watquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty's sensuele poeslieve stem is het glijmiddel. De rest van het topic is gecombineerd de enorme negerpiemel die naar binnen geforceerd wordt.
![]()
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef PierreTT het volgende:
Dreamz en Sold willen met een beetje overhalen vast ook wel.. anyhow, hoe gaan we dit regelen?
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelen
Hiervoor doe ik het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude serieusSoms denk ik echt dat je professionele hulp kunt gebruiken
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maakt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal boeit mij echt met de week minder zo de CL,WK en EK vind ik nog wel echt leuk om naar te kijken maar de competitie in Nederland stelt toch geen kut meer voor.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar Nick. Een echte anus, maar af en toe doet hij relaxt dus mag hij blijven.
NOS gevuld ofwat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:
[ afbeelding ]
Sta ik nog steeds achter hoor. Vind het leuk dat Ajax kampioen is maar daar is het ook mee gezegd.quote:
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De zon schijnt hier overigens, wat nou storm
Die shit is fucking geweldig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dacht dat het in de middag zou stormen. Shiiiit is LSD vandaag voor die mensen die van de middelbare school af gaan jailbait galore. LSD is laatste school dag enzo
Flink aan de Smirnoff Ice.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die kinders dronken van de bessen enzo
Vanavond sla ik dan toe als een Europese lynx die een vlaamse reus ziet sluipen door het bos. Ze worden nu dronken en vanavond neem ik ze mee naar huis.quote:
quote:
Wauwquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
September is ook altijd zo chill. Nieuwe lading vers vlees. Nog niet dik en vadsig.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond sla ik dan toe als een Europese lynx die een vlaamse reus ziet sluipen door het bos. Ze worden nu dronken en vanavond neem ik ze mee naar huis.
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder parapluquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
"A Estofex level 2 was issued for parts of the Benelux countries, north-eastern France, and north-western/northern Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes."
[ afbeelding ]
Ben benieuwd [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder paraplu
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik lipgloss op had zat nu heel mijn gezicht en haar onder denk ik
Als dit het al is, want het moet nog veel erger worden. Hopelijk kan de NS dit wel aan, anders sta je denk ik lang te wachten na je presentatiequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik bijna een Mary poppins deed op het station zonder paraplu
Weert wordt van de kaart geveegdquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
"A Estofex level 2 was issued for parts of the Benelux countries, north-eastern France, and north-western/northern Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes."
[ afbeelding ]
Ben benieuwd [ afbeelding ]
Waarom heeft Bassie zijn pruik niet op?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sensueel setje foto's hoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft Bassie zijn pruik niet op?
Oh hell no Weert city gaat nooit ten onder. Bij mijn eigen LSD zat ik zwaar aan de antibiotica geeneens kunnen zuipenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weert wordt van de kaart geveegdSterkte Stef!
Mooi man, kleine bezatte meisjes die wegwaaien in de wind. Je kunt gewoon aan het einde van de uitgaansstraat met je schepnet gaan staanquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh hell no Weert city gaat nooit ten onder. Bij mijn eigen LSD zat ik zwaar aan de antibiotica geeneens kunnen zuipen
Absoluut mijn hockey scharrel smste net al of ik nog langs kwam maar ik ben daar echt te oud voorquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi man, kleine bezatte meisjes die wegwaaien in de wind. Je kunt gewoon aan het einde van de uitgaansstraat met je schepnet gaan staan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |