Ach, zolang ze maar komt tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar komt toch
Te slecht, I know
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Eens, moet wel een beetje classy blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
Okéquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik kon er wel om lachen hoor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:25 schreef Michhas het volgende:
Ik ga er geen moeite insteken, fuck it
Verwijder je post maar Niles
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw faal zal bekend worden over de gehele wereld. Uw naam zal in schande gescandeerd worden over de wereld-zeeën. De naam Michhas zal in één zin genoemd worden met Gino de Gekke, Rudi de Rare en Ferdie de Faalhaas!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat niveau allang overstegen was
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfs de wind krijgt die man niet om.
Niks gemeens aan, zemmel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gemeen mannetje
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang hij semi-anoniem blijft durft hij wel ja
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
GEEN OPTIE, ik herhaal GEEN OPTIEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
Dames en heren lingo alles nederland 1 hup hup!
Ik ook niet hoor. Ik heb me matties swa. Kom maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik ben niet bang voor een knokploeg aan mijn deur, omdat ik me als een hufter op internet gedraag hoor
Zag je die wheelies jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag net al alle 180cc'tjes richting breda gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |