Wat is er precies denigrerend aan je na Istanbul alles het oosten te noemen, wat voor toon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je noemt alles na Istanbul, het oosten, met een denigrerend toon.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik hier langer mee doorgaan. Trollen. Maar het past toch niet bij me. Ben het nu al zat.Dit topic trouwens ook. Ik zie jullie wel weer over een paar maanden. Doeg.
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is daar denigrerend aan?
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, laat maar, ik begrijp het dus verkeerd, als jij zegt van niet.
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Er zijn individuele uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aangezien ik uit het oostelijkste punt van Turkije kom klopt dit volkomen.
quote:Vermoedelijk komt het omdat de Turkse overheid weinig prioriteit gaf aan de ontwikkeling van de Oosterse provincies en zij hierop dus niet van alle ontwikkelingen konden profiteren, liepen zij een enorme achterstand op
Ja man, dat is precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef xaban06 het volgende:
TS: maar jij zegt dus dat het volgende van toepassing is voor ALLE steden in Turkije behalve Istanbul.
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie lijkt er nou op een arabier, jij of ik
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Ik zeg ook altijd hé, het is toch ook hé? Ik weet niet eens hoe je die andere é doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Ayca en ik cammen wel eensquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doet
Laaa, ik moet nog een keer langs komen. Ik moet alleen de onderdelen nog kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ja, zo voel ik me dus vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ook dat weet ik niet, geen speciaal reden ofzo, denk gewenningquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik ook niet,
. Waarom dan niet gewoon 'he'?
Omdat ik zelf het beste weet hoe ik op de foto wil staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef xaban06 het volgende:
zG: waarom schiet je zelf altijd je foto's en laat je het niet doen? is toch geen gezicht zo een smartphone
Karadeniz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.quote:
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!
Echt wel. Bolu, noordwesten baby.quote:
19quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef anisoptera het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.
pics van je sixpekquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
selam millet.. ik kom net van de sportschool..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:
[..]
Gadverdamme wat lelijkquote:
En die tieten dan ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb hier hard voor moeten trainen..
SPAMquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Wie komt 26 mei naar Gokhan Turkmen Live concert & Afterparty?[ afbeelding ]
Maak er nog 6 topics over open en er zullen veel mensen komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Ik schaam me ervoor dat iemand zoals jij, zich voordeed als mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat is onderdeel van mijn tranny operation..
goeien garp ik ben Weissman..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat iemand zoals jij, zich voordeed als mij
Ligt eraan. Welk Turks voetbalteam support je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef gokhanturkmen het volgende:
Subtiele namenquote:Na de concert is er een afterparty met de volgende DJ’s:
- DJ One-S (Marmaris/Turkey)
- DJ Eyup
- DJ Silence
- DJ Ozkan
- DJ Sertan
- DJ Urbanspinner
Beiden zijn topschijven, maakt niet uit welke je neemt..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef xaban06 het volgende:
Turquaz:
0 986 478 571 - Remschijf geventileerd voor HIGH CARBON (BOSCH)
09.7701.75 - Remschijf geventileerd voor BREMBO MAX
Welke doen? Voor normaal rijgedrag.
Ok, en welke blokken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beiden zijn topschijven, maakt niet uit welke je neemt..
Als je voor de Bosch schijven gaat, kun je gelijk de Bosch blokken nemen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, en welke blokken?
2328702 - Remblokset voor (TEXTAR) ..gebruikt BMW ook volgens mij?
Syst.TEVES
0 986 494 015 - Remblokset voor (BOSCH)
Syst.ATE
Winkelwagen:quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je voor de Bosch schijven gaat, kun je gelijk de Bosch blokken nemen..
Beide goede merken, Mann is best een goede merk net zoals Bosch.. Al zou ik toch stiekem voor Bosch gaan om het allemaal van 1 merk te nemen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Winkelwagen:
Remschijf geventileerd voor HIGH CARBON 0 986 478 571 BOSCH
Remblokset voor 0 986 494 015 BOSCH
Nog andere toebehoren nodig ofzo?
En welke luchtfilter?
C 15 105/1 - Luchtfilter MANN FILTER
1 457 433 588 - Luchtfilter BOSCH
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar weleens gezien dan?
Je hebt mn facebook gevonden begrijp ik?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat heb je op je schouder + onderrug staan?
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je hebt mn facebook gevonden begrijp ik?
Op mn onderrug staat Joia, is mn 2e naam.. Betekend juweel in het portugees.. Op mn linkerschouder heb ik 3 sterretjes staan die met elkaar zijn verbonden en op mn rechterschouder Deniz
she's too young for you bro..quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.
Dur la bi 1 dkquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse menschen, ich bin slapfen..
Morgen vroeg op, arbeiten..
xTurq
broer, hoe lang is je taakstraf nog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Neyse menschen, ich bin slapfen..
Morgen vroeg op, arbeiten..
xTurq
Fotoboekstalker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen FB. Gewoon je FOK! Fotoboek.
Ben ik een randdebiel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Xaban, les 1: Nooit reageren op randdebielen, op mij na dan.
profielstalkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fotoboekstalker! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TS: Les 1: Geef mij geen les.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Xaban, les 1: Nooit reageren op randdebielen, op mij na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |