Wel een genialequote:Op maandag 21 mei 2012 10:23 schreef BigSmurf het volgende:
Als het echt was geweest had ik er sowieso eentje gekocht. Maar helaas Sanjay, hersenspinsel van een hele tijd terug...
Ja, ik had toen op de laatste pagina van het topic daarvoor een plaatje gemaakt, en volgende topic meteen in de TT. Blijft mooi.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hele tijd geleden idd die Zeeman-denim![]()
Machtig dat Sanjay er in stonk
Volgens mij was er toen zelfs nog een topic waar zeeman in stond
Jeans #20 Incl. Zeeman en Artist denim.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gast serieus, dat vind ik best koning. Iemand nog voor de grap een gehaald? Of een pic van een die flink is afgeragd?
quote:
+1, vooral als sanjay een nieuwe denim wilt halen hehequote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Je snapt dat je dit nog lang aan moet horen he.
Damn, jij hebt het zwaar als je bijv naar azie gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef BigSmurf het volgende:
Ben een lopend warmte-front, vandaag in korte broek, t-shirt en slippers in de trein, iedereen keek me aan of ik gestoord was. Met hun winterjassen.![]()
Middenlandse zee, 35 graden, heerlijk, nergens last van. Hier in Nederland, 22 graden, benauwd, zweet me de pestpokken. Kutklimaat, veel te vochtig.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn, jij hebt het zwaar als je bijv naar azie gaatof laat staan al de zomer 30 graden hier
Helemaal met je eens (behalve die sneeuw en kou dan), al vond ik het vandaag nog wel redelijk uit te houden met bijna 16oz.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Middenlandse zee, 35 graden, heerlijk, nergens last van. Hier in Nederland, 22 graden, benauwd, zweet me de pestpokken. Kutklimaat, veel te vochtig.![]()
Maar inderdaad, ik moet niet naar Singapore of Maleisië gaan ofzo, dan ga ik dood. Ga hier in de zomer ook flink kapot met 30 graden als ik niet binnen zit in de airco of aan het strand/zwembad lig. Terwijl ik wel weer een warmteliefhebber ben, ik heb een hekel aan sneeuw en kou.![]()
Ik heb echt precies hetzelfde, 25+ graden betekent standaard shorts en slippertjesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef BigSmurf het volgende:
Ben een lopend warmte-front, vandaag in korte broek, t-shirt en slippers in de trein, iedereen keek me aan of ik gestoord was. Met hun winterjassen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |