Wat is er precies denigrerend aan je na Istanbul alles het oosten te noemen, wat voor toon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je noemt alles na Istanbul, het oosten, met een denigrerend toon.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is daar denigrerend aan?
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Er zijn individuele uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.
quote:Vermoedelijk komt het omdat de Turkse overheid weinig prioriteit gaf aan de ontwikkeling van de Oosterse provincies en zij hierop dus niet van alle ontwikkelingen konden profiteren, liepen zij een enorme achterstand op
Ja man, dat is precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie lijkt er nou op een arabier, jij of ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |