quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:02 schreef Rens-Reith het volgende:
JAAAAAAA we winnen weer Duitsland en ook Spanje!
Met feestneus Bert aan het roerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:02 schreef Rens-Reith het volgende:
JAAAAAAA we winnen weer Duitsland en ook Spanje!
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"
Is meneertje nu op zijn pik getrapt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.
Moet je eerder zijn.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, pfft. Hij vraagt het aan mij en Rensie geeft antwoord.
dacht dat dat van pownded was, wilde het nog eens terug zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van dat kind niet bij DWDD? Eerste schooldag... waar is mama? "huis.... huis"
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Oliver23 het volgende:
Voor alle VI Hooligans, voor alle Liefhebbers ... ...Zo, gewoon een quootje. Doet onze Oliver het niet helemaal voor niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je maar bij SBS, denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht dat dat van pownded was, wilde het nog eens terug zien
Dat is nu al 5 of 6 jaar geleden, mijn usericon kan inmiddels wel zijn uitgegroeid tot een trotse vi hooligan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Een van de beste fragmenten ooit bij DWDD.
ja die gast had ook meegeschreven aan het boekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
Durfde er nou een belhamel in het publiek Derksen te bekritiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |