Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De grappen zijn op mij persoonlijk gericht? Hoe moet ik het anders opvatten? Maar ga gerust door hoor. Alleen niet huilen wanneer ik hetzelfde doe.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Alweer een nepper ontmaskerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Fascination het volgende:
Oh wauw, post je ook al je foto's hier, iker?
[NSFW-link]
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ware mevrouw Holmes. Je 2de ontmaskering?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Post dan geen foto's als ze nep zijn, damn.
Iemand post fake fotos van ''zichzelf'', a la el presidente zeg maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
Erotische pics dus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alweer een nepper ontmaskerd.
[..]
[..]
[..]
Jawel, maar daarvan gaf hij toe dat het een 'grap' was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die ene foto met veel hits bij tineye toch.
Ja, logisch toch als die op heterdaad wordt betrapt....quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvan gaf hij toe dat het een 'grap' was.
Jup, maar niks met zijn recente pics toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, logisch toch als die op heterdaad wordt betrapt....
Facebook/hyves foto's worden niet gevonden met tineye.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, maar niks met zijn recente pics toch?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Dit keer zou ze zich niet laten wegjagenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
Ach, over een tijdje komt ze terug en geeft ze de schuld aan ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |