Dan mag je in de OP!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pfffft al die moeite weer doen.. Ik zal het zo doen.
Herkenbaar. Had ik met m'n neefje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef M1stral het volgende:
Gister in het zand gespeeld met mijn zoontje... Dat is wel te zien, haha.
Raw jeans dragen is een marathon, geen sprint.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:48 schreef MrRJ het volgende:
hebben jullie nog tips voor een snel fadende dry denim? het liefst 1 die qua model op de hank rey van nudie lijkt. en welke maat zou ik dan nodig hebben? in de nudie hank rey dry selvedge draag ik W31 L32, en in de meeste andere broeken W32.
Of apc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Raw jeans dragen is een marathon, geen sprint.![]()
Fast fading, pak een N&F Japan Heritage, Samurai of als je echt fast fading én goedkoop wil een Unbranded Brand.
Duh... Maar dan neem je toch een gewone dry.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:23 schreef BigSmurf het volgende:
De dry (dirt) organics in ieder geval niet bij Nudie.
Hoe zit die eig?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:05 schreef MrRJ het volgende:
Welk model en maat lijkt dan het meest op die nudie?
Als een Hank Reyquote:
Ik herformuleer m'n vraag: met welke fit kun je het vergelijken of hoe omschrijf je de daadwerkelijke fit.quote:
Beetje een Average Joe met een lichte taper.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik herformuleer m'n vraag: met welke fit kun je het vergelijken of hoe omschrijf je de daadwerkelijke fit.
Ik moest gelijk denken aan de ES bij het lezen van 'normal rise, low yoke'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Beetje een Average Joe met een lichte taper.
The straight and regular Hank Rey has a normal rise and a low back yoke. It's straight from the hip down to the knee where it tapers down slightly at the leg opening.
Ziet zeker goed uit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Update time![]()
6mnd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]