Ach joh, denim jassen mogen imo best donker blijven. Het zal nooit zo rap gaan als een broek. Belasting is voornamelijk rond ellebogen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, en ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met die Diesel. Hij fade wel iets maar ik moet er echt veel tijd in stoppen.
quote:
Dankuquote:
Ach hij komt ook wel, maar het duurt gewoon even. Mijn Nudie shirt gaat wat dat betreft harder daar zitten de eerste lijnen al inquote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, denim jassen mogen imo best donker blijven. Het zal nooit zo rap gaan als een broek. Belasting is voornamelijk rond ellebogen.
Zien! :pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Danku
[..]
Ach hij komt ook wel, maar het duurt gewoon even. Mijn Nudie shirt gaat wat dat betreft harder daar zitten de eerste lijnen al in
Dat is zeker waar. Al beginnen de whiskers wel aardig te komen.quote:
Ja klopt maar nog lang geen Ryan staatquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al beginnen de whiskers wel aardig te komen.
Ook nog lang geen Ryan draagtijdquote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja klopt maar nog lang geen Ryan staat
Curve id is toch ook erg zacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stof is superrrrzacht.. Hoort dat? Ik verwachtte juist een beetje harde/stugge stof..
Is het wel een dry?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De stof is superrrrzacht.. Hoort dat? Ik verwachtte juist een beetje harde/stugge stof..
De broek heet 'frankie b. Jeans pearl skinny in raw' dus ga ervan uit dat het een raw is.. In t label in de broek staat:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is het wel een dry?
Misschien one wash. Zijn idd zacht, anders zouden ze vol met starch moeten zitten en dus keihard moeten zijn.
Nice! Vooral de whiskersquote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit Pics!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen raw.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De broek heet 'frankie b. Jeans pearl skinny in raw' dus ga ervan uit dat het een raw is.. In t label in de broek staat:
[ afbeelding ]
Nice 'n steady, mooie gelijkmatige fades! Ben je van plan 'm meer te gaan dragen, of wissel je nog steeds veel af?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha het is blijkbaar dus toch geen rawquote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Ditty het volgende:
[..]
Nice! Vooral de whiskers
[..]
Fit Pics!stof van mijn tlj is ook zacht maar wel dikker dan van mijn andere jeans.
Ik draag exclusief de 0701 dit jaar. Echter, de wear beperkt zich tot na werktijd en de weekenden.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nice 'n steady, mooie gelijkmatige fades! Ben je van plan 'm meer te gaan dragen, of wissel je nog steeds veel af?
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zittenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik draag exclusief de 0701 dit jaar. Echter, de wear beperkt zich tot na werktijd en de weekenden.
Datzelfde probleem heb ik dus ook. Best jammer want anders ging de wear een stuk sneller. Zo gaat het wel geleidelijk iig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zitten
O dat is wel rot, maar als hij goed zit heb je er wel een mooie nieuwe jeans bijquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha het is blijkbaar dus toch geen raw
Ja. Eind dit jaar ga ik hem soaken. Ik denk dat er effectief een kleine 4 maanden wear in zit... Als ik er al aankom.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oke, ga je dan evengoed wel voor de soak/wash het jaar? Kan me voorstellen dat er dan niet heel veel wear in zal zitten
Dat zowiezo.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Ditty het volgende:
[..]
O dat is wel rot, maar als hij goed zit heb je er wel een mooie nieuwe jeans bij
Gaat wel de goeie kant op M1quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja. Eind dit jaar ga ik hem soaken. Ik denk dat er effectief een kleine 4 maanden wear in zit... Als ik er al aankom.
Met 2 dagen weekend en 5 dagen alleen na 1700 dragen kom ik aan 3 tot 4 dagen in de week. Dus je moet al meer dan 6 weken dragen voor een maand fulltime wear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |