quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?
Ik heb het niet eens gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Ayca het volgende:
Stond wel iets meer in zijn posts voor de editsanyhow.. we zien vanzelf wel of Arcadia er verder op in wil gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?
Zullen we zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soow, als ik blauw (groen) word, sommige mensen gaan hier lijden
*post naar yvonne stuurtquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soow, als ik blauw (groen) word, sommige mensen gaan hier lijden
Arabisch is ook effectief: Met je voorhoofd 10 centimeter boven een tafel en dan keihard op je achterhoofd slaan zodat je ook nog een klap van de tafel krijgtquote:
Oha...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabisch is ook effectief: Met je voorhoofd 10 centimeter boven een tafel en dan keihard op je achterhoofd slaan zodat je ook nog een klap van de tafel krijgt
Jawel. Maar wat is de verklaring voor mijn gedrag dan? Misschien moeten we het aan zarGon vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verklaart wel het een en ander over mijn persoon hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |