beperkt zich tot na werktijd en de weekenden.
Datzelfde probleem heb ik dus ook. Best jammer want anders ging de wear een stuk sneller. Zo gaat het wel geleidelijk iig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zitten
O dat is wel rot, maar als hij goed zit heb je er wel een mooie nieuwe jeans bijquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha het is blijkbaar dus toch geen raw
Ja. Eind dit jaar ga ik hem soaken. Ik denk dat er effectief een kleine 4 maanden wear in zit... Als ik er al aankom.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zitten
Dat zowiezo.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Ditty het volgende:
[..]
O dat is wel rot, maar als hij goed zit heb je er wel een mooie nieuwe jeans bij
Gaat wel de goeie kant op M1quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja. Eind dit jaar ga ik hem soaken. Ik denk dat er effectief een kleine 4 maanden wear in zit... Als ik er al aankom.
Met 2 dagen weekend en 5 dagen alleen na 1700 dragen kom ik aan 3 tot 4 dagen in de week. Dus je moet al meer dan 6 weken dragen voor een maand fulltime wear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:Op maandag 14 mei 2012 23:07 schreef xSanjay het volgende:
Gaat de goede kant op Mistral!
En die combs van je samurai bok![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef Nuggets het volgende:
NF Japan Heritage net binnen gehadHoe zit ie in de waist? Ik heb het idee dat hij in de thighs te groot isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Nuggets het volgende:
Puma re-suède ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Nuggets het volgende:
Dude... Hoe skinny ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Dank.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef xSanjay het volgende:
Lekker bok! Vooral je elephant 2. Tof om te zien hoe je hem helemaal afragt!
Ik heb ook een tag 28 gehad in de SG. Maar die zat echt strak hoor. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn Momo 0701 net ietsjes comfortabeler is.quote:
Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je benen ooit in zoiets kunnen passen...
Fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.
Zo eerdaags vakantiegeld. Ik zat te denken aan of: Een Samurai 710XX ... Of een paartje Viberg boots.
Tough easy call aangezien ik wear in m'n momo's moet stoppen en ik nog mooie boots zoek voor onder m'n momo's.
Haha, moet zeggen dat m'n SG ook wel wat strakker zit dan m'n Momo, maar om nu te zeggen oncomfortabel; nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb ook een tag 28 gehad in de SG. Maar die zat echt strak hoor. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn Momo 0701 net ietsjes comfortabeler is.
Viberg x 4 Horsemen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij nader inzien ook. SG was net iets too much vond ik. Maargoed, ik heb er iemand anders heel blij mee kunnen maken.
Zo eerdaags vakantiegeld. Ik zat te denken aan of: Een Samurai 710XX ... Of een paartje Viberg boots.
Tough call.
Sorry maar waar slaat dat nu op? Mensen mogen niet van sneakers houden? Toevallig draagt mistral ze ook gewoon zo.. Alsof jij bepaalt wie erover mag meepratenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:00 schreef leppeh het volgende:
Daarnaast, als je je schoenen altijd zo draagt als op die foto in de OP, dan verlies je imo alle recht van spreken over wel/niet mooi. Niet om te bitchen, maar volgens mij hou je je dan gewoon niet echt bezig met schoenen.
Haha en of dat magquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef leppeh het volgende:
Keihard aangesnoerde sneakers, en in het bijzonder platte lage, vind ik dan weer ontzettend lelijk. Zelf hou ik ook best van sneakers, dus wat dat betreft is er sowieso geen probleemLaatst nog een paartje Janoski's gehaald. Misschien verwoordde ik me iets te losjes, uiteraard mag iedereen zijn mening geven.
Superdope!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:28 schreef leppeh het volgende:
[..]
Viberg x 4 Horsemen!
http://fourhorsemen.ca/shop/99/
Kun je alleen wel bijna twee paar 710xx's voor halen, haha.
Leer, last, zool, stitching, toe box shape. Alles eigenlijk en voor een zelfde prijs als het 4H x Viberg paar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef leppeh het volgende:
Wat voor opties heb je allemaal te kiezen bij een custom M1stral?
Desert boots zijn ook wel relaxed ja, heb nu ongeveer een jaar een paar in "denim blue" suede. Lekker licht en fijne zool. Binnenkort eens kijken wat het kost om een paar beeswax db's te importeren
Doe eens foto's maken dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Geen een Levi's in de OP wat een aanfluiting
Zit er ook aan te denken beeswax' te importeren, maar dan Desert Treks! Weer niet precies wanneer ik ze zou willen, maar misschien is het wel voordeliger om met twee paar tegelijk te importeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef leppeh het volgende:
Wat voor opties heb je allemaal te kiezen bij een custom M1stral?
Desert boots zijn ook wel relaxed ja, heb nu ongeveer een jaar een paar in "denim blue" suede. Lekker licht en fijne zool. Binnenkort eens kijken wat het kost om een paar beeswax db's te importeren
Al dragend bedoel ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan mag je in de OP!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pfffft al die moeite weer doen.. Ik zal het zo doen.
Herkenbaar. Had ik met m'n neefje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef M1stral het volgende:
Gister in het zand gespeeld met mijn zoontje... Dat is wel te zien, haha.
Raw jeans dragen is een marathon, geen sprint.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:48 schreef MrRJ het volgende:
hebben jullie nog tips voor een snel fadende dry denim? het liefst 1 die qua model op de hank rey van nudie lijkt. en welke maat zou ik dan nodig hebben? in de nudie hank rey dry selvedge draag ik W31 L32, en in de meeste andere broeken W32.
Of apc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Raw jeans dragen is een marathon, geen sprint.![]()
Fast fading, pak een N&F Japan Heritage, Samurai of als je echt fast fading én goedkoop wil een Unbranded Brand.
Duh... Maar dan neem je toch een gewone dry.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:23 schreef BigSmurf het volgende:
De dry (dirt) organics in ieder geval niet bij Nudie.
Hoe zit die eig?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:05 schreef MrRJ het volgende:
Welk model en maat lijkt dan het meest op die nudie?
Als een Hank Reyquote:
Ik herformuleer m'n vraag: met welke fit kun je het vergelijken of hoe omschrijf je de daadwerkelijke fit.quote:
Beetje een Average Joe met een lichte taper.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik herformuleer m'n vraag: met welke fit kun je het vergelijken of hoe omschrijf je de daadwerkelijke fit.
Ik moest gelijk denken aan de ES bij het lezen van 'normal rise, low yoke'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Beetje een Average Joe met een lichte taper.
The straight and regular Hank Rey has a normal rise and a low back yoke. It's straight from the hip down to the knee where it tapers down slightly at the leg opening.
Ziet zeker goed uit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Update time![]()
6mnd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha... Wees blij dat je de soak al achter de rug hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
Ik hoop dat ik met m'n Momo het einde van het jaar haal, zit nu weer tijdje in de sportschool en hij begint langzamerhand vrij strak te geraken in topblock en thighs. Zou toch zonde zijn...
Goede progress trouwens Ali, gaat lekker!
Duidelijk wel, anders had ik hem sowieso nooit meer gaan wassen/soaken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha... Wees blij dat je de soak al achter de rug hebt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef Ditty het volgende:
Kleine update 4 maanden nu, het gaat nog niet heel hard maar er is al wel wat te zienBlijven dragen het komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks allen
@m1stral, alleen initial soak verder nog niets, ik wil na de zomer of in de zomer een soak doen.
Ligt eraan hoe erg ze gaat meuren
We fear that which we cannot see
Je kan mij niet wijsmaken dat je voor die prijzen denim kan fabriceren in de kwaliteit van A-merken uit Japan.quote:Op zondag 20 mei 2012 08:41 schreef doctor.starbucks het volgende:
ff iets delen
http://www.kickstarter.co(...)-fit-jeans?ref=users
Op maat gemaakte denim, voor een prikkie.
Project is in de afrondende fase. Mocht iemand een eigen denim op de markt willen brengen... ik heb best veel contact met de twee achter dit project.
btw, dat faden... was je je jeans niet tussendoor?
Oftewel het grootste gedeelte van de markt en dus interessant. Niet voor ons though, maar wij zijn dan ook verwende denimnestjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Maar denk dat dit markttechnisch beter te doen is.
Ik vind dat dry denim gebeuren wel heel leuk maar volgens mij is hoogstens 5% van de bevolking bezig met dry denim. Dat wil zeggen dat het voor die overige 95% een interessante broek kan zijn.
Ik doelde niet per se op de dry denim markt. Stel je koopt een pre-wash. Dan kijk je toch ook verder dan fit alleen? Stof, kwaliteit aangaande constructie en dergelijke. Dat zijn toch dingen die zich reflecteren on de prijs.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Maar denk dat dit markttechnisch beter te doen is.
Ik vind dat dry denim gebeuren wel heel leuk maar volgens mij is hoogstens 5% van de bevolking bezig met dry denim. Dat wil zeggen dat het voor die overige 95% een interessante broek kan zijn.
Hahaha vakantiegeld+salaris?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Als ik denim mocht en kon leveren dan zou het een vette optie zijn..
@ Ali vette progress, nog even geduld en dan kom ik je waarschijnlijk verlossen van je Samurai Wind
Ik denk dat de meerderheid van de mensen met een eigen fit al tevreden zijn. Een ander groot deel dat denkt dat ze kenners zijn vinden het al genoeg als er selfedge op zitquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik doelde niet per se op de dry denim markt. Stel je koopt een pre-wash. Dan kijk je toch ook verder dan fit alleen? Stof, kwaliteit aangaande constructie en dergelijke. Dat zijn toch dingen die zich reflecteren on de prijs.
Nu je dat zegt, ik zag laatst zelfs een chasin broek met selvedgequote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de mensen met een eigen fit al tevreden zijn. Een ander groot deel dat denkt dat ze kenners zijn vinden het al genoeg als er selfedge op zit
Made by hand without compromise right?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:45 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij had zeeman dat zelfs een tijdje terug.
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Made by hand without compromise right?
[ afbeelding ]
Zo verwend ben ik nou weer niet met mijn goedkope broekenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oftewel het grootste gedeelte van de markt en dus interessant. Niet voor ons though, maar wij zijn dan ook verwende denimnestjes.
Gast serieus, dat vind ik best koningquote:Op maandag 21 mei 2012 07:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Made by hand without compromise right?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gast serieus, dat vind ik best koning. Iemand nog voor de grap een gehaald? Of een pic van een die flink is afgeragd?
Not sure if serious. Ik begin echt in m'n photoshopkunsten te geloven als jij denkt dat dit echt is.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gast serieus, dat vind ik best koning. Iemand nog voor de grap een gehaald? Of een pic van een die flink is afgeragd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Wel een genialequote:Op maandag 21 mei 2012 10:23 schreef BigSmurf het volgende:
Als het echt was geweest had ik er sowieso eentje gekocht. Maar helaas Sanjay, hersenspinsel van een hele tijd terug...
Ja, ik had toen op de laatste pagina van het topic daarvoor een plaatje gemaakt, en volgende topic meteen in de TT. Blijft mooi.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hele tijd geleden idd die Zeeman-denim![]()
Machtig dat Sanjay er in stonk
Volgens mij was er toen zelfs nog een topic waar zeeman in stond
Jeans #20 Incl. Zeeman en Artist denim.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
quote:
+1, vooral als sanjay een nieuwe denim wilt halen hehequote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Je snapt dat je dit nog lang aan moet horen he.
Damn, jij hebt het zwaar als je bijv naar azie gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef BigSmurf het volgende:
Ben een lopend warmte-front, vandaag in korte broek, t-shirt en slippers in de trein, iedereen keek me aan of ik gestoord was. Met hun winterjassen.![]()
Middenlandse zee, 35 graden, heerlijk, nergens last van. Hier in Nederland, 22 graden, benauwd, zweet me de pestpokken. Kutklimaat, veel te vochtig.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn, jij hebt het zwaar als je bijv naar azie gaatof laat staan al de zomer 30 graden hier
Helemaal met je eens (behalve die sneeuw en kou dan), al vond ik het vandaag nog wel redelijk uit te houden met bijna 16oz.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Middenlandse zee, 35 graden, heerlijk, nergens last van. Hier in Nederland, 22 graden, benauwd, zweet me de pestpokken. Kutklimaat, veel te vochtig.![]()
Maar inderdaad, ik moet niet naar Singapore of Maleisië gaan ofzo, dan ga ik dood. Ga hier in de zomer ook flink kapot met 30 graden als ik niet binnen zit in de airco of aan het strand/zwembad lig. Terwijl ik wel weer een warmteliefhebber ben, ik heb een hekel aan sneeuw en kou.![]()
Ik heb echt precies hetzelfde, 25+ graden betekent standaard shorts en slippertjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef BigSmurf het volgende:
Ben een lopend warmte-front, vandaag in korte broek, t-shirt en slippers in de trein, iedereen keek me aan of ik gestoord was. Met hun winterjassen.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Ilegali op 22-05-2012 17:16:05 ]We fear that which we cannot see
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice bok, Indo-brandVolgens mij zelfs nog zien liggen in Jakarta.
Jah lekker weer alleen voor mijn knieën afzien door het plakkenLekker dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice bok, Indo-brandVolgens mij zelfs nog zien liggen in Jakarta.
Jah lekker weer alleen voor mijn knieën afzien door het plakkenJa ben best benieuwd..Voor de prijs is het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En blauwe knietjes zijn mijn toch iets te extreem,dan maar een korte broek
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gefeliciteerd Sanjay, wij kunnen wel een zeeman bon geven
Haha ach ooit.. Ik zit al een beetje te koekeloeren naar desert boots idd of die Iron Rangers zijn ook tofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef xSanjay het volgende:
Bedankt allen.
En mooie wallet bok! Ik vind je stijl echt steeds toffer worden. Nu moet je eigenlijk ook een paar vette boots halen he
wat wil je besteden? Men at work heeft een paar toffe chino shorts!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze hebben trouwens supermooie kleren in The Globe in Arnhem.Hele mooie Edwins en ook dry's uit duitsland? (iets met peak in de naam, zag er wel leuk uit trouwens).
Iemand een idee voor een leuke korte broek trouwens, liefst beige kleur
Die van A&F zitten superchill, heb er twee in de kast liggen, beige en legergroen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze hebben trouwens supermooie kleren in The Globe in Arnhem.Hele mooie Edwins en ook dry's uit duitsland? (iets met peak in de naam, zag er wel leuk uit trouwens).
Iemand een idee voor een leuke korte broek trouwens, liefst beige kleur
Hell no dat ik iets van A&F ga kopen. Overpriced spul.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die van A&F zitten superchill, heb er twee in de kast liggen, beige en legergroen.
Ik heb ook wel uitverkoop spul, maar is er nu uitverkoop dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef BigSmurf het volgende:
Uitverkoop ftw. De polo's en shorts zijn kwalitatief prima spul. Beter dan bijvoorbeeld G-star, dat vind ik meer overpriced...
En anders H&M.
Geen idee. Via proxy naar Amerikaanse website, en via zo'n importbedrijfje hierheen halen. Kan flink schelen met Europa.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb ook wel uitverkoop spul, maar is er nu uitverkoop dan?
Mmm is me te veel werk voor zo'n merk (heuy rijm).quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee. Via proxy naar Amerikaanse website, en via zo'n importbedrijfje hierheen halen. Kan flink schelen met Europa.
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef xSanjay het volgende:
Bedankt allen.
[..]
en die 23 oz is mad, als ik zo je knieën zie ben ik maar al te blij dat ik een korte broek aan had
.
@Atta ik denk sand suede Clarks desert boots, maar misschien wel een andere kleur. Probleem is dat ze de sand in de Clarks winkels niet hebben en dan moet ik ze dus bestellen. Dan moet ik sowieso even naar de Clarks om ze überhaupt te passen.
En mooie wallet bok! Ik vind je stijl echt steeds toffer worden. Nu moet je eigenlijk ook een paar vette boots halen he
Nice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Zo heb ik ook een keer een NF gepast en wist ik dat 31 te strak zou zijn rond the goods en ik toch 32 moest nemen. Enige tijd later pas m'n weird Guy besteld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Moet?? Ik was erg blij met dunnere broek vandaag maar was nog steeds te warmquote:
Mooi hoorquote:Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Denk dat het altijd wel wat uitloopt. Mijn nsw chino is wel wat uitgelopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het uitlopen van een chino? Jeans loopt altijd wel een half maat je of meer uit. Maar ik heb nog een chino van Lee 101 in de kast liggen die een beetje aan de strakke kant zit. Maar ik heb hem nog nooit aangehad. Loopt die nog wat uit of valt dat tegen?
Jops korte broek is niet toegestaan hier in de werkplaatsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef Ditty het volgende:
[..]
Moet?? Ik was erg blij met dunnere broek vandaag maar was nog steeds te warm
Toen ik in de kroeg werkte tijdens m'n studententijd was een lange broek ook verplicht. En ik werkte altijd do-za nacht en dat was ook afzien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jops korte broek is niet toegestaan hier in de werkplaats
Nice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pindakaas op smeren, kan je het er zo af krabben. Moet ie wel alsnog in de was, maar met zo in de was flikkeren gaat het er sowieso niet uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef One_conundrum het volgende:
in vriezer gooien dan, zodat de kauqgum bevriest.
Ik heb het ook een keer gehad. Gewoon los krabben met je nagel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem nu in de vriezer liggen, vanavond maar eens proberen het er af te krijgen.
In het uiterste geval kun je nog zo'n bevriesspray gebruiken om kauwgom uit tapijten te halen. Zelf nooit hoeven doen maar kan me niet voorstellen dat het slecht is voor je jeans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem nu in de vriezer liggen, vanavond maar eens proberen het er af te krijgen.
Bij mij was het ook helemaal ingetrokken en weggehaald wat ik kon en de rest laten staan. Viel weinig op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Atta-boy het volgende:
Het is te veel ingewreven om het er nog goed uit te halennu nog maar even de vrieze in en morgen nog een keer proberen met een aardappelmesje
Onderdeel van de broekquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is kut![]()
Ik had toevallig al een keer op precies dezelfde plek een stuk kauwgom zitten. Moet vast nog wel goedkomen, en anders stug doordragen dan zie je het na een tijdje toch niet meer.
Dat is wel apart iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb een denimloos weekend. Voelt wel een beetje vreemd om een weekend geen broek bij me te hebben. Zo gewend om altijd een spijkerbroek te dragen.
Ik laat het je vanavond ook even weten... Jij hebt CC?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is wel apart idds'avonds ook geen denim aan?
Btw gaat er iemand nog wat bestellen bij caliroots met free shipping boven 199e.
Ik wil graag 1 paar sneakers hebben, misschien dat iemand anders nog interesse heeft.
Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DBquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef xSanjay het volgende:
Ik zag dat ze desert boots in sand suede hadden! Ik ga morgen even passen, en misschien dat ik ze dan daar kan bestellen.
Gewoon een zelfgemaakte door m'n vriendin, oftewel zij betaald ze gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DB
Ik moet je helaas teleurstellen..quote:
Photobucket heeft een app, kan je uploaden vanaf je telefoon en posten. Moet je wel een account hebben daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Szlie het volgende:
Ai, nu loop ik vast. Heb 'm op mijn telefoon staan, hoe krijg ik het op het forum?
Dat is niet waar... Ik upload m'n foto's hier altijd met de photobucket app.quote:
Dit inderdaad, als het goed is staat er naast de foto een directe link, als je dan [IMG] voor de link en [/IMG] na de link zet kunnen we hem gelijk aanschouwen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet zo'n link maar de IMG code/link copy paste hierDan wordt het hier gelijk weergegeven
Pics!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb net in m'n ps geskateboard en nu zit er een gat in een achterzak en zijn de knieen een stuk meer wit geschuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |