Verander het in tafel en ik kan er over meepratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha...
Turken zeggen weleens 'Bir carparim birde duvar/yer carpar' (vert: ik sla je een keer en je krijgt ook nog een klap van de muur/grond) maar nog nooit echt gezien of ervaren.
Ik kan dat veul beter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..
Maar ik kom niet uit het Oosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan dat veul beter.
Vermoedelijk komt het omdat de Turkse overheid weinig prioriteit gaf aan de ontwikkeling van de Oosterse provincies en zij hierop dus niet van alle ontwikkelingen konden profiteren, liepen zij een enorme achterstand op, erbij genomen dat je een vrouw bent en maatschappelijk-cultureel niet een gelijke was van de man brengt dat met zich een minderwaardigheidsgevoel mee, gekoppeld met onwetendheid, voila: Bortecinem.
Vrouwen kunnen echt lang over 1 ding door gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..
Een Turks spreekwoord luidt: Een ketel zal nooit zeggen mijn kont is zwart. De Nederlandse versie is is 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Slaat echt op jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt lang over 1 ding door gaanlevenslang durf ik zelfs te zeggen
quote:
Nav dit topic?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een slechte mod
ik heb dingen niet onder controle hier.
jullie lappen alles aan jullie laars
ja ik meen het serieus. Ik gooi de handdoek in de ring.
Over wat ga ik dan door?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Turks spreekwoord luidt: Een ketel zal nooit zeggen mijn kont is zwart. De Nederlandse versie is is 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Slaat echt op jou.
Dit kun je niet menen, Che?quote:
Gewoon negeren joh.quote:Het valt alleen op dat je er nog steeds mee zit dat zarGon je een heethoofd heeft genoemd. (in een verkeerde context)
Voor jou, mijn vriend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Weissman het volgende:
Dezen topic
Bildirki hurmalar, gotumu tirmalar
Ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon. Icimden geldi.
Vertaling: Het kwam uit mijn hart
Die DNA-grappen hebben te maken met de interesse die je ervoor hebt, dat is niet doorgaan op 1 ding want het is altijd van toepassing. Wat jij zei heeft te maken met 1 aanvaring die je hebt gehad met zarGon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen, Che?Last van je geheugen? Jij gaat al een jaar door met het maken van dezelfde DNA grappen en dan zeg je dat vrouwen lang kunnen doorgaan over een onderwerp? Ik bedoel, dan ben je wel heel, heel erg blind voor je eigen gedrag.
[..]
Gewoon negeren joh.
Dat is precies wat het is, doorgaan op een ding. Na tig keer te hebben aangegeven dat ik niet was gediend van je grappen, ging en ga je nog steeds door. Dat is gewoon doorgaan op een ding puur om de ander te irriteren. Dus jij bent wel de laatste persoon in dit topic om iets over mij te zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die DNA-grappen hebben te maken met de interesse die je ervoor hebt, dat is niet doorgaan op 1 ding want het is altijd van toepassing. Wat jij zei heeft te maken met 1 aanvaring die je hebt gehad met zarGon.
Ik volg jou gewoon. Waarom zou ik zelf iets verzinnen als jij alles beter zegt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees 1 keer origineeldat eindeloze kopie, plakken van jou. Zit het in je genen ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |