Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie ook in welk licht dat is gepost hé, om Borte te pesten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie lijkt er nou op een arabier, jij of ik
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doetquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Ik zeg ook altijd hé, het is toch ook hé? Ik weet niet eens hoe je die andere é doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt altijd hé wanneer je hè bedoelt, hè.
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hèquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Ayca en ik cammen wel eensquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe kunnen jullie een beeld van elkaar hebben zonder elkaar gezien te hebben?.
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over het Westen, hè.
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inanki, ik weet het, alleen geen idee hoe je het op de keyboard doet
Laaa, ik moet nog een keer langs komen. Ik moet alleen de onderdelen nog kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ja, zo voel ik me dus vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef Turquaz52 het volgende:
laa ik ben ff een dag niet hier en gelijk 5 reeksen verder of wat..??
Ook dat weet ik niet, geen speciaal reden ofzo, denk gewenningquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik ook niet,
. Waarom dan niet gewoon 'he'?
Omdat ik zelf het beste weet hoe ik op de foto wil staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef xaban06 het volgende:
zG: waarom schiet je zelf altijd je foto's en laat je het niet doen? is toch geen gezicht zo een smartphone
Karadeniz.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vay anaaaam, waar kom jij vandaan dan?
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.quote:
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dame, hoor jij niet te slapen, bu saatte FOK!
Echt wel. Bolu, noordwesten baby.quote:
19quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef anisoptera het volgende:
[..]
[..]
Was eigenlijk meer bedoeld als reactie op xaban's reactie.
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij denkt dat ik ben.
pics van je sixpekquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
selam millet.. ik kom net van de sportschool..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe meer je richting Anatolië gaat, hoe mooier het is en warmer de mensen zijn.
Nogmaals, er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet tov Istanbul, nee. Ik doelde ook meer op dit:
[..]
Gadverdamme wat lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |