watquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty's sensuele poeslieve stem is het glijmiddel. De rest van het topic is gecombineerd de enorme negerpiemel die naar binnen geforceerd wordt.
![]()
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef PierreTT het volgende:
Dreamz en Sold willen met een beetje overhalen vast ook wel.. anyhow, hoe gaan we dit regelen?
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gekke Pierre probeert nog steeds een kwartetje te regelen
Hiervoor doe ik het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude serieusSoms denk ik echt dat je professionele hulp kunt gebruiken
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ross voortaan maar een mondkapje en zuurkast gebruiken als je nieuwe alu-verbindingen maakt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal boeit mij echt met de week minder zo de CL,WK en EK vind ik nog wel echt leuk om naar te kijken maar de competitie in Nederland stelt toch geen kut meer voor.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar Nick. Een echte anus, maar af en toe doet hij relaxt dus mag hij blijven.
NOS gevuld ofwat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb dan zo'n pak aan met masker:
[ afbeelding ]
Sta ik nog steeds achter hoor. Vind het leuk dat Ajax kampioen is maar daar is het ook mee gezegd.quote:
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De zon schijnt hier overigens, wat nou storm
Die shit is fucking geweldig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dacht dat het in de middag zou stormen. Shiiiit is LSD vandaag voor die mensen die van de middelbare school af gaan jailbait galore. LSD is laatste school dag enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |