Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Ik zeg ook altijd hé, het is toch ook hé? Ik weet niet eens hoe je die andere é doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Ayca en ik cammen wel eensquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doet
Laaa, ik moet nog een keer langs komen. Ik moet alleen de onderdelen nog kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ja, zo voel ik me dus vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ook dat weet ik niet, geen speciaal reden ofzo, denk gewenningquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik ook niet,
. Waarom dan niet gewoon 'he'?
Omdat ik zelf het beste weet hoe ik op de foto wil staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef xaban06 het volgende:
zG: waarom schiet je zelf altijd je foto's en laat je het niet doen? is toch geen gezicht zo een smartphone
Karadeniz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.quote:
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!
Echt wel. Bolu, noordwesten baby.quote:
19quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef anisoptera het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.
pics van je sixpekquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
selam millet.. ik kom net van de sportschool..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |