Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DBquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef xSanjay het volgende:
Ik zag dat ze desert boots in sand suede hadden! Ik ga morgen even passen, en misschien dat ik ze dan daar kan bestellen.
Gewoon een zelfgemaakte door m'n vriendin, oftewel zij betaald ze gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Was die waarde cheque voor elke winkel die clarks verkocht? Of was het zo'n tegoedbon wat met de hand is geschreven Tegoed Clarks DB
Ik moet je helaas teleurstellen..quote:
Photobucket heeft een app, kan je uploaden vanaf je telefoon en posten. Moet je wel een account hebben daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Szlie het volgende:
Ai, nu loop ik vast. Heb 'm op mijn telefoon staan, hoe krijg ik het op het forum?
Dat is niet waar... Ik upload m'n foto's hier altijd met de photobucket app.quote:
Dit inderdaad, als het goed is staat er naast de foto een directe link, als je dan [IMG] voor de link en [/IMG] na de link zet kunnen we hem gelijk aanschouwen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet zo'n link maar de IMG code/link copy paste hierDan wordt het hier gelijk weergegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |