SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Ilegali op 22-05-2012 17:16:05 ]We fear that which we cannot see
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice bok, Indo-brandVolgens mij zelfs nog zien liggen in Jakarta.
Jah lekker weer alleen voor mijn knieën afzien door het plakkenLekker dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice bok, Indo-brandVolgens mij zelfs nog zien liggen in Jakarta.
Jah lekker weer alleen voor mijn knieën afzien door het plakkenJa ben best benieuwd..Voor de prijs is het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En blauwe knietjes zijn mijn toch iets te extreem,dan maar een korte broek
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gefeliciteerd Sanjay, wij kunnen wel een zeeman bon geven
Haha ach ooit.. Ik zit al een beetje te koekeloeren naar desert boots idd of die Iron Rangers zijn ook tofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef xSanjay het volgende:
Bedankt allen.
En mooie wallet bok! Ik vind je stijl echt steeds toffer worden. Nu moet je eigenlijk ook een paar vette boots halen he
wat wil je besteden? Men at work heeft een paar toffe chino shorts!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze hebben trouwens supermooie kleren in The Globe in Arnhem.Hele mooie Edwins en ook dry's uit duitsland? (iets met peak in de naam, zag er wel leuk uit trouwens).
Iemand een idee voor een leuke korte broek trouwens, liefst beige kleur
Die van A&F zitten superchill, heb er twee in de kast liggen, beige en legergroen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze hebben trouwens supermooie kleren in The Globe in Arnhem.Hele mooie Edwins en ook dry's uit duitsland? (iets met peak in de naam, zag er wel leuk uit trouwens).
Iemand een idee voor een leuke korte broek trouwens, liefst beige kleur
Hell no dat ik iets van A&F ga kopen. Overpriced spul.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die van A&F zitten superchill, heb er twee in de kast liggen, beige en legergroen.
Ik heb ook wel uitverkoop spul, maar is er nu uitverkoop dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef BigSmurf het volgende:
Uitverkoop ftw. De polo's en shorts zijn kwalitatief prima spul. Beter dan bijvoorbeeld G-star, dat vind ik meer overpriced...
En anders H&M.
Geen idee. Via proxy naar Amerikaanse website, en via zo'n importbedrijfje hierheen halen. Kan flink schelen met Europa.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb ook wel uitverkoop spul, maar is er nu uitverkoop dan?
Mmm is me te veel werk voor zo'n merk (heuy rijm).quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee. Via proxy naar Amerikaanse website, en via zo'n importbedrijfje hierheen halen. Kan flink schelen met Europa.
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef xSanjay het volgende:
Bedankt allen.
[..]
en die 23 oz is mad, als ik zo je knieën zie ben ik maar al te blij dat ik een korte broek aan had
.
@Atta ik denk sand suede Clarks desert boots, maar misschien wel een andere kleur. Probleem is dat ze de sand in de Clarks winkels niet hebben en dan moet ik ze dus bestellen. Dan moet ik sowieso even naar de Clarks om ze überhaupt te passen.
En mooie wallet bok! Ik vind je stijl echt steeds toffer worden. Nu moet je eigenlijk ook een paar vette boots halen he
Nice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Zo heb ik ook een keer een NF gepast en wist ik dat 31 te strak zou zijn rond the goods en ik toch 32 moest nemen. Enige tijd later pas m'n weird Guy besteld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Moet?? Ik was erg blij met dunnere broek vandaag maar was nog steeds te warmquote:
Mooi hoorquote:Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |