Ik volg jou gewoon. Waarom zou ik zelf iets verzinnen als jij alles beter zegt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees 1 keer origineeldat eindeloze kopie, plakken van jou. Zit het in je genen ofzo ?
Is dat een erkenning dat ik superieure genen heb ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg jou gewoon. Waarom zou ik zelf iets verzinnen als jij alles beter zegt?
Absoluut.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat een erkenning dat ik superieure genen heb ?
Ik maakte er toevallig vandaag een grap over. Voel je je daardoor aangevallen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is, doorgaan op een ding. Na tig keer te hebben aangegeven dat ik niet was gediend van je grappen, ging en ga je nog steeds door. Dat is gewoon doorgaan op een ding puur om de ander te irriteren. Dus jij bent wel de laatste persoon in dit topic om iets over mij te zeggen.
verdomde troll ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
kom op zeg, jij vond mij ook altijd al waardeloos, dus doe nou niet zo verbaasd
Wie gaat jouw plek innemen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
kom op zeg, jij vond mij ook altijd al waardeloos, dus doe nou niet zo verbaasd
Je maakt er elke dag wel een grap over. En nee, ik voel mij niet aangevallen. Ik erger mij er soms wel aan, maar lang niet meer als eerst. Dit topic is een stuk leuker wanneer je het helemaal niet serieus neemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik maakte er toevallig vandaag een grap over. Voel je je daardoor aangevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
triggershot.quote:
Ik koop een test voor je, is dat goed?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou wil je zeker van mijn DNA proeven ?
Lafi degistirme. (niet er overheen lullen !)quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik koop een test voor je, is dat goed?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Julis het volgende:
Trigger, ik heb iets voor jou en zarGon gevonden:
Post gerapporteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik toch niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lafi degistirme. (niet er overheen lullen !)
Dit gaat wel héél verquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je maakt er elke dag wel een grap over.
Het loont om met mij te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben ik getrouwd met de baas van dit topic. Cool.
De grappen zijn op mij persoonlijk gericht? Hoe moet ik het anders opvatten? Maar ga gerust door hoor. Alleen niet huilen wanneer ik hetzelfde doe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit gaat wel héél ver
Je vat dingen te persoonlijk op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De grappen zijn op mij persoonlijk gericht? Hoe moet ik het anders opvatten? Maar ga gerust door hoor. Alleen niet huilen wanneer ik hetzelfde doe.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Alweer een nepper ontmaskerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Fascination het volgende:
Oh wauw, post je ook al je foto's hier, iker?
[NSFW-link]
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ware mevrouw Holmes. Je 2de ontmaskering?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Post dan geen foto's als ze nep zijn, damn.
Iemand post fake fotos van ''zichzelf'', a la el presidente zeg maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er nu even niet op klikken
Wat is er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |