Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
`
Waarom 30? Je hebt er toch maar één nodig om uit te trekken?
Ach, zolang ze maar komt tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar komt toch
Te slecht, I know
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Eens, moet wel een beetje classy blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
Okéquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw faal zal bekend worden over de gehele wereld. Uw naam zal in schande gescandeerd worden over de wereld-zeeën. De naam Michhas zal in één zin genoemd worden met Gino de Gekke, Rudi de Rare en Ferdie de Faalhaas!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen was
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfs de wind krijgt die man niet om.
Niks gemeens aan, zemmel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel ja
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
GEEN OPTIE, ik herhaal GEEN OPTIEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
Dames en heren lingo alles nederland 1 hup hup!
Ik ook niet hoor. Ik heb me matties swa. Kom maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
Zag je die wheelies jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |