Het Theehuisjesforumquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef xaban06 het volgende:
zG, waarom starten we geen turkenforum.nl. Kunnen we Turks lullen
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef xaban06 het volgende:
zG, waarom starten we geen turkenforum.nl. Kunnen we Turks lullen
FOK! is gewoon tofquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.
Jammer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatieven zijn en de verantwoordelijkheden (als beheerder) de lol voor mij gauw laten verdwijnen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Oh.
Trouwens:
Opeens klinkt verplichte castratie niet meer zo gek.
Zolang het leuk en aardig is, verloopt het fijn. Maar bij de eerste gelegenheid waarbij je moet ingrijpen omdat het verkeerd drijgt te lopen, lijkt me al drama genoeg om er niet aan te beginnen. Vooral wanneer er mensen bij zijn betrokken die je al een beetje kent.quote:
Trigger mag van mij wel een speciale mod zijn van dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef BrandX het volgende:
ik heb jullie niet meer onder controle, een groot losgeslagen zooitje hier
Ik ga mijn modkleurtje neerleggen. Ik ga op zoek naar een mod die jullie kan vervangen.
Ik gatriggie
polsen
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ze opgepakt is?
alle exmods hier zijn backuppersquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Trigger mag van mij wel een speciale mod zijn van dit topic. Kan dat niet? Hij wilde mij nog permbannen.
Fixen we wel, als jij nou zorgt voor de userbasequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang het leuk en aardig is, verloopt het fijn. Maar bij de eerste gelegenheid waarbij je moet ingrijpen omdat het verkeerd drijgt te lopen, lijkt me al drama genoeg om er niet aan te beginnen. Vooral wanneer er mensen bij zijn betrokken die je al een beetje kent.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle exmods hier zijn backuppers
zodra er wat is en we hebben het zelf niet gezien heb ik meer DM;s en PM's van hun en andere users dan dat er posts in het toipc zijn
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
zodra er wat is en we hebben het zelf niet gezien heb ik meer DM;s en PM's van hun en andere users dan dat er posts in het toipc zijn
Triggershot heeft ons erbij gelapt he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dan post Yv nog vaak mee ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er zijn hier best wel wat ex-mods aanwezig (geweest), als ik er zo nu over denk.. Emel, Triggershot, IHVK, TheMagnificent, G.Fawkes en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |