Haha... Wees blij dat je de soak al achter de rug hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
Ik hoop dat ik met m'n Momo het einde van het jaar haal, zit nu weer tijdje in de sportschool en hij begint langzamerhand vrij strak te geraken in topblock en thighs. Zou toch zonde zijn...
Goede progress trouwens Ali, gaat lekker!
Duidelijk wel, anders had ik hem sowieso nooit meer gaan wassen/soaken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha... Wees blij dat je de soak al achter de rug hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:50 schreef Ditty het volgende:
Kleine update 4 maanden nu, het gaat nog niet heel hard maar er is al wel wat te zienBlijven dragen het komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks allen
@m1stral, alleen initial soak verder nog niets, ik wil na de zomer of in de zomer een soak doen.
Ligt eraan hoe erg ze gaat meuren
We fear that which we cannot see
Je kan mij niet wijsmaken dat je voor die prijzen denim kan fabriceren in de kwaliteit van A-merken uit Japan.quote:Op zondag 20 mei 2012 08:41 schreef doctor.starbucks het volgende:
ff iets delen
http://www.kickstarter.co(...)-fit-jeans?ref=users
Op maat gemaakte denim, voor een prikkie.
Project is in de afrondende fase. Mocht iemand een eigen denim op de markt willen brengen... ik heb best veel contact met de twee achter dit project.
btw, dat faden... was je je jeans niet tussendoor?
Oftewel het grootste gedeelte van de markt en dus interessant. Niet voor ons though, maar wij zijn dan ook verwende denimnestjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Maar denk dat dit markttechnisch beter te doen is.
Ik vind dat dry denim gebeuren wel heel leuk maar volgens mij is hoogstens 5% van de bevolking bezig met dry denim. Dat wil zeggen dat het voor die overige 95% een interessante broek kan zijn.
Ik doelde niet per se op de dry denim markt. Stel je koopt een pre-wash. Dan kijk je toch ook verder dan fit alleen? Stof, kwaliteit aangaande constructie en dergelijke. Dat zijn toch dingen die zich reflecteren on de prijs.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Maar denk dat dit markttechnisch beter te doen is.
Ik vind dat dry denim gebeuren wel heel leuk maar volgens mij is hoogstens 5% van de bevolking bezig met dry denim. Dat wil zeggen dat het voor die overige 95% een interessante broek kan zijn.
Hahaha vakantiegeld+salaris?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Als ik denim mocht en kon leveren dan zou het een vette optie zijn..
@ Ali vette progress, nog even geduld en dan kom ik je waarschijnlijk verlossen van je Samurai Wind
Ik denk dat de meerderheid van de mensen met een eigen fit al tevreden zijn. Een ander groot deel dat denkt dat ze kenners zijn vinden het al genoeg als er selfedge op zitquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik doelde niet per se op de dry denim markt. Stel je koopt een pre-wash. Dan kijk je toch ook verder dan fit alleen? Stof, kwaliteit aangaande constructie en dergelijke. Dat zijn toch dingen die zich reflecteren on de prijs.
Nu je dat zegt, ik zag laatst zelfs een chasin broek met selvedgequote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de mensen met een eigen fit al tevreden zijn. Een ander groot deel dat denkt dat ze kenners zijn vinden het al genoeg als er selfedge op zit
Made by hand without compromise right?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:45 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij had zeeman dat zelfs een tijdje terug.
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Made by hand without compromise right?
[ afbeelding ]
Zo verwend ben ik nou weer niet met mijn goedkope broekenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oftewel het grootste gedeelte van de markt en dus interessant. Niet voor ons though, maar wij zijn dan ook verwende denimnestjes.
Gast serieus, dat vind ik best koningquote:Op maandag 21 mei 2012 07:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Made by hand without compromise right?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gast serieus, dat vind ik best koning. Iemand nog voor de grap een gehaald? Of een pic van een die flink is afgeragd?
Not sure if serious. Ik begin echt in m'n photoshopkunsten te geloven als jij denkt dat dit echt is.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gast serieus, dat vind ik best koning. Iemand nog voor de grap een gehaald? Of een pic van een die flink is afgeragd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |