editquote:
houdoe hequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Winnen dankzij een eigen goal van Nicklas.![]()
ik heb netjes de pot afgemaakt, maar dat scheelde al niet veelquote:
of handbal..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:35 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom is er geen korfbal game? Dat zou pas leuk zijn.
quote:
WTF waarom speelt niemand dit? Check die sicke graphics ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al is handbal er ook wel, maar goed indie games , die krijgen wij niet
Hehe was nice ja, al die C4 fails van jequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mooi granaatje vanavond of niet Ross
Beetje kut dat je me steeds af schoot wanneer ik met mijn c4 kwam aan sjokken![]()
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
Verdikkeme, de sneeuw in utrecht wordt steeds serieuzer
Ik zou ze voor straf vast houden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogen
haha nice! Ja ik ga wss ook wel eerder weg maar dat is pas rond 2-3 uur zodat ik er niet 5 uur over doe om thuis te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogen
Ik zie het front inderdaad al aankomen op buienradar. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wacht maar! Eerst denk je "och valt wel mee" maar dan BAM!! Heel brabant kapodtt gesneeuwt.
naja, vorig jaar deed ik toen ruim 2 uur over 35km en daar wil k nu een beetje voor zitten, iig niet bij utrecht stilstaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie het front inderdaad al aankomen op buienradar. Ben benieuwdAchja als half nederland op tijd naar huis gaat kan ik om 5 uur gewoon rustig achter de files aan (hoop ik dan maar).
Anders ga ik gewoon lekker handrembochtjes maken op de binnenwegen met mijn zomerbandjes
meer choke!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
Mijn Vespa gaat die sneeuw slecht trekken ben ik bangHet arme beestje sputtert een beetje
Niet alleen bij het starten, maar ook daarna, wordt even opnieuw afstellen denk ik. Arme blokje van 15 jaar oudquote:
of gewoon beetje wd40 er in knallen, dat maakt alles soepel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet alleen bij het starten, maar ook daarna, wordt even opnieuw afstellen denk ik. Arme blokje van 15 jaar oud
tussen liggend station?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Pixell het volgende:
Kut trein staat alweer stil, kom nu sowieso dik te laat voor college
Hier amper watquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Yeah buddy, lekkere pak sneeuw al.
hier ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Yeah buddy, lekkere pak sneeuw al.
Weet niet wat je nu krijgt echter ben er nu qua werk mee bezig en vind het wel interessant. Misschien omdat het dan wat meer praktijk gericht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef Pixell het volgende:
Overeenkomstenrecht, hoe fucking saai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |