Sorry dushiquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Fsmxi het volgende:
Ach, wat doe je eraanzou niet nodig zijn als Rossdale gewoon de topics die hij sluit opent..
Voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kennen we nog wel.![]()
![]()
Same shit hier, en op telefoon schiet echt niet op.... Dus zie wel weer wanneer het goed werktquote:
Sinds wanneer heb je er last van?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Same shit hier, en op telefoon schiet echt niet op.... Dus zie wel weer wanneer het goed werkt
Ja maar de kwaliteit holt achteruit...quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar de kwaliteit holt achteruit...
Ik vond de demo best ok. Besturing is wel even wennen, maar ik wil de game wel graag. Maargoed er komen nog een zooi aan episodes dus ik koop de uiteindelijke bundlepack welquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
Die walking dead game is beetje traagmaar ben nog niet zo heel ver, dus weet niet hoe verder gaat.
Je doet zeker mee met Andrelon's zomerblond modelactie? Stemmen nodig?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.
''Pro-Pipen''![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jij was er niet bij... en check mn hoogste killstreak maar in de leaderboardsFrankiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Liefde was geborenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:42 schreef PierreTT het volgende:
Juist, bij gebrek aan de RPG moet het voorlopig even met de AT-4, maar er is niks toffers dan raketten in grotten en bunkers te schieten omdat daar vieze campsnipertjes zitten
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |