SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsoloquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsolo
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen om 8:45 belangrijke presentatie en ik sta op dit moment nog mijn avond eten te koken
Dat wordt vast een succes... baas die zegt "kan je even helpen"
Nee dat is Daley Blindquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef SoldMayor het volgende:
Falcao, beste spits te wereld op dit moment?![]()
Ik ben teleurgesteld, maureen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:28 schreef Kutstudent het volgende:
Zoals beloofd, special voor pringles:
*insert dronken poepverhaal hier*
Zo dan, weltrusten.
Ja precies. minus de koffie en red bull, die zooi moet ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapen
vieze gothicquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
T̫̺̳o̬̜ ì̬͎̲̟nv̖̗̻̣̹̕o͖̗̠̜̤k͍͚̹͖̼e̦̗̪͍̪͍ ̬ͅt̕h̠͙̮͕͓e̱̜̗͙̭ ̥͔̫͙̪͍̣͝ḥi̼̦͈̼v҉̩̟͚̞͎e͈̟̻͙̦̤-m̷̘̝̱í͚̞̦̳n̝̲̯̙̮͞d̴̺̦͕̫ ̗̭̘͎͖r̞͎̜̜͖͎̫͢ep͇r̝̯̝͖͉͎̺e̴s̥e̵̖̳͉͍̩̗n̢͓̪͕̜̰̠̦t̺̞̰i͟n҉̮̦̖̟g̮͍̱̻͍̜̳ ̳c̖̮̙̣̰̠̩h̷̗͍̖͙̭͇͈a̧͎̯̹̲̺̫ó̭̞̜̣̯͕s̶̤̮̩̘.̨̻̪̖͔
̳̭̦̭̭̦̞́I̠͍̮n͇̹̪̬v̴͖̭̗̖o̸k҉̬̤͓͚̠͍i͜n̛̩̹͉̘̹g͙ ̠̥ͅt̰͖͞h̫̼̪e̟̩̝ ̭̠̲̫͔fe̤͇̝̱e͖̮̠̹̭͖͕l͖̲̘͖̠̪i̢̖͎̮̗̯͓̩n̸̰g̙̱̘̗͚̬ͅ ͍o͍͍̩̮͢f̖͓̦̥ ̘͘c̵̫̱̗͚͓̦h͝a̝͍͍̳̣͖͉o͙̟s̤̞.̙̝̭̣̳̼͟
̢̻͖͓̬̞̰̦W̮̲̝̼̩̝͖i͖͖͡ͅt̘̯͘h̷̬̖̞̙̰̭̳ ̭̪̕o̥̤̺̝̼̰̯͟ṳ̞̭̤t̨͚̥̗ ̟̺̫̩̤̳̩o̟̰̩̖ͅr̞̘̫̩̼d̡͍̬͎̪̺͚͔e͓͖̝̙r̰͖̲̲̻̠.̺̝̺̟͈
̣̭T̪̩̼h̥̫̪͔̀e̫̯͜ ̨N̟e҉͔̤zp̮̭͈̟é͉͈ṛ̹̜̺̭͕d̺̪̜͇͓i̞á͕̹̣̻n͉͘ ̗͔̭͡h̲͖̣̺̺i͔̣̖̤͎̯v̠̯̘͖̭̱̯e̡̥͕-m͖̭̣̬̦͈i͖n̞̩͕̟̼̺͜d̘͉ ̯o̷͇̹͕̦f̰̱ ̝͓͉̱̪̪c͈̲̜̺h̘͚a̞͔̭̰̯̗̝o̙͍s͍͇̱͓.̵͕̰͙͈ͅ ̯̞͈̞̱̖Z̯̮̺̤̥̪̕a͏̺̗̼̬̗ḻg͢o̥̱̼.̺̜͇͡ͅ ̴͓͖̭̩͎̗
̧̪͈̱̹̳͖͙H̵̰̤̰͕̖e̛ ͚͉̗̼̞w̶̩̥͉̮h̩̺̪̩͘ͅọ͎͉̟ ̜̩͔̦̘ͅW̪̫̩̣̲͔̳a͏͔̳͖i͖͜t͓̤̠͓͙s̘̰̩̥̙̝ͅ ̲̠̬̥Be̡̙̫̦h̰̩i̛̫͙͔̭̤̗̲n̳͞d̸ ͎̻͘T̛͇̝̲̹̠̗ͅh̫̦̝ͅe̩̫͟ ͓͖̼W͕̳͎͚̙̥ą̙l̘͚̺͔͞ͅl̳͍̙̤̤̮̳.̢
poepvreterquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN VIESE SMERLAP :S GORE LUL
dat duurt dan nog wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Bioshock: Infinite uitgesteld tot begin 2012
Zei Rossje gister ook al.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Begin 2013 bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Ga naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Jongens ik heb echt zoo geen zin meer om te werken
Welcome to my life.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
ja maar bij mij is het omdat ik eind volgende maand afgelopen is hier, en dat werkt zo goed voor de motivatie...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.quote:
Hahahahaha werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
dat weet ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.
Psyduck had ook altijd koppijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ga jij nou maar leren om bureau-tijger te worden
Treurige zaak. Omgekochte bende. Geld toestoppen hier, beetje lobbyen daar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-bay-blokkeren.html
Stichting Brein noemt het vonnis op Twitter 'goed voor innovatie en creatie'.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-bay-blokkeren.html
dat klopt,mensen worden heel creatief in het toch bereiken van tpbquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Stichting Brein noemt het vonnis op Twitter 'goed voor innovatie en creatie'.
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westenquote:
Mooi dat Stef en Teun volgens mij allebei wel redelijk zware jongens zijn. Dus dat zit ook wel goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westen
ik waai ook weg hoor en bob ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westen
Ideaal! Vleugels aan de motor monteren, dan cruise je zo over de files heen ipv er tussendoor te hannesenquote:
rossdale ik kan wel rijden ik hannes niet, maar dat vleugel idee klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal! Vleugels aan de motor monteren, dan cruise je zo over de files heen ipv er tussendoor te hannesen
Oh snap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale ik kan wel rijden ik hannes niet
al een hele tijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, sinds wanneer kan je die quote boxen vergroten.
Onweerquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is god die ons komt vertellen dat het verkeerd gaat met de wereldquote:
Eindhoven is dan samen met Amsterdam ook het Sodom en Gomorra van de moderne tijd en zullen neergesabeld worden door donder en bliksem! Gevolgd door een leger Duitsers, aangevoerd door Darth Vader.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is god die ons komt vertellen dat het verkeerd gaat met de wereldgod is boos op ons,en al helemaal Eindhoven
Ik ga vanavond naar Willem 2,zal god ook wel niet goed vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindhoven is dan samen met Amsterdam ook het Sodom en Gomorra van de moderne tijd en zullen neergesabeld worden door donder en bliksem! Gevolgd door een leger Duitsers, aangevoerd door Darth Vader.
Je kan zeggen wat je wil over die vent, maar hij is wel goed met ballen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Willem 2,zal god ook wel niet goed vindenIk denk trouwens dat god meer van Barcelona houdt dan van Real Madrid. Ik denk dat god niet zo'n fan is van die gaylord van een Ronaldo.
Damn, echt? Nou hier is het nu droog gelukkigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
Verdikkeme, de sneeuw in utrecht wordt steeds serieuzer
ja was leuk hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schaatsen zit er ook weer op. Morgen weer
Huh? Je was vandaag toch op de motor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:49 schreef Bozz187 het volgende:
Aah waarom is die mutherfucking auto nog niet gemaakt!! Na 4 dagen heb ik er alweer schijt genoeg van
wtf zit je oude posts te quotenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Je was vandaag toch op de motor?
kan niet heb ze nog niet gemaakt. sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Pixell het volgende:
Wtf mensen, deel voortaan die pilletjes die jullie slikken
watquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty's sensuele poeslieve stem is het glijmiddel. De rest van het topic is gecombineerd de enorme negerpiemel die naar binnen geforceerd wordt.
![]()
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef PierreTT het volgende:
Dreamz en Sold willen met een beetje overhalen vast ook wel.. anyhow, hoe gaan we dit regelen?
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelen
Hiervoor doe ik het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude serieusSoms denk ik echt dat je professionele hulp kunt gebruiken
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maakt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal boeit mij echt met de week minder zo de CL,WK en EK vind ik nog wel echt leuk om naar te kijken maar de competitie in Nederland stelt toch geen kut meer voor.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar Nick. Een echte anus, maar af en toe doet hij relaxt dus mag hij blijven.
NOS gevuld ofwat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:
[ afbeelding ]
Sta ik nog steeds achter hoor. Vind het leuk dat Ajax kampioen is maar daar is het ook mee gezegd.quote:
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De zon schijnt hier overigens, wat nou storm
Die shit is fucking geweldig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dacht dat het in de middag zou stormen. Shiiiit is LSD vandaag voor die mensen die van de middelbare school af gaan jailbait galore. LSD is laatste school dag enzo
Flink aan de Smirnoff Ice.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die kinders dronken van de bessen enzo
Vanavond sla ik dan toe als een Europese lynx die een vlaamse reus ziet sluipen door het bos. Ze worden nu dronken en vanavond neem ik ze mee naar huis.quote:
quote:
Wauwquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
September is ook altijd zo chill. Nieuwe lading vers vlees. Nog niet dik en vadsig.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond sla ik dan toe als een Europese lynx die een vlaamse reus ziet sluipen door het bos. Ze worden nu dronken en vanavond neem ik ze mee naar huis.
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder parapluquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
"A Estofex level 2 was issued for parts of the Benelux countries, north-eastern France, and north-western/northern Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes."
[ afbeelding ]
Ben benieuwd [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder paraplu
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik lipgloss op had zat nu heel mijn gezicht en haar onder denk ik
Als dit het al is, want het moet nog veel erger worden. Hopelijk kan de NS dit wel aan, anders sta je denk ik lang te wachten na je presentatiequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder paraplu
Weert wordt van de kaart geveegdquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
"A Estofex level 2 was issued for parts of the Benelux countries, north-eastern France, and north-western/northern Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes."
[ afbeelding ]
Ben benieuwd [ afbeelding ]
Waarom heeft Bassie zijn pruik niet op?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sensueel setje foto's hoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft Bassie zijn pruik niet op?
Oh hell no Weert city gaat nooit ten onder. Bij mijn eigen LSD zat ik zwaar aan de antibiotica geeneens kunnen zuipenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weert wordt van de kaart geveegdSterkte Stef!
Mooi man, kleine bezatte meisjes die wegwaaien in de wind. Je kunt gewoon aan het einde van de uitgaansstraat met je schepnet gaan staanquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh hell no Weert city gaat nooit ten onder. Bij mijn eigen LSD zat ik zwaar aan de antibiotica geeneens kunnen zuipen
Absoluut mijn hockey scharrel smste net al of ik nog langs kwam maar ik ben daar echt te oud voorquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi man, kleine bezatte meisjes die wegwaaien in de wind. Je kunt gewoon aan het einde van de uitgaansstraat met je schepnet gaan staan
[ afbeelding ]
Sorry dushiquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Fsmxi het volgende:
Ach, wat doe je eraanzou niet nodig zijn als Rossdale gewoon de topics die hij sluit opent..
Voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kennen we nog wel.![]()
![]()
Same shit hier, en op telefoon schiet echt niet op.... Dus zie wel weer wanneer het goed werktquote:
Sinds wanneer heb je er last van?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Same shit hier, en op telefoon schiet echt niet op.... Dus zie wel weer wanneer het goed werkt
Ja maar de kwaliteit holt achteruit...quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de kwaliteit holt achteruit...
Ik vond de demo best ok. Besturing is wel even wennen, maar ik wil de game wel graag. Maargoed er komen nog een zooi aan episodes dus ik koop de uiteindelijke bundlepack welquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
Die walking dead game is beetje traagmaar ben nog niet zo heel ver, dus weet niet hoe verder gaat.
Je doet zeker mee met Andrelon's zomerblond modelactie? Stemmen nodig?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.
''Pro-Pipen''![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jij was er niet bij... en check mn hoogste killstreak maar in de leaderboardsFrankiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Liefde was geborenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:42 schreef PierreTT het volgende:
Juist, bij gebrek aan de RPG moet het voorlopig even met de AT-4, maar er is niks toffers dan raketten in grotten en bunkers te schieten omdat daar vieze campsnipertjes zitten
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
Komt allen dichterbij kinders,
en aanschouw deze dichterij vrinden.
Kutkabouter en Michhas zaten te denken,
wat ze de boys van het MW2 topic zouden schenken.
Ze kwamen erachter dat ieder wat anders wilde,
en dat de kado's van een ander ze niet zoveel scheelde.
Dus daarom hierbij voor ieder wat wils,
te beginnen met baas der bazen Rossdale.
Rossdale Rossdale, wat die jongen te geven,
misschien een mooie CD om lekker op te raven?
Neh dachten de jongens, dat vindt hij niet leuk,
Rossdale is meer van gegame en geneuk.
Daarom bij deze, voor onze Rossie,
een foto van een xbox en wat chicks, een hele posse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
[ afbeelding ]
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
[ afbeelding ]
Aangekomen bij Dr.Pringles AKA mist3r90,
deze boy weet te feesten als early in the 90's.
Drank, drugs, niks is te gek,
en doe je stoer tegen hem? BAM! Klap voor je bek.
Dus is er een dokter in de zaal?
Hell yeah, Dr.Pringles,
hierbij voor jou een assistente én Pringles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Welkom allen, bij wederom een nieuwe episode,
de tijd voor deel 2 is aangekomen.
Zoals ik eerder heb weten te vermelden,
vandaag hebben we het over andere helden.
Parvus, Kneusteun en Tauchmeister,
het is tijd dat ik jullie een gedicht ga schrijven.
Te beginnen met Parvus, McSkills ofwel Idovon,
welke naam ook, deze gast is de bom.
Hij heeft een kleine identiteitscrisis achter de rug,
maar nu is de boy weer helemaal terug.
Scheldend en tierend achter zijn xdoos,
nee nee, Parvus die wil je niet boos.
Kalmeer jezelf jongen, bedwing die scheldlust,
hierbij wat muziek voor je motherfucking rust.
Tweede aan beurt is onze tukker Kneusteun,
fris uit het oosten, hij komt met een dreun.
Gegarandeerd mooie oneliners als hij er bij is,
en soms ook een iets te makkelijke diss.
Grappen over moeders laat deze man niet liggen,
en hij bombardeert ons allen ermee, zonder te richten.
Aan een grap van Teun zal je echter niet zwichten,
de man bedoelt het goed,
schelden over moeders zit hem nou eenmaal in het bloed.
Michhas weet niet wat hij Kneusteun moet geven,
dus allee, wederom wat lekkere teven.
[ afbeelding ]
Last but not least, Tauchmeister alias Blazarr,
hij let op zijn woorden en gaat nooit too far.
Te weinig tijd, te druk met school,
desalniettemin heeft hij in dit topic een prachtige rol.
Voor jou beste man, wat extra vrije tijd,
ga lekker gamen en heb gewoon schijt,
want achter een xbox krijg je nooit spijt.
[ afbeelding ]
Als bonus vandaag in dit prachtige chanson,
Bozz187, oui oui, c'est bon!
Van mij persoonlijk een goede vriend,
maar hij heeft zijn plaats in deze rijm ook zeker verdiend!
Geouwehoer en veel fun staat bij Bozz centraal,
en hij zegt vaak tegen zichzelf 'Fuck jullie allemaal!'.
'Ik ga lekker shielden, ik doe lekker kut!',
en aan het eind van de ronde is zijn score dan ook flut.
Maar dat kan hem niet deren, gelach alom,
nee Bozz is geen man van het 'ik-speel-goed' rompslomp.
Probeer hem niet te tuben of te quickscopen,
want dan heb je aan Bozz een boze.
En als hij boos is, gaat hij loos,
dan toast hij noobs als een fucking broodrooster.
Zingen, daar houdt Bozz ook van,
jammer dat hij er geen zak van kan.
Dus jongen, hierbij puur als test,
voor jou een mooie zangles.
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Fsmxi
-Kutkabouter
-FrankiiHalf bezopen is weggegooid geld.
LEGEN.......quote:
heb ziggo hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook ziggo vind het ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb ziggo he. En 3g is hier ook niet alles, en dan zoek ik het al niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
De meeste zijn nog enigszins waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Nick eerder een shellder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
haha ja sommige wist ik de naam niet meer van en kon dus ook geen plaatje van vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
De mmeeste zijn nog enigszins waar ook
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind Nick eerder een shellder.
Waar ben jij zelf dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
KKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jonge, als ik een pokemon was, dan was ik een vliegpokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent een Psyduck.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge, als ik een pokemon was, dan was ik een vliegpokemon [ afbeelding ]
Doe maar zo. Je bent gewoon een pokemon-noob.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dat ben jij niet? Ik ken geen kelderpokemon.
I am. Digimon FTW.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doe maar zo. Je bent gewoon een pokemon-noob.
Fuck dat, magic-kaarten is nog coolerderer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Digimon
Iedereen weet,dat BeyBlade veel coolerder is.
Daar moest ik ook wel even om lachen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
PSV gaat volgend jaar op a4tjes spelen.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck dat, magic-kaarten is nog coolerderer.
Op die kwam ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Nee
Medabots!
Tweeëntwintigste eeuw!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
Echt ernstig dat ik dat allemaal keek, ook Yu-Gi-Oh enzo
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
Echt ernstig dat ik dat allemaal keek, ook Yu-Gi-Oh enzo
Als jij betaald maak ik wel een foto voor je. Nee ik durf geen eens meer aan bikini's te denken, heb er al 30.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Bozz187 het volgende:
http://mshop.fxnetworks.c(...)0045&pa=SMM-FX-00045
Wat voor tilly?
ja maar deze is een soa bikini met handdoek!! die heeft niemandquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij betaald maak ik wel een foto voor je. Nee ik durf geen eens meer aan bikini's te denken, heb er al 30.
Een soa bikiniquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar deze is een soa bikini met handdoek!! die heeft niemand
Fucking ridonkulous man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef KneusTeun het volgende:
X is momenteel de meest gebruikte knop bij FIFA12 :S niet normaal wat allemaal mag!?!?! wordt er gek van!!!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef KneusTeun het volgende:
X is momenteel de meest gebruikte knop bij FIFA12 :S niet normaal wat allemaal mag!?!?! wordt er gek van!!!
Die heb ik op DVDquote:
Godverdomme, blijkbaar net te laat aangezet, wat geniaal dit.quote:
Fake.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Godverdomme, blijkbaar net te laat aangezet, wat geniaal dit.![]()
Voor het eerst met KK eens.quote:
Hoe is het mogelijk.quote:
Had ik ook al gepost volgens mij..tijdje terugquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk.
Ik vind dit zo'n heerlijk nummer, maar daar zal ik vast wel weer de enige in zijn.
Klopt, daarom is ie ook 14,5 mil keer gekekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk.
Ik vind dit zo'n heerlijk nummer, maar daar zal ik vast wel weer de enige in zijn.
Oke niet gezien sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ik ook al gepost volgens mij..tijdje terug
THE FUCK IS THIS SHITquote:
dude... hoe is het met die vogel dan?quote:
beetje poep kotsen, beetje kots poepen allesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:45 schreef KoningStoma het volgende:
Heerlijk kotsen en poepen. Hmmmm lekker.
`quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij betaald maak ik wel een foto voor je. Nee ik durf geen eens meer aan bikini's te denken, heb er al 30.
Sunglassen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef Michhas het volgende:
Sunglassen and Advil.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Last night was mad real.
Jup, die ervaring had ik dus ook. Daarom Tele2. Ook kut, maar de service is best aardigquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut ziggo, word er echt stapel gek van. Je kan bellen wat je wil maar ook nu moet ik gaan toegeven dat de service daar echt bagger is.
Nielsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
`
Waarom 30? Je hebt er toch maar één nodig om uit te trekken?
Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
`
Waarom 30? Je hebt er toch maar één nodig om uit te trekken?
Ach, zolang ze maar komt tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar komt toch
Te slecht, I know
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Eens, moet wel een beetje classy blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
Okéquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw faal zal bekend worden over de gehele wereld. Uw naam zal in schande gescandeerd worden over de wereld-zeeën. De naam Michhas zal in één zin genoemd worden met Gino de Gekke, Rudi de Rare en Ferdie de Faalhaas!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen was
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfs de wind krijgt die man niet om.
Niks gemeens aan, zemmel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel ja
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
GEEN OPTIE, ik herhaal GEEN OPTIEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
Dames en heren lingo alles nederland 1 hup hup!
Ik ook niet hoor. Ik heb me matties swa. Kom maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
Zag je die wheelies jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |