Denk dat het altijd wel wat uitloopt. Mijn nsw chino is wel wat uitgelopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het uitlopen van een chino? Jeans loopt altijd wel een half maat je of meer uit. Maar ik heb nog een chino van Lee 101 in de kast liggen die een beetje aan de strakke kant zit. Maar ik heb hem nog nooit aangehad. Loopt die nog wat uit of valt dat tegen?
Jops korte broek is niet toegestaan hier in de werkplaatsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef Ditty het volgende:
[..]
Moet?? Ik was erg blij met dunnere broek vandaag maar was nog steeds te warm
Toen ik in de kroeg werkte tijdens m'n studententijd was een lange broek ook verplicht. En ik werkte altijd do-za nacht en dat was ook afzien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jops korte broek is niet toegestaan hier in de werkplaats
Nice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Gewoon een andere cw passen in de winkel. Zat zelf te twijfelen tussen sands en wolf. Maar wolf cw was toevallig 50% off, dus die maar gehaald
[ afbeelding ]
Pindakaas op smeren, kan je het er zo af krabben. Moet ie wel alsnog in de was, maar met zo in de was flikkeren gaat het er sowieso niet uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:21 schreef One_conundrum het volgende:
in vriezer gooien dan, zodat de kauqgum bevriest.
Ik heb het ook een keer gehad. Gewoon los krabben met je nagel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem nu in de vriezer liggen, vanavond maar eens proberen het er af te krijgen.
In het uiterste geval kun je nog zo'n bevriesspray gebruiken om kauwgom uit tapijten te halen. Zelf nooit hoeven doen maar kan me niet voorstellen dat het slecht is voor je jeans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem nu in de vriezer liggen, vanavond maar eens proberen het er af te krijgen.
Bij mij was het ook helemaal ingetrokken en weggehaald wat ik kon en de rest laten staan. Viel weinig op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Atta-boy het volgende:
Het is te veel ingewreven om het er nog goed uit te halennu nog maar even de vrieze in en morgen nog een keer proberen met een aardappelmesje
Onderdeel van de broekquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is kut![]()
Ik had toevallig al een keer op precies dezelfde plek een stuk kauwgom zitten. Moet vast nog wel goedkomen, en anders stug doordragen dan zie je het na een tijdje toch niet meer.
Dat is wel apart iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb een denimloos weekend. Voelt wel een beetje vreemd om een weekend geen broek bij me te hebben. Zo gewend om altijd een spijkerbroek te dragen.
Ik laat het je vanavond ook even weten... Jij hebt CC?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is wel apart idds'avonds ook geen denim aan?
Btw gaat er iemand nog wat bestellen bij caliroots met free shipping boven 199e.
Ik wil graag 1 paar sneakers hebben, misschien dat iemand anders nog interesse heeft.
Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DBquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef xSanjay het volgende:
Ik zag dat ze desert boots in sand suede hadden! Ik ga morgen even passen, en misschien dat ik ze dan daar kan bestellen.
Gewoon een zelfgemaakte door m'n vriendin, oftewel zij betaald ze gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DB
Ik moet je helaas teleurstellen..quote:
Photobucket heeft een app, kan je uploaden vanaf je telefoon en posten. Moet je wel een account hebben daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Szlie het volgende:
Ai, nu loop ik vast. Heb 'm op mijn telefoon staan, hoe krijg ik het op het forum?
Dat is niet waar... Ik upload m'n foto's hier altijd met de photobucket app.quote:
Dit inderdaad, als het goed is staat er naast de foto een directe link, als je dan [IMG] voor de link en [/IMG] na de link zet kunnen we hem gelijk aanschouwen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet zo'n link maar de IMG code/link copy paste hierDan wordt het hier gelijk weergegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |