quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:02 schreef Rens-Reith het volgende:
JAAAAAAA we winnen weer Duitsland en ook Spanje!
Met feestneus Bert aan het roerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:02 schreef Rens-Reith het volgende:
JAAAAAAA we winnen weer Duitsland en ook Spanje!
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"
Is meneertje nu op zijn pik getrapt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.
Moet je eerder zijn.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.
dacht dat dat van pownded was, wilde het nog eens terug zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Oliver23 het volgende:
Voor alle VI Hooligans, voor alle Liefhebbers ... ...Zo, gewoon een quootje. Doet onze Oliver het niet helemaal voor niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je maar bij SBS, denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht dat dat van pownded was, wilde het nog eens terug zien
Dat is nu al 5 of 6 jaar geleden, mijn usericon kan inmiddels wel zijn uitgegroeid tot een trotse vi hooligan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Een van de beste fragmenten ooit bij DWDD.
ja die gast had ook meegeschreven aan het boekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
Durfde er nou een belhamel in het publiek Derksen te bekritiseren?
Hoe haal je het in je hoofd om God Himself aan te vallen in zijn eigen show? Godslastering is niet toegestaan toch SGP?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
Ja, zo'n blaag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
Je weet ook gewoon dat Van Marwijk daar toch geen antwoord op gaat geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Toch wel weinig discussie betreft Van Persie en Huntelaar.
vraag me dan af wrm rene daar niet ff over door bashtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet ook gewoon dat Van Marwijk daar toch geen antwoord op gaat geven.
Dat deert hem wel vaker niet om toch de vraag te stellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet ook gewoon dat Van Marwijk daar toch geen antwoord op gaat geven.
Wat valt er over te bashen. De keuze is toch nog niet gemaakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
vraag me dan af wrm rene daar niet ff over door basht
Dat hij er uberhaupt aan twijfelt om 1 van de 2 op de bank te zetten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt er over te bashen. De keuze is toch nog niet gemaakt?
Nee maar wat viel er bv vorige week te bashen over een El Hamdaoui die uit de selectie is gezet terwijl je kampioen bent geworden? Precies helemaal niets. Normaal zegt Rene altijd "Je moet wel gek zijn laat je de 2 topscoorders niet spelen, je bent het verplicht als bondscoach". Maar nu hield hij zich braaf stil behalve wanneer Wilfred om zijn opinie vroeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt er over te bashen. De keuze is toch nog niet gemaakt?
inderdaad ook toen het over Kuyt ging moffelde hij het snel weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee maar wat viel er bv vorige week te bashen over een El Hamdaoui die uit de selectie is gezet terwijl je kampioen bent geworden? Precies helemaal niets. Normaal zegt Rene altijd "Je moet wel gek zijn laat je de 2 topscoorders niet spelen, je bent het verplicht als bondscoach". Maar nu hield hij zich braaf stil behalve wanneer Wilfred om zijn opinie vroeg.
Ik ben wel fan van René'tje, maar vind het apart dat hij vorige week liet zien hoe stoer hij is en nu geen schim er van is.
Totaal andere situatie. Die wél te beoordelen valt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee maar wat viel er bv vorige week te bashen over een El Hamdaoui die uit de selectie is gezet terwijl je kampioen bent geworden?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal andere situatie. Die wél te beoordelen valt.
Van Marwijk heeft dat nog niet gedaan.
Hij laat normaal altijd zijn mening duidelijk erover horen net zoals hij over El Hamdaoui een paar keer deed voordat de Boer langs kwam. Mag hij het nu ook doen, hetzelfde over Kuyt en Pieters die hij eigenlijk gewoon kut vind.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Normaal zegt Rene altijd "Je moet wel gek zijn laat je de 2 topscoorders niet spelen, je bent het verplicht als bondscoach". Maar nu hield hij zich braaf stil behalve wanneer Wilfred om zijn opinie vroeg.
Als Kuijt straks faalt op het EK zal dat ook vast wel langs komen. Valt nu gewoon erg weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Hij laat normaal altijd zijn mening duidelijk erover horen net zoals hij over El Hamdaoui een paar keer deed voordat de Boer langs kwam. Mag hij het nu ook doen, hetzelfde over Kuyt en Pieters die hij eigenlijk gewoon kut vind.
Hij vond het inderdaad niet leuk dat hij moest zeggen dat hij niet zo fan was van Berts woordkeuze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef tech4u het volgende:
[..]
inderdaad ook toen het over Kuyt ging moffelde hij het snel weg.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kuijt straks faalt op het EK zal dat ook vast wel langs komen. Valt nu gewoon erg weinig over te zeggen.
Wat valt er nu over te zeggen dan. Dat hele toernooi moet nog gespeeld worden, de basisopstelling is nog allerminst zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
Normaal heeft René daar heel veel over te zeggen, maar nu de heer van Marwijk er bij was, niet.
Wat René er normaal ook altijd over zegt? Maar nu duidelijk naar Bert toe. Ik ga geen quote's van René opzoeken, maar als je VI volgt weet je best wel dat Kuyt door Johan en René vaak genoeg is afgezeikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt er nu over te zeggen dan. Dat hele toernooi moet nog gespeeld worden, de basisopstelling is nog allerminst zeker.
Hij reageerde ook wat mild toen Bert de beroemde zin zei: "Hij geeft een signaal af". Had dan een lachbui verwacht maar nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat René er normaal ook altijd over zegt? Maar nu duidelijk naar Bert toe. Ik ga geen quote's van René opzoeken, maar als je VI volgt weet je best wel dat Kuyt door Johan en René vaak genoeg is afgezeikt.
Klopt. Maar wie zegt dat hij überhaupt speelt? Beetje voorbarig om hem nu al daar op af te gaan zeiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat René er normaal ook altijd over zegt? Maar nu duidelijk naar Bert toe. Ik ga geen quote's van René opzoeken, maar als je VI volgt weet je best wel dat Kuyt door Johan en René vaak genoeg is afgezeikt.
Jawel hoor, ik zal nooit haten op Gijpie. Held!quote:
Vrijdag was je toch wel flink over de zeik toen hij Frank de Boer een paar kritische vraagjes stelde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zal nooit haten op Gijpie. Held!
Ik ook. Vooral op de manier hoe hij dat deed en nu is hij weer poeslief tegen Bert.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vrijdag was je toch wel flink over de zeik toen hij Frank de Boer een paar kritische vraagjes stelde.
En dit dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hij reageerde ook wat mild toen Bert de beroemde zin zei: "Hij geeft een signaal af". Had dan een lachbui verwacht maar nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |