SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsoloquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsolo
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen om 8:45 belangrijke presentatie en ik sta op dit moment nog mijn avond eten te koken
Dat wordt vast een succes... baas die zegt "kan je even helpen"
Nee dat is Daley Blindquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef SoldMayor het volgende:
Falcao, beste spits te wereld op dit moment?![]()
Ik ben teleurgesteld, maureen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:28 schreef Kutstudent het volgende:
Zoals beloofd, special voor pringles:
*insert dronken poepverhaal hier*
Zo dan, weltrusten.
Ja precies. minus de koffie en red bull, die zooi moet ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapen
vieze gothicquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
T̫̺̳o̬̜ ì̬͎̲̟nv̖̗̻̣̹̕o͖̗̠̜̤k͍͚̹͖̼e̦̗̪͍̪͍ ̬ͅt̕h̠͙̮͕͓e̱̜̗͙̭ ̥͔̫͙̪͍̣͝ḥi̼̦͈̼v҉̩̟͚̞͎e͈̟̻͙̦̤-m̷̘̝̱í͚̞̦̳n̝̲̯̙̮͞d̴̺̦͕̫ ̗̭̘͎͖r̞͎̜̜͖͎̫͢ep͇r̝̯̝͖͉͎̺e̴s̥e̵̖̳͉͍̩̗n̢͓̪͕̜̰̠̦t̺̞̰i͟n҉̮̦̖̟g̮͍̱̻͍̜̳ ̳c̖̮̙̣̰̠̩h̷̗͍̖͙̭͇͈a̧͎̯̹̲̺̫ó̭̞̜̣̯͕s̶̤̮̩̘.̨̻̪̖͔
̳̭̦̭̭̦̞́I̠͍̮n͇̹̪̬v̴͖̭̗̖o̸k҉̬̤͓͚̠͍i͜n̛̩̹͉̘̹g͙ ̠̥ͅt̰͖͞h̫̼̪e̟̩̝ ̭̠̲̫͔fe̤͇̝̱e͖̮̠̹̭͖͕l͖̲̘͖̠̪i̢̖͎̮̗̯͓̩n̸̰g̙̱̘̗͚̬ͅ ͍o͍͍̩̮͢f̖͓̦̥ ̘͘c̵̫̱̗͚͓̦h͝a̝͍͍̳̣͖͉o͙̟s̤̞.̙̝̭̣̳̼͟
̢̻͖͓̬̞̰̦W̮̲̝̼̩̝͖i͖͖͡ͅt̘̯͘h̷̬̖̞̙̰̭̳ ̭̪̕o̥̤̺̝̼̰̯͟ṳ̞̭̤t̨͚̥̗ ̟̺̫̩̤̳̩o̟̰̩̖ͅr̞̘̫̩̼d̡͍̬͎̪̺͚͔e͓͖̝̙r̰͖̲̲̻̠.̺̝̺̟͈
̣̭T̪̩̼h̥̫̪͔̀e̫̯͜ ̨N̟e҉͔̤zp̮̭͈̟é͉͈ṛ̹̜̺̭͕d̺̪̜͇͓i̞á͕̹̣̻n͉͘ ̗͔̭͡h̲͖̣̺̺i͔̣̖̤͎̯v̠̯̘͖̭̱̯e̡̥͕-m͖̭̣̬̦͈i͖n̞̩͕̟̼̺͜d̘͉ ̯o̷͇̹͕̦f̰̱ ̝͓͉̱̪̪c͈̲̜̺h̘͚a̞͔̭̰̯̗̝o̙͍s͍͇̱͓.̵͕̰͙͈ͅ ̯̞͈̞̱̖Z̯̮̺̤̥̪̕a͏̺̗̼̬̗ḻg͢o̥̱̼.̺̜͇͡ͅ ̴͓͖̭̩͎̗
̧̪͈̱̹̳͖͙H̵̰̤̰͕̖e̛ ͚͉̗̼̞w̶̩̥͉̮h̩̺̪̩͘ͅọ͎͉̟ ̜̩͔̦̘ͅW̪̫̩̣̲͔̳a͏͔̳͖i͖͜t͓̤̠͓͙s̘̰̩̥̙̝ͅ ̲̠̬̥Be̡̙̫̦h̰̩i̛̫͙͔̭̤̗̲n̳͞d̸ ͎̻͘T̛͇̝̲̹̠̗ͅh̫̦̝ͅe̩̫͟ ͓͖̼W͕̳͎͚̙̥ą̙l̘͚̺͔͞ͅl̳͍̙̤̤̮̳.̢
poepvreterquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN VIESE SMERLAP :S GORE LUL
dat duurt dan nog wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Bioshock: Infinite uitgesteld tot begin 2012
Zei Rossje gister ook al.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Begin 2013 bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Ga naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Jongens ik heb echt zoo geen zin meer om te werken
Welcome to my life.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
ja maar bij mij is het omdat ik eind volgende maand afgelopen is hier, en dat werkt zo goed voor de motivatie...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.quote:
Hahahahaha werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
dat weet ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo op dit moment.
Psyduck had ook altijd koppijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ga jij nou maar leren om bureau-tijger te worden
Treurige zaak. Omgekochte bende. Geld toestoppen hier, beetje lobbyen daar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-bay-blokkeren.html
Stichting Brein noemt het vonnis op Twitter 'goed voor innovatie en creatie'.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-bay-blokkeren.html
dat klopt,mensen worden heel creatief in het toch bereiken van tpbquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Stichting Brein noemt het vonnis op Twitter 'goed voor innovatie en creatie'.
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westenquote:
Mooi dat Stef en Teun volgens mij allebei wel redelijk zware jongens zijn. Dus dat zit ook wel goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westen
ik waai ook weg hoor en bob ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stef en Teun spoelen/waaien weg. Voor de rest zal het wel meevallen dus. Jeeeuj voor het westen
Ideaal! Vleugels aan de motor monteren, dan cruise je zo over de files heen ipv er tussendoor te hannesenquote:
rossdale ik kan wel rijden ik hannes niet, maar dat vleugel idee klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal! Vleugels aan de motor monteren, dan cruise je zo over de files heen ipv er tussendoor te hannesen
Oh snap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale ik kan wel rijden ik hannes niet
al een hele tijdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, sinds wanneer kan je die quote boxen vergroten.
Onweerquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is god die ons komt vertellen dat het verkeerd gaat met de wereldquote:
Eindhoven is dan samen met Amsterdam ook het Sodom en Gomorra van de moderne tijd en zullen neergesabeld worden door donder en bliksem! Gevolgd door een leger Duitsers, aangevoerd door Darth Vader.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is god die ons komt vertellen dat het verkeerd gaat met de wereldgod is boos op ons,en al helemaal Eindhoven
Ik ga vanavond naar Willem 2,zal god ook wel niet goed vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindhoven is dan samen met Amsterdam ook het Sodom en Gomorra van de moderne tijd en zullen neergesabeld worden door donder en bliksem! Gevolgd door een leger Duitsers, aangevoerd door Darth Vader.
Je kan zeggen wat je wil over die vent, maar hij is wel goed met ballen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Willem 2,zal god ook wel niet goed vindenIk denk trouwens dat god meer van Barcelona houdt dan van Real Madrid. Ik denk dat god niet zo'n fan is van die gaylord van een Ronaldo.
Damn, echt? Nou hier is het nu droog gelukkigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
Verdikkeme, de sneeuw in utrecht wordt steeds serieuzer
ja was leuk hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schaatsen zit er ook weer op. Morgen weer
Huh? Je was vandaag toch op de motor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:49 schreef Bozz187 het volgende:
Aah waarom is die mutherfucking auto nog niet gemaakt!! Na 4 dagen heb ik er alweer schijt genoeg van
wtf zit je oude posts te quotenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Je was vandaag toch op de motor?
kan niet heb ze nog niet gemaakt. sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Pixell het volgende:
Wtf mensen, deel voortaan die pilletjes die jullie slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |