vieze gothicquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
T̫̺̳o̬̜ ì̬͎̲̟nv̖̗̻̣̹̕o͖̗̠̜̤k͍͚̹͖̼e̦̗̪͍̪͍ ̬ͅt̕h̠͙̮͕͓e̱̜̗͙̭ ̥͔̫͙̪͍̣͝ḥi̼̦͈̼v҉̩̟͚̞͎e͈̟̻͙̦̤-m̷̘̝̱í͚̞̦̳n̝̲̯̙̮͞d̴̺̦͕̫ ̗̭̘͎͖r̞͎̜̜͖͎̫͢ep͇r̝̯̝͖͉͎̺e̴s̥e̵̖̳͉͍̩̗n̢͓̪͕̜̰̠̦t̺̞̰i͟n҉̮̦̖̟g̮͍̱̻͍̜̳ ̳c̖̮̙̣̰̠̩h̷̗͍̖͙̭͇͈a̧͎̯̹̲̺̫ó̭̞̜̣̯͕s̶̤̮̩̘.̨̻̪̖͔
̳̭̦̭̭̦̞́I̠͍̮n͇̹̪̬v̴͖̭̗̖o̸k҉̬̤͓͚̠͍i͜n̛̩̹͉̘̹g͙ ̠̥ͅt̰͖͞h̫̼̪e̟̩̝ ̭̠̲̫͔fe̤͇̝̱e͖̮̠̹̭͖͕l͖̲̘͖̠̪i̢̖͎̮̗̯͓̩n̸̰g̙̱̘̗͚̬ͅ ͍o͍͍̩̮͢f̖͓̦̥ ̘͘c̵̫̱̗͚͓̦h͝a̝͍͍̳̣͖͉o͙̟s̤̞.̙̝̭̣̳̼͟
̢̻͖͓̬̞̰̦W̮̲̝̼̩̝͖i͖͖͡ͅt̘̯͘h̷̬̖̞̙̰̭̳ ̭̪̕o̥̤̺̝̼̰̯͟ṳ̞̭̤t̨͚̥̗ ̟̺̫̩̤̳̩o̟̰̩̖ͅr̞̘̫̩̼d̡͍̬͎̪̺͚͔e͓͖̝̙r̰͖̲̲̻̠.̺̝̺̟͈
̣̭T̪̩̼h̥̫̪͔̀e̫̯͜ ̨N̟e҉͔̤zp̮̭͈̟é͉͈ṛ̹̜̺̭͕d̺̪̜͇͓i̞á͕̹̣̻n͉͘ ̗͔̭͡h̲͖̣̺̺i͔̣̖̤͎̯v̠̯̘͖̭̱̯e̡̥͕-m͖̭̣̬̦͈i͖n̞̩͕̟̼̺͜d̘͉ ̯o̷͇̹͕̦f̰̱ ̝͓͉̱̪̪c͈̲̜̺h̘͚a̞͔̭̰̯̗̝o̙͍s͍͇̱͓.̵͕̰͙͈ͅ ̯̞͈̞̱̖Z̯̮̺̤̥̪̕a͏̺̗̼̬̗ḻg͢o̥̱̼.̺̜͇͡ͅ ̴͓͖̭̩͎̗
̧̪͈̱̹̳͖͙H̵̰̤̰͕̖e̛ ͚͉̗̼̞w̶̩̥͉̮h̩̺̪̩͘ͅọ͎͉̟ ̜̩͔̦̘ͅW̪̫̩̣̲͔̳a͏͔̳͖i͖͜t͓̤̠͓͙s̘̰̩̥̙̝ͅ ̲̠̬̥Be̡̙̫̦h̰̩i̛̫͙͔̭̤̗̲n̳͞d̸ ͎̻͘T̛͇̝̲̹̠̗ͅh̫̦̝ͅe̩̫͟ ͓͖̼W͕̳͎͚̙̥ą̙l̘͚̺͔͞ͅl̳͍̙̤̤̮̳.̢
poepvreterquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN VIESE SMERLAP :S GORE LUL
dat duurt dan nog wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Bioshock: Infinite uitgesteld tot begin 2012
Zei Rossje gister ook al.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Begin 2013 bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Ga naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Jongens ik heb echt zoo geen zin meer om te werken
Welcome to my life.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
ja maar bij mij is het omdat ik eind volgende maand afgelopen is hier, en dat werkt zo goed voor de motivatie...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.quote:
Hahahahaha werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
dat weet ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.
Psyduck had ook altijd koppijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |