SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks is gratis, zelfs Facebook niet, je verkoopt daar je persoonlijke informatie voor een dienst om in contact te komen met mensen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Che_ het volgende:
Linksboven staat er ook gewoon 'Gratis'
Wel triest dat ze voor zulke dingen geld vragen.
Nee, want ze wordt "gezond" geacht, ze is op zoek naar woning, maar ze heeft totaal geen meubelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:
Sterkte man. Krijgt ze geen psychologische hulp/begeleiding?
Niet leuk manquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niks is gratis, zelfs Facebook niet, je verkoopt daar je persoonlijke informatie voor een dienst om in contact te komen met mensen.
Echt waar, 3x een 12 jaar abonnement en 1x een 6 abonnement in 1 maand gekocht
Mijn moeder is nu bezig met praten, ik ga de websites blokkeren. En dat is het einde van datquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet leuk man![]()
Heb je haar er al op aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is ze depressief?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, want ze wordt "gezond" geacht, ze is op zoek naar woning, maar ze heeft totaal geen meubelen, blijkbaar speelt dit al maanden lang.
Depressief?quote:
Haha, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef xaban06 het volgende:
Ze heeft het geld, kan het uitgeven, wat is het probleem?
Waarom niet? Mensen die depressief zijn zoeken vaak een toevlucht tot iets. Dat kan van alles zijn. Eten, drank, drugs, sex, online spellen etc. Vaak hebben ze door hun depressie hun eigen gedrag niet meer in de hand. Depressie kan dus heel goed een mogelijkheid zijn, hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Depressief?Nee. Als je zoiets doet is er wel iets anders aan de hand met je. Mijn neefje (leeftijdsgenootje, 18) heeft ook eens zoiets gedaan en hij is zwakbegaafd. Ik wil niet zeggen dat zij dat ook is natuurlijk maar zulk gedrag heeft weinig met depressies te maken.
Dat kan ook natuurlijk. Maar wanneer ze haar geld uitgeeft aan spellen in plaats van meubels en andere dingen die ze echt nodig heeft, dan ga je je wel afvragen of er iets aan de hand is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:19 schreef xaban06 het volgende:
Ze heeft het geld, kan het uitgeven, wat is het probleem?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:23 schreef Landysh het volgende:
Sterkte Arcadia. Hoe oud is je zus?23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:01 schreef EL_Presidente het volgende:
He skatjes heb ik wat gemist![]()
jullie hebben toch niet lopen roddelen over me..
Hij zegt toch dat ze een uitkering heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft ze verder een baan, studeert ze? En wat denk jij zelf eigenlijk?
Is dat gebeurd of niet? Of is dit speculatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Maar wanneer ze haar geld uitgeeft aan spellen in plaats van meubels en andere dingen die ze echt nodig heeft, dan ga je je wel afvragen of er iets aan de hand is.
Daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ze een uitkering heeft.
Hij zegt dat ze op zoek is naar een huis maar nog geen meubels heeft.quote:Is dat gebeurd of niet? Of is dit speculatie?
Kwestie van geen prio's kunnen stellen, gat in hand, hobby. Jullie praten haar gelijk depressie aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Maar wanneer ze haar geld uitgeeft aan spellen in plaats van meubels en andere dingen die ze echt nodig heeft, dan ga je je wel afvragen of er iets aan de hand is.
Dat doe ik helemaal niet. Ik heb nergens gezegd dat ze depressief is, alleen dat depressie een optie kan zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kwestie van geen prio's kunnen stellen, gat in hand, hobby. Jullie praten haar gelijk depressie aan.
Jij bent sowieso nooit 100 geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb een nieuwbouw gekocht, levering eind 2012, kan goed geld gebruiken, maar soms verdomd lastig om iets niet te kopen terwijl het geen noodzaak heeft. Ben ik nu ook depressief of pschyo?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb een nieuwbouw gekocht, levering eind 2012, kan goed geld gebruiken, maar soms verdomd lastig om iets niet te kopen terwijl het geen noodzaak heeft. Ben ik nu ook depressief of pschyo?
Ik heb het niet alleen over jouw reactiequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef Landysh het volgende:
[..]Ik heb niet gezegd dat ze waarschijnlijk depressief is. Maar wat ik kan opmaken aan de hand van Arcadia's reacties is dat er misschien wel meer aan de hand is dan alleen een gat in de hand en dat depressie een optie kan zijn.
Julisquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef Julis het volgende:
Stardoll. Op die site had ik ook een account. Ooit gratis stardollars gekregen met de Fancy.
Nouja zeg. We kennen de hele situatie niet. Het is daarom ook niet aan ons om mogelijke oorzaken op te noemen. Volgens mij vroeg Arcadia daar ook niet om. En hij heeft er al een oplossing voor gevonden blijkbaar.
Hij deelt dit met ons en daarmee geeft hij aan dat hij erover wilt praten. Het is dan toch niet zo raar om te speculeren over een eventuele oorzaak? Het is nou niet zo dat ik zeg dat ik een internet psych ben en dat alles wat ik zeg ook klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef Julis het volgende:
Stardoll. Op die site had ik ook een account. Ooit gratis stardollars gekregen met de Fancy.
Nouja zeg. We kennen de hele situatie niet. Het is daarom ook niet aan ons om mogelijke oorzaken op te noemen. Volgens mij vroeg Arcadia daar ook niet om. En hij heeft er al een oplossing voor gevonden blijkbaar.
Nee, ik zeg ook niet dat je een internet psych bent daardoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij deelt dit met ons en daarmee geeft hij aan dat hij erover wilt praten. Het is dan toch niet zo raar om te speculeren over een eventuele oorzaak? Het is nou niet zo dat ik zeg dat ik een internet psych ben en dat alles wat ik zeg ook klopt.
Ik heb dan ook nergens de suggestie gewekt dat wij er iets aan kunnen doen. Erover praten is waarschijnlijk het enige wat er te doen valt (voor ons dan), speculeren over de oorzaak hoort daarbij IMO. En ja, voorzichtigheid is belangrijk. Vandaar ook dat ik woorden als 'kan' en 'misschien' gebruik. En verder denk ik dat Arcadia zelf wel kan aangeven of wij te ver gaan of niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat je een internet psych bent daardoor. Maar ik weet het niet, ik ben liever altijd voorzichtig met zulke uitspraken wanneer we eigenlijk niets weten van de situatie. Natuurlijk, er kunnen problemen zijn. Maar zoveel kunnen we er niet aan doen.
Nee, maar waarom speculeren over iets waar we niets aan kunnen doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens de suggestie gewekt dat wij er iets aan kunnen doen. Erover praten is waarschijnlijk het enige wat er te doen valt (voor ons dan), speculeren over de oorzaak hoort daarbij IMO. En ja, voorzichtigheid is belangrijk. Vandaar ook dat ik woorden als 'kan' en 'misschien' gebruik. En verder denk ik dat Arcadia zelf wel kan aangeven of wij te ver gaan of niet.
Idd. We weten niets van de situatie af dus niet verstandig om dan al te gaan speculeren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat je een internet psych bent daardoor. Maar ik weet het niet, ik ben liever altijd voorzichtig met zulke uitspraken wanneer we eigenlijk niets weten van de situatie. Natuurlijk, er kunnen problemen zijn. Maar zoveel kunnen we er niet aan doen.
Windows Live Movie Maker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef xaban06 het volgende:
Agalar, ik heb een audio bestand, ik wil mbv plaatjes een korte movie maken. Waarmee kan dit?
Dus een paar in elkaar laten overgaan etc met mp3 op de achtergrond.
Ik geloof niet dat Arcadia dit verhaal met ons deelde met het idee dat wij ook maar iets aan de situatie zouden kunnen doen. Ik denk dat hij dit verhaal met ons deelde omdat hij het gewoon kwijt moest. En reacties als 'Sterkte. Wat zou er kunnen zijn? Misschien heeft ze dit of dat' komen automatisch. Volgens mij weet je dat voordat je überhaupt zoiets deelt. Niet alles hoeft een reden te hebben, soms is praten over dingen alleen genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, maar waarom speculeren over iets waar we niets aan kunnen doen. Arcadia weet vast wel beter wat er aan de hand is. Maar ik kan begrijpen dat hij niet alles over zijn zus op het internet gaat plaatsen
. Maar goed, zo denk ik er over. Hij kan natuurlijk aangeven wanneer we te ver gaan of de vragen daarover negeren.
Ja, hij was even gefrustreerd blijkbaar. Hij moest het even kwijt. Je kunt erover praten natuurlijk. Dat is goed. Bij mij komt 'Misschien heeft ze dit of dat' niet automatisch in ieder geval wanneer ik niets weet van de situatie. Maar goed, zo ben ik in ieder geval.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Arcadia dit verhaal met ons deelde met het idee dat wij ook maar iets aan de situatie zouden kunnen doen. Ik denk dat hij dit verhaal met ons deelde omdat hij het gewoon kwijt moest. En reacties als 'Sterkte. Wat zou er kunnen zijn? Misschien heeft ze dit of dat' komen automatisch. Volgens mij weet je dat voordat je überhaupt zoiets deelt. Niet alles hoeft een reden te hebben, soms is praten over dingen alleen genoeg.
Ja, zie edit. Zodra Arcadia aangeeft dat wij te ver gaan of dat hij er niet meer over wil praten, dan zal ik erover ophouden. Maar ik zie niet in waarom jullie dingen voor hem bepalen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, hij was even gefrustreerd blijkbaar. Je kunt erover praten natuurlijk. Dat is goed. Bij mij komt 'Misschien heeft ze dit of dat' niet automatisch in ieder geval wanneer ik niets weet van de situatie. Maar goed, zo ben ik in ieder geval.
Ik wil niets voor hem bepalen. Ik zeg daarom ook dat ik er zo over denkquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zie edit. Zodra Arcadia aangeeft dat wij te ver gaan of dat hij er niet meer over wil praten, dan zal ik erover ophouden. Maar ik zie niet in waarom jullie dingen voor hem bepalen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil niets voor hem bepalen. Ik zeg daarom ook dat ik er zo over denk. Je mag zelf weten hoe je het aanpakt.
Dit kwam bij mij over alsof je ons aan het terugfluiten was..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef Julis het volgende:
En daarna zei ik: "Volgens mij". Voel je niet gedwongenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dit kwam bij mij over alsof je ons aan het terugfluiten was..
Hahaha. Dan mag je zo denken. Alsof ik het zo bedoelde. Nouja zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij ons dwingt, alleen dat je wel overkomt alsof je het beter weet dan ons allemaal.
Nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Julis weet alles beter, punt.
Hem sen tek ayakta durmuyomuydun?
Wie vraagt wordt overgeslagen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
xaban06 abi, lutfen yerime gecebilirmiyim?
quote:Op de grens tussen Oost en West, is de Turkse hoofdstad Istanbul het ultieme shopmekka maar ook dé art hotspot en party destination bij uitstek.
Sorry.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef BrandX het volgende:
Af en toe een Turks woord, dat is echt geen probleem. Maar tig posts volledig in Turks is not done.
En dat is algemeen bekent.
Ah.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef BrandX het volgende:
Af en toe een Turks woord, dat is echt geen probleem. Maar tig posts volledig in Turks is not done.
En dat is algemeen bekent.
Het Theehuisjesforumquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef xaban06 het volgende:
zG, waarom starten we geen turkenforum.nl. Kunnen we Turks lullen
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef xaban06 het volgende:
zG, waarom starten we geen turkenforum.nl. Kunnen we Turks lullen
FOK! is gewoon tofquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.
Jammer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Oh.
Trouwens:
Opeens klinkt verplichte castratie niet meer zo gek.
Zolang het leuk en aardig is, verloopt het fijn. Maar bij de eerste gelegenheid waarbij je moet ingrijpen omdat het verkeerd drijgt te lopen, lijkt me al drama genoeg om er niet aan te beginnen. Vooral wanneer er mensen bij zijn betrokken die je al een beetje kent.quote:
Trigger mag van mij wel een speciale mod zijn van dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef BrandX het volgende:
ik heb jullie niet meer onder controle, een groot losgeslagen zooitje hier
Ik ga mijn modkleurtje neerleggen. Ik ga op zoek naar een mod die jullie kan vervangen.
Ik gatriggie
polsen
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ze opgepakt is?
alle exmods hier zijn backuppersquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Trigger mag van mij wel een speciale mod zijn van dit topic. Kan dat niet? Hij wilde mij nog permbannen.
Fixen we wel, als jij nou zorgt voor de userbasequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang het leuk en aardig is, verloopt het fijn. Maar bij de eerste gelegenheid waarbij je moet ingrijpen omdat het verkeerd drijgt te lopen, lijkt me al drama genoeg om er niet aan te beginnen. Vooral wanneer er mensen bij zijn betrokken die je al een beetje kent.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle exmods hier zijn backuppers
zodra er wat is en we hebben het zelf niet gezien heb ik meer DM;s en PM's van hun en andere users dan dat er posts in het toipc zijn
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
zodra er wat is en we hebben het zelf niet gezien heb ik meer DM;s en PM's van hun en andere users dan dat er posts in het toipc zijn
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dan post Yv nog vaak mee ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er zijn hier best wel wat ex-mods aanwezig (geweest), als ik er zo nu over denk.. Emel, Triggershot, IHVK, TheMagnificent, G.Fawkes en ik.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?
Ik heb het niet eens gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Ayca het volgende:
Stond wel iets meer in zijn posts voor de editsanyhow.. we zien vanzelf wel of Arcadia er verder op in wil gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?
Zullen we zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soow, als ik blauw (groen) word, sommige mensen gaan hier lijden
*post naar yvonne stuurtquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soow, als ik blauw (groen) word, sommige mensen gaan hier lijden
Arabisch is ook effectief: Met je voorhoofd 10 centimeter boven een tafel en dan keihard op je achterhoofd slaan zodat je ook nog een klap van de tafel krijgtquote:
Oha...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabisch is ook effectief: Met je voorhoofd 10 centimeter boven een tafel en dan keihard op je achterhoofd slaan zodat je ook nog een klap van de tafel krijgt
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verklaart wel het een en ander over mijn persoon hé.
Verander het in tafel en ik kan er over meepratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha...
Turken zeggen weleens 'Bir carparim birde duvar/yer carpar' (vert: ik sla je een keer en je krijgt ook nog een klap van de muur/grond) maar nog nooit echt gezien of ervaren.
Ik kan dat veul beter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..
Maar ik kom niet uit het Oosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan dat veul beter.
Vermoedelijk komt het omdat de Turkse overheid weinig prioriteit gaf aan de ontwikkeling van de Oosterse provincies en zij hierop dus niet van alle ontwikkelingen konden profiteren, liepen zij een enorme achterstand op, erbij genomen dat je een vrouw bent en maatschappelijk-cultureel niet een gelijke was van de man brengt dat met zich een minderwaardigheidsgevoel mee, gekoppeld met onwetendheid, voila: Bortecinem.
Vrouwen kunnen echt lang over 1 ding door gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..
Een Turks spreekwoord luidt: Een ketel zal nooit zeggen mijn kont is zwart. De Nederlandse versie is is 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Slaat echt op jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt lang over 1 ding door gaanlevenslang durf ik zelfs te zeggen
quote:
Nav dit topic?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een slechte mod
ik heb dingen niet onder controle hier.
jullie lappen alles aan jullie laars
ja ik meen het serieus. Ik gooi de handdoek in de ring.
Over wat ga ik dan door?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Turks spreekwoord luidt: Een ketel zal nooit zeggen mijn kont is zwart. De Nederlandse versie is is 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Slaat echt op jou.
Dit kun je niet menen, Che?quote:
Gewoon negeren joh.quote:Het valt alleen op dat je er nog steeds mee zit dat zarGon je een heethoofd heeft genoemd. (in een verkeerde context)
Voor jou, mijn vriend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Weissman het volgende:
Dezen topic
Bildirki hurmalar, gotumu tirmalar
Ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon. Icimden geldi.
Vertaling: Het kwam uit mijn hart
Die DNA-grappen hebben te maken met de interesse die je ervoor hebt, dat is niet doorgaan op 1 ding want het is altijd van toepassing. Wat jij zei heeft te maken met 1 aanvaring die je hebt gehad met zarGon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen, Che?Last van je geheugen? Jij gaat al een jaar door met het maken van dezelfde DNA grappen en dan zeg je dat vrouwen lang kunnen doorgaan over een onderwerp? Ik bedoel, dan ben je wel heel, heel erg blind voor je eigen gedrag.
[..]
Gewoon negeren joh.
Dat is precies wat het is, doorgaan op een ding. Na tig keer te hebben aangegeven dat ik niet was gediend van je grappen, ging en ga je nog steeds door. Dat is gewoon doorgaan op een ding puur om de ander te irriteren. Dus jij bent wel de laatste persoon in dit topic om iets over mij te zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die DNA-grappen hebben te maken met de interesse die je ervoor hebt, dat is niet doorgaan op 1 ding want het is altijd van toepassing. Wat jij zei heeft te maken met 1 aanvaring die je hebt gehad met zarGon.
Ik volg jou gewoon. Waarom zou ik zelf iets verzinnen als jij alles beter zegt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees 1 keer origineeldat eindeloze kopie, plakken van jou. Zit het in je genen ofzo ?
Is dat een erkenning dat ik superieure genen heb ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg jou gewoon. Waarom zou ik zelf iets verzinnen als jij alles beter zegt?
Absoluut.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat een erkenning dat ik superieure genen heb ?
Ik maakte er toevallig vandaag een grap over. Voel je je daardoor aangevallen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is, doorgaan op een ding. Na tig keer te hebben aangegeven dat ik niet was gediend van je grappen, ging en ga je nog steeds door. Dat is gewoon doorgaan op een ding puur om de ander te irriteren. Dus jij bent wel de laatste persoon in dit topic om iets over mij te zeggen.
verdomde troll ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
kom op zeg, jij vond mij ook altijd al waardeloos, dus doe nou niet zo verbaasd
Wie gaat jouw plek innemen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
kom op zeg, jij vond mij ook altijd al waardeloos, dus doe nou niet zo verbaasd
Je maakt er elke dag wel een grap over. En nee, ik voel mij niet aangevallen. Ik erger mij er soms wel aan, maar lang niet meer als eerst. Dit topic is een stuk leuker wanneer je het helemaal niet serieus neemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maakte er toevallig vandaag een grap over. Voel je je daardoor aangevallen?
triggershot.quote:
Ik koop een test voor je, is dat goed?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou wil je zeker van mijn DNA proeven ?
Lafi degistirme. (niet er overheen lullen !)quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik koop een test voor je, is dat goed?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Julis het volgende:
Trigger, ik heb iets voor jou en zarGon gevonden:
Post gerapporteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik toch niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lafi degistirme. (niet er overheen lullen !)
Dit gaat wel héél verquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je maakt er elke dag wel een grap over.
Het loont om met mij te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben ik getrouwd met de baas van dit topic. Cool.
De grappen zijn op mij persoonlijk gericht? Hoe moet ik het anders opvatten? Maar ga gerust door hoor. Alleen niet huilen wanneer ik hetzelfde doe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit gaat wel héél ver
Je vat dingen te persoonlijk op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De grappen zijn op mij persoonlijk gericht? Hoe moet ik het anders opvatten? Maar ga gerust door hoor. Alleen niet huilen wanneer ik hetzelfde doe.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Alweer een nepper ontmaskerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Fascination het volgende:
Oh wauw, post je ook al je foto's hier, iker?
[NSFW-link]
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ware mevrouw Holmes. Je 2de ontmaskering?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Post dan geen foto's als ze nep zijn, damn.
Iemand post fake fotos van ''zichzelf'', a la el presidente zeg maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
Erotische pics dus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alweer een nepper ontmaskerd.
[..]
[..]
[..]
Jawel, maar daarvan gaf hij toe dat het een 'grap' was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die ene foto met veel hits bij tineye toch.
Ja, logisch toch als die op heterdaad wordt betrapt....quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvan gaf hij toe dat het een 'grap' was.
Jup, maar niks met zijn recente pics toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, logisch toch als die op heterdaad wordt betrapt....
Facebook/hyves foto's worden niet gevonden met tineye.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, maar niks met zijn recente pics toch?
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Dit keer zou ze zich niet laten wegjagenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
Ach, over een tijdje komt ze terug en geeft ze de schuld aan ons.
Wat is er precies denigrerend aan je na Istanbul alles het oosten te noemen, wat voor toon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je noemt alles na Istanbul, het oosten, met een denigrerend toon.
[..]
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is daar denigrerend aan?
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Er zijn individuele uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.
quote:Vermoedelijk komt het omdat de Turkse overheid weinig prioriteit gaf aan de ontwikkeling van de Oosterse provincies en zij hierop dus niet van alle ontwikkelingen konden profiteren, liepen zij een enorme achterstand op
Ja man, dat is precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie lijkt er nou op een arabier, jij of ik
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Ik zeg ook altijd hé, het is toch ook hé? Ik weet niet eens hoe je die andere é doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Ayca en ik cammen wel eensquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doet
Laaa, ik moet nog een keer langs komen. Ik moet alleen de onderdelen nog kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ja, zo voel ik me dus vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ook dat weet ik niet, geen speciaal reden ofzo, denk gewenningquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik ook niet,
. Waarom dan niet gewoon 'he'?
Omdat ik zelf het beste weet hoe ik op de foto wil staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef xaban06 het volgende:
zG: waarom schiet je zelf altijd je foto's en laat je het niet doen? is toch geen gezicht zo een smartphone
Karadeniz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.quote:
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!
Echt wel. Bolu, noordwesten baby.quote:
19quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef anisoptera het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.
pics van je sixpekquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
selam millet.. ik kom net van de sportschool..
quote:
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:
[..]
Gadverdamme wat lelijkquote:
En die tieten dan ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb hier hard voor moeten trainen..
SPAMquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Wie komt 26 mei naar Gokhan Turkmen Live concert & Afterparty?[ afbeelding ]
Maak er nog 6 topics over open en er zullen veel mensen komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Ik schaam me ervoor dat iemand zoals jij, zich voordeed als mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat is onderdeel van mijn tranny operation..
goeien garp ik ben Weissman..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat iemand zoals jij, zich voordeed als mij
Ligt eraan. Welk Turks voetbalteam support je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Subtiele namenquote:Na de concert is er een afterparty met de volgende DJ’s:
- DJ One-S (Marmaris/Turkey)
- DJ Eyup
- DJ Silence
- DJ Ozkan
- DJ Sertan
- DJ Urbanspinner
Beiden zijn topschijven, maakt niet uit welke je neemt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef xaban06 het volgende:
Turquaz:
0 986 478 571 - Remschijf geventileerd voor HIGH CARBON (BOSCH)
09.7701.75 - Remschijf geventileerd voor BREMBO MAX
Welke doen? Voor normaal rijgedrag.
Ok, en welke blokken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beiden zijn topschijven, maakt niet uit welke je neemt..
Als je voor de Bosch schijven gaat, kun je gelijk de Bosch blokken nemen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, en welke blokken?
2328702 - Remblokset voor (TEXTAR) ..gebruikt BMW ook volgens mij?
Syst.TEVES
0 986 494 015 - Remblokset voor (BOSCH)
Syst.ATE
Winkelwagen:quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je voor de Bosch schijven gaat, kun je gelijk de Bosch blokken nemen..
Beide goede merken, Mann is best een goede merk net zoals Bosch.. Al zou ik toch stiekem voor Bosch gaan om het allemaal van 1 merk te nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Winkelwagen:
Remschijf geventileerd voor HIGH CARBON 0 986 478 571 BOSCH
Remblokset voor 0 986 494 015 BOSCH
Nog andere toebehoren nodig ofzo?
En welke luchtfilter?
C 15 105/1 - Luchtfilter MANN FILTER
1 457 433 588 - Luchtfilter BOSCH
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar weleens gezien dan?
Je hebt mn facebook gevonden begrijp ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat heb je op je schouder + onderrug staan?
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je hebt mn facebook gevonden begrijp ik?
Op mn onderrug staat Joia, is mn 2e naam.. Betekend juweel in het portugees.. Op mn linkerschouder heb ik 3 sterretjes staan die met elkaar zijn verbonden en op mn rechterschouder Deniz
she's too young for you bro..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.
Dur la bi 1 dkquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse menschen, ich bin slapfen..
Morgen vroeg op, arbeiten..
xTurq
broer, hoe lang is je taakstraf nog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse menschen, ich bin slapfen..
Morgen vroeg op, arbeiten..
xTurq
Fotoboekstalker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.
Ben ik een randdebiel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Xaban, les 1: Nooit reageren op randdebielen, op mij na dan.
profielstalkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fotoboekstalker! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TS: Les 1: Geef mij geen les.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Xaban, les 1: Nooit reageren op randdebielen, op mij na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |