SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsoloquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
holy shit, zit nu GnR sweet child the luisteren en die plaatjes gaan precies op de maat van de gitaarsolo
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen om 8:45 belangrijke presentatie en ik sta op dit moment nog mijn avond eten te koken
Dat wordt vast een succes... baas die zegt "kan je even helpen"
Nee dat is Daley Blindquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:06 schreef SoldMayor het volgende:
Falcao, beste spits te wereld op dit moment?![]()
Ik ben teleurgesteld, maureen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:28 schreef Kutstudent het volgende:
Zoals beloofd, special voor pringles:
*insert dronken poepverhaal hier*
Zo dan, weltrusten.
Ja precies. minus de koffie en red bull, die zooi moet ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Koffie,Red Bull,peuken. Presentatie houden en daarna lekker slapen
vieze gothicquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
T̫̺̳o̬̜ ì̬͎̲̟nv̖̗̻̣̹̕o͖̗̠̜̤k͍͚̹͖̼e̦̗̪͍̪͍ ̬ͅt̕h̠͙̮͕͓e̱̜̗͙̭ ̥͔̫͙̪͍̣͝ḥi̼̦͈̼v҉̩̟͚̞͎e͈̟̻͙̦̤-m̷̘̝̱í͚̞̦̳n̝̲̯̙̮͞d̴̺̦͕̫ ̗̭̘͎͖r̞͎̜̜͖͎̫͢ep͇r̝̯̝͖͉͎̺e̴s̥e̵̖̳͉͍̩̗n̢͓̪͕̜̰̠̦t̺̞̰i͟n҉̮̦̖̟g̮͍̱̻͍̜̳ ̳c̖̮̙̣̰̠̩h̷̗͍̖͙̭͇͈a̧͎̯̹̲̺̫ó̭̞̜̣̯͕s̶̤̮̩̘.̨̻̪̖͔
̳̭̦̭̭̦̞́I̠͍̮n͇̹̪̬v̴͖̭̗̖o̸k҉̬̤͓͚̠͍i͜n̛̩̹͉̘̹g͙ ̠̥ͅt̰͖͞h̫̼̪e̟̩̝ ̭̠̲̫͔fe̤͇̝̱e͖̮̠̹̭͖͕l͖̲̘͖̠̪i̢̖͎̮̗̯͓̩n̸̰g̙̱̘̗͚̬ͅ ͍o͍͍̩̮͢f̖͓̦̥ ̘͘c̵̫̱̗͚͓̦h͝a̝͍͍̳̣͖͉o͙̟s̤̞.̙̝̭̣̳̼͟
̢̻͖͓̬̞̰̦W̮̲̝̼̩̝͖i͖͖͡ͅt̘̯͘h̷̬̖̞̙̰̭̳ ̭̪̕o̥̤̺̝̼̰̯͟ṳ̞̭̤t̨͚̥̗ ̟̺̫̩̤̳̩o̟̰̩̖ͅr̞̘̫̩̼d̡͍̬͎̪̺͚͔e͓͖̝̙r̰͖̲̲̻̠.̺̝̺̟͈
̣̭T̪̩̼h̥̫̪͔̀e̫̯͜ ̨N̟e҉͔̤zp̮̭͈̟é͉͈ṛ̹̜̺̭͕d̺̪̜͇͓i̞á͕̹̣̻n͉͘ ̗͔̭͡h̲͖̣̺̺i͔̣̖̤͎̯v̠̯̘͖̭̱̯e̡̥͕-m͖̭̣̬̦͈i͖n̞̩͕̟̼̺͜d̘͉ ̯o̷͇̹͕̦f̰̱ ̝͓͉̱̪̪c͈̲̜̺h̘͚a̞͔̭̰̯̗̝o̙͍s͍͇̱͓.̵͕̰͙͈ͅ ̯̞͈̞̱̖Z̯̮̺̤̥̪̕a͏̺̗̼̬̗ḻg͢o̥̱̼.̺̜͇͡ͅ ̴͓͖̭̩͎̗
̧̪͈̱̹̳͖͙H̵̰̤̰͕̖e̛ ͚͉̗̼̞w̶̩̥͉̮h̩̺̪̩͘ͅọ͎͉̟ ̜̩͔̦̘ͅW̪̫̩̣̲͔̳a͏͔̳͖i͖͜t͓̤̠͓͙s̘̰̩̥̙̝ͅ ̲̠̬̥Be̡̙̫̦h̰̩i̛̫͙͔̭̤̗̲n̳͞d̸ ͎̻͘T̛͇̝̲̹̠̗ͅh̫̦̝ͅe̩̫͟ ͓͖̼W͕̳͎͚̙̥ą̙l̘͚̺͔͞ͅl̳͍̙̤̤̮̳.̢
poepvreterquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN VIESE SMERLAP :S GORE LUL
dat duurt dan nog wel ffquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Bioshock: Infinite uitgesteld tot begin 2012
Zei Rossje gister ook al.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Begin 2013 bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
Ga naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Jongens ik heb echt zoo geen zin meer om te werken
Welcome to my life.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
Jongens ik heb echt zoo geen zin meer om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |